Jump to content

По-големи спирачки


Recommended Posts

Здравейте,

В момента съм се заиграл да слагам на А4-ката дискове от А8 и апарати от Lamborghini и единствената въпросителна която остана е дали ще ми трябва по-голяма спирачна помпа.

Моля някой който е слагал по-големи спирачни апарати и дискове на А4 Б5 да сподели резултати или снимки. По-конкретно да каже дали му се е наложило да сменя спирачна помпа; какви спирачни апарати е ползвал; с какви дискове; с какви преходи; дали са му трябвали фланци; на какви джанти най-малко може да кара след промените и разбира се какви са резултатите :bia:

Данке :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 139
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Всичко зависи от броя и диаметъра на буталата.

Горе-долу 300-310мм диск влиза в 16", а 330-340 в 17", при използване на многобутални апарати.

Апаратите не са фиксирани по диаметър на диска. Т.е. с едни апарати може да ползваш различни дискове и да се нагодиш по джантата.

Фланци при всички положения ще са необходими, но колко - зависи от ЕТ на джантите.

Помпата вероятно е 23.81, което е достатъчно за 4 бутални апарати с по-малки буталца.

За по-големи е добре да се мине на помпа 25.4. Най-добре е първо да се монтират апаратите и после да се мисли за помпата, ако има нужда.

Мисли и за задни апарати, защото много ще нарушиш баланса на спирачната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

В момента съм се заиграл да слагам на А4-ката дискове от А8 и апарати от Lamborghini и единствената въпросителна която остана е дали ще ми трябва по-голяма спирачна помпа.

Моля някой който е слагал по-големи спирачни апарати и дискове на А4 Б5 да сподели резултати или снимки. По-конкретно да каже дали му се е наложило да сменя спирачна помпа; какви спирачни апарати е ползвал; с какви дискове; с какви преходи; дали са му трябвали фланци; на какви джанти най-малко може да кара след промените и разбира се какви са резултатите :bia:

Данке :2gunsfiring_v1:

Сложил съм 312мм диск на Цимерман спорт и съпорти от ТТ и накладки АТЕ.

Не исках по-големи,за да не се налага да минавам на Зимни 17" и както Стоян каза,да не наруша много баланса.

Не винаги по-големи и силни апарати дават очаквания ефект.

Отзад съм сток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Всичко зависи от броя и диаметъра на буталата.

Горе-долу 300-310мм диск влиза в 16", а 330-340 в 17", при използване на многобутални апарати.

Апаратите не са фиксирани по диаметър на диска. Т.е. с едни апарати може да ползваш различни дискове и да се нагодиш по джантата.

Фланци при всички положения ще са необходими, но колко - зависи от ЕТ на джантите.

Помпата вероятно е 23.81, което е достатъчно за 4 бутални апарати с по-малки буталца.

За по-големи е добре да се мине на помпа 25.4. Най-добре е първо да се монтират апаратите и после да се мисли за помпата, ако има нужда.

Мисли и за задни апарати, защото много ще нарушиш баланса на спирачната система.

Дисковете са 313мм за А8 2001г. 4.2 (по данни на един колега от форума:2gunsfiring_v1:), а апаратите са 4-бутални. Като ги сложа може да се допитам до теб за помпите колега.

Благодаря!

Сложил съм 312мм диск на Цимерман спорт и съпорти от ТТ и накладки АТЕ.

Не исках по-големи,за да не се налага да минавам на Зимни 17" и както Стоян каза,да не наруша много баланса.

Не винаги по-големи и силни апарати дават очаквания ефект.

Отзад съм сток.

Отзад и аз за сега съм сток но ще има игра и там :bia:

Какви са тези съпорти от ТТ? Аз дадох един шенкел и диска с апарата на стругар да мери и да реже специално за случая :bia:)

Редактирано от TD0516G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези съпорти от ТТ? Аз дадох един шенкел и диска с апарата на стругар да мери и да реже специално за случая :2gunsfiring_v1:)

ТТ 1.8Т 225 коне,но са със апарат АТЕ 54,затова оставих стоковите апарати АТЕ 57.

Съпорта е ,за да влезе диска от 312мм и да не се пипа нищо друго,а и да влиза в 16 джанта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених моите спирачки с такива от пасат W8 двукомпонентни дискове 334x32 и апарати ATE двубутални.

Спирачната помпа не се наложи да я сменям,подменени са само шенкелите и нови лагери на главините (за всеки случаи).

До 312мм предни дискове не е необходимо да се барат задните,но ако се мине на по голям размер се нарушава

баланса на спирачната система и вече има проблем ,при замерване на преда ос ми показа 120 процента спирачно усилие.

Съответно сега сменям и задните дискове с такива от А8 269x22 вентилирани

http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=311119

Редактирано от gesev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм в тази дилема горе долу, но с помощта на робобъг се спрях на ATE FNR-G60 от S4 B6 за предни с диск 321 или 345мм, но не съм ги купил още, а за задни на Lucas C43 с 269мм вентилиран диск от S6 C5, тях ги имам вече, дават ги заводски двата комплекта да се монтират заедно такаче за баланс не се притеснявам, за всеки случай съм си подготвил спирачна помпа от S6 C5 ако се окаже, че ще е необходима

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм в тази дилема горе долу, но с помощта на робобъг се спрях на ATE FNR-G60 от S4 B6 за предни с диск 321 или 345мм, но не съм ги купил още, а за задни на Lucas C43 с 269мм вентилиран диск от S6 C5, тях ги имам вече, дават ги заводски двата комплекта да се монтират заедно такаче за баланс не се притеснявам, за всеки случай съм си подготвил спирачна помпа от S6 C5 ако се окаже, че ще е необходима

а за задните, какви апарати, колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТТ 1.8Т 225 коне,но са със апарат АТЕ 54,затова оставих стоковите апарати АТЕ 57.

Съпорта е ,за да влезе диска от 312мм и да не се пипа нищо друго,а и да влиза в 16 джанта.

Съпорта става и от А4/А6 2.5 TDI с по-големия двигател....мойте от такава ги взех. Въпроса е има ли подобен ъпгрейд и за задните спирачки...тоест по-голям съпорт и същите апарати и накладки?

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за задните, какви апарати, колега?

аз съм писал, за задни си купих Lucas C43 от S6 C5, които оригинално се вграждат в А6-ци с яки двигатели в комплект с ATE-то което търся, не са нещо особено, но за моите нужди би трябвало да ми свършат работа

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на кое точно му мазвате "съпорти", момчета?

На тва:zustimm:

http://pics.data.bg/albums/29914/%d1%81%d1%83%d0%bf%d0%be%d1%80%d1%82%d0%b8_312%d0%bc%d0%bc___288%d0%bc%d0%bc/ff16185fb6d263adebda270f4f43cd94/288_312

На английски се води "brake carrier"

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на кое точно му мазвате "съпорти", момчета?

на това за което ти си ги дал на стругар, демек преходници от шенкела към спирачният апарат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясноо.. . . :zustimm:

тия така или иначе нямаше да станат за моите нови апарати от ламбото. Там захващането на апарата не е на уши, а направо с дупки в самия апарат и преходника (съпорта) ми ще е "Г" образен.

Мерси за инфото... сега вече знам че съм на прав път.

аз съм писал, за задни си купих Lucas C43 от S6 C5, които оригинално се вграждат в А6-ци с яки двигатели в комплект с ATE-то което търся, не са нещо особено, но за моите нужди би трябвало да ми свършат работа

а тези за А6-тици за които говориш стават ли на дупките на А4 Б5 без преходници?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам, алуминиев ли ти е шенкела?

аз ти говоря за Це5 след 2002 година 2.7Т, 4.2 или S6

ако грешно си ме разбрал, аз съм се спрял на предни апарати които са еднобутални (с голямо бутало), затова не се съобразявай с мен :rolleyes:

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

незнам, алуминиев ли ти е шенкела?

аз ти говоря за Це5 след 2002 година 2.7Т, 4.2 или S6

ако грешно си ме разбрал, аз съм се спрял на предни апарати които са еднобутални (с голямо бутало), затова не се съобразявай с мен :lol:

даам ще карам по план :rolleyes: пък ще видим, иначе става дума за Ауди А4 Б5 куатро, дискове от А8 4.2 2001-ва(някаде) и 4-бутални апарати brembo от галярдо - намесата на стругара е неизбежна :hilezh:)

Редактирано от TD0516G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам подходящи задни - 4 бутално брембо от Порше :rolleyes:, но ще ти трябва хидравлична ръчна.

Измери дали ще ти влязат в джантите с тези дискове и при нужда намали дисковете - предполагам, че работната им повърхност е двойна, спрямо накладките на многобуталните апарати, т.е. има от къде да се отнеме.

Не си заслужава за 1см да минаваш на други джанти и по-голям размер зимни гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм с 380мм + 8бутални апарати отпред и не съм сменял помпата,но 18ките ги събират на магия

:dance::zustimm: :zustimm: :zustimm: :zustimm:

Стабилно, колега! значи няма да се притеснявам за помпата..., а колата и спирачките какви са?

Да не си с това червеното от подписа :hilezh:

с него е, на бала ме вози, много слабо маневрена кола

по-близо е до това бялото от аватара :) ама с обикновени брони за сега. . . . :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колата е Ауди 200 20V Turbo,дисковете са от Ламбо а апаратите от RS6 :)

Добре си я поласкал колата! :D:bia::rolleyes:

Помпата вероятно е 23.81, което е достатъчно за 4 бутални апарати с по-малки буталца.

За по-големи е добре да се мине на помпа 25.4. Най-добре е първо да се монтират апаратите и после да се мисли за помпата, ако има нужда.

Мисли и за задни апарати, защото много ще нарушиш баланса на спирачната система.

Тези мерни единици за помпите какво са, обем на бутало ли?

Редактирано от TD0516G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...