Recommended Posts

Здравейте,

В момента съм се заиграл да слагам на А4-ката дискове от А8 и апарати от Lamborghini и единствената въпросителна която остана е дали ще ми трябва по-голяма спирачна помпа.

Моля някой който е слагал по-големи спирачни апарати и дискове на А4 Б5 да сподели резултати или снимки. По-конкретно да каже дали му се е наложило да сменя спирачна помпа; какви спирачни апарати е ползвал; с какви дискове; с какви преходи; дали са му трябвали фланци; на какви джанти най-малко може да кара след промените и разбира се какви са резултатите :bia:

Данке :zustimm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всичко зависи от броя и диаметъра на буталата.

Горе-долу 300-310мм диск влиза в 16", а 330-340 в 17", при използване на многобутални апарати.

Апаратите не са фиксирани по диаметър на диска. Т.е. с едни апарати може да ползваш различни дискове и да се нагодиш по джантата.

Фланци при всички положения ще са необходими, но колко - зависи от ЕТ на джантите.

Помпата вероятно е 23.81, което е достатъчно за 4 бутални апарати с по-малки буталца.

За по-големи е добре да се мине на помпа 25.4. Най-добре е първо да се монтират апаратите и после да се мисли за помпата, ако има нужда.

Мисли и за задни апарати, защото много ще нарушиш баланса на спирачната система.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

В момента съм се заиграл да слагам на А4-ката дискове от А8 и апарати от Lamborghini и единствената въпросителна която остана е дали ще ми трябва по-голяма спирачна помпа.

Моля някой който е слагал по-големи спирачни апарати и дискове на А4 Б5 да сподели резултати или снимки. По-конкретно да каже дали му се е наложило да сменя спирачна помпа; какви спирачни апарати е ползвал; с какви дискове; с какви преходи; дали са му трябвали фланци; на какви джанти най-малко може да кара след промените и разбира се какви са резултатите :bia:

Данке :2gunsfiring_v1:

Сложил съм 312мм диск на Цимерман спорт и съпорти от ТТ и накладки АТЕ.

Не исках по-големи,за да не се налага да минавам на Зимни 17" и както Стоян каза,да не наруша много баланса.

Не винаги по-големи и силни апарати дават очаквания ефект.

Отзад съм сток.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всичко зависи от броя и диаметъра на буталата.

Горе-долу 300-310мм диск влиза в 16", а 330-340 в 17", при използване на многобутални апарати.

Апаратите не са фиксирани по диаметър на диска. Т.е. с едни апарати може да ползваш различни дискове и да се нагодиш по джантата.

Фланци при всички положения ще са необходими, но колко - зависи от ЕТ на джантите.

Помпата вероятно е 23.81, което е достатъчно за 4 бутални апарати с по-малки буталца.

За по-големи е добре да се мине на помпа 25.4. Най-добре е първо да се монтират апаратите и после да се мисли за помпата, ако има нужда.

Мисли и за задни апарати, защото много ще нарушиш баланса на спирачната система.

Дисковете са 313мм за А8 2001г. 4.2 (по данни на един колега от форума:2gunsfiring_v1:), а апаратите са 4-бутални. Като ги сложа може да се допитам до теб за помпите колега.

Благодаря!

Сложил съм 312мм диск на Цимерман спорт и съпорти от ТТ и накладки АТЕ.

Не исках по-големи,за да не се налага да минавам на Зимни 17" и както Стоян каза,да не наруша много баланса.

Не винаги по-големи и силни апарати дават очаквания ефект.

Отзад съм сток.

Отзад и аз за сега съм сток но ще има игра и там :bia:

Какви са тези съпорти от ТТ? Аз дадох един шенкел и диска с апарата на стругар да мери и да реже специално за случая :bia:)

Edited by TD0516G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какви са тези съпорти от ТТ? Аз дадох един шенкел и диска с апарата на стругар да мери и да реже специално за случая :2gunsfiring_v1:)

ТТ 1.8Т 225 коне,но са със апарат АТЕ 54,затова оставих стоковите апарати АТЕ 57.

Съпорта е ,за да влезе диска от 312мм и да не се пипа нищо друго,а и да влиза в 16 джанта.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз смених моите спирачки с такива от пасат W8 двукомпонентни дискове 334x32 и апарати ATE двубутални.

Спирачната помпа не се наложи да я сменям,подменени са само шенкелите и нови лагери на главините (за всеки случаи).

До 312мм предни дискове не е необходимо да се барат задните,но ако се мине на по голям размер се нарушава

баланса на спирачната система и вече има проблем ,при замерване на преда ос ми показа 120 процента спирачно усилие.

Съответно сега сменям и задните дискове с такива от А8 269x22 вентилирани

http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=311119

Edited by gesev

Share this post


Link to post
Share on other sites

и аз съм в тази дилема горе долу, но с помощта на робобъг се спрях на ATE FNR-G60 от S4 B6 за предни с диск 321 или 345мм, но не съм ги купил още, а за задни на Lucas C43 с 269мм вентилиран диск от S6 C5, тях ги имам вече, дават ги заводски двата комплекта да се монтират заедно такаче за баланс не се притеснявам, за всеки случай съм си подготвил спирачна помпа от S6 C5 ако се окаже, че ще е необходима

Share this post


Link to post
Share on other sites

и аз съм в тази дилема горе долу, но с помощта на робобъг се спрях на ATE FNR-G60 от S4 B6 за предни с диск 321 или 345мм, но не съм ги купил още, а за задни на Lucas C43 с 269мм вентилиран диск от S6 C5, тях ги имам вече, дават ги заводски двата комплекта да се монтират заедно такаче за баланс не се притеснявам, за всеки случай съм си подготвил спирачна помпа от S6 C5 ако се окаже, че ще е необходима

а за задните, какви апарати, колега?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ТТ 1.8Т 225 коне,но са със апарат АТЕ 54,затова оставих стоковите апарати АТЕ 57.

Съпорта е ,за да влезе диска от 312мм и да не се пипа нищо друго,а и да влиза в 16 джанта.

Съпорта става и от А4/А6 2.5 TDI с по-големия двигател....мойте от такава ги взех. Въпроса е има ли подобен ъпгрейд и за задните спирачки...тоест по-голям съпорт и същите апарати и накладки?

Edited by Neotrace

Share this post


Link to post
Share on other sites

а за задните, какви апарати, колега?

аз съм писал, за задни си купих Lucas C43 от S6 C5, които оригинално се вграждат в А6-ци с яки двигатели в комплект с ATE-то което търся, не са нещо особено, но за моите нужди би трябвало да ми свършат работа

Edited by ghostdog

Share this post


Link to post
Share on other sites

на кое точно му мазвате "съпорти", момчета?

На тва:zustimm:

http://pics.data.bg/albums/29914/%d1%81%d1%83%d0%bf%d0%be%d1%80%d1%82%d0%b8_312%d0%bc%d0%bc___288%d0%bc%d0%bc/ff16185fb6d263adebda270f4f43cd94/288_312

На английски се води "brake carrier"

Edited by Neotrace

Share this post


Link to post
Share on other sites

на кое точно му мазвате "съпорти", момчета?

на това за което ти си ги дал на стругар, демек преходници от шенкела към спирачният апарат

Share this post


Link to post
Share on other sites

ясноо.. . . :zustimm:

тия така или иначе нямаше да станат за моите нови апарати от ламбото. Там захващането на апарата не е на уши, а направо с дупки в самия апарат и преходника (съпорта) ми ще е "Г" образен.

Мерси за инфото... сега вече знам че съм на прав път.

аз съм писал, за задни си купих Lucas C43 от S6 C5, които оригинално се вграждат в А6-ци с яки двигатели в комплект с ATE-то което търся, не са нещо особено, но за моите нужди би трябвало да ми свършат работа

а тези за А6-тици за които говориш стават ли на дупките на А4 Б5 без преходници?

Share this post


Link to post
Share on other sites

незнам, алуминиев ли ти е шенкела?

аз ти говоря за Це5 след 2002 година 2.7Т, 4.2 или S6

ако грешно си ме разбрал, аз съм се спрял на предни апарати които са еднобутални (с голямо бутало), затова не се съобразявай с мен :rolleyes:

Edited by ghostdog

Share this post


Link to post
Share on other sites

незнам, алуминиев ли ти е шенкела?

аз ти говоря за Це5 след 2002 година 2.7Т, 4.2 или S6

ако грешно си ме разбрал, аз съм се спрял на предни апарати които са еднобутални (с голямо бутало), затова не се съобразявай с мен :lol:

даам ще карам по план :rolleyes: пък ще видим, иначе става дума за Ауди А4 Б5 куатро, дискове от А8 4.2 2001-ва(някаде) и 4-бутални апарати brembo от галярдо - намесата на стругара е неизбежна :hilezh:)

Edited by TD0516G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам подходящи задни - 4 бутално брембо от Порше :rolleyes:, но ще ти трябва хидравлична ръчна.

Измери дали ще ти влязат в джантите с тези дискове и при нужда намали дисковете - предполагам, че работната им повърхност е двойна, спрямо накладките на многобуталните апарати, т.е. има от къде да се отнеме.

Не си заслужава за 1см да минаваш на други джанти и по-голям размер зимни гуми.

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз съм си с 18ки от Phaeton W12 така, че поне с мястото мисля че няма да има грижи. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз съм си с 18ки от Phaeton W12 така, че поне с мястото мисля че няма да има грижи. :bia:

Да не си с това червеното от подписа :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

с него е, на бала ме вози, много слабо маневрена кола

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги аз съм с 380мм + 8бутални апарати отпред и не съм сменял помпата,но 18ките ги събират на магия

post-38421-0-25426000-1302123312_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги аз съм с 380мм + 8бутални апарати отпред и не съм сменял помпата,но 18ките ги събират на магия

:dance::zustimm: :zustimm: :zustimm: :zustimm:

Стабилно, колега! значи няма да се притеснявам за помпата..., а колата и спирачките какви са?

Да не си с това червеното от подписа :hilezh:

с него е, на бала ме вози, много слабо маневрена кола

по-близо е до това бялото от аватара :) ама с обикновени брони за сега. . . . :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата е Ауди 200 20V Turbo,дисковете са от Ламбо а апаратите от RS6 :)

Добре си я поласкал колата! :D:bia::rolleyes:

Помпата вероятно е 23.81, което е достатъчно за 4 бутални апарати с по-малки буталца.

За по-големи е добре да се мине на помпа 25.4. Най-добре е първо да се монтират апаратите и после да се мисли за помпата, ако има нужда.

Мисли и за задни апарати, защото много ще нарушиш баланса на спирачната система.

Тези мерни единици за помпите какво са, обем на бутало ли?

Edited by TD0516G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.