Jump to content

По-големи спирачки


Recommended Posts

  • Отговори 139
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

на моя трошляк му сложих от пред 312мм диск с еднобутален апарата ате 57 като сток ми е 54 ... отзад не съм сменял нищо и не ми харесва работата ! Като я засиля из града и после спирам много странно ....

Ако слагаш тия огромни челюсти определено помисли са отзад .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как спира колата

Спира много добре,килата на колата (1700кг.) не се усешат много,но наи хубавото е,че можещ да спираш без да се притесняваш от прегряване на спирачките.Задните 335мм. също помагат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моя трошляк му сложих от пред 312мм диск с еднобутален апарата ате 57 като сток ми е 54 ... отзад не съм сменял нищо и не ми харесва работата ! Като я засиля из града и после спирам много странно ....

С какви накладки си отпред и отзад?

При леко дебалансиране на спирачната система - може да се използват накладки с различни фрикционни коефиценти. Т.е. отзад се слагат по-добри накладки от предните, или ако задните са много зле (примерно накладки Бош, ТРВ, Делфи или нещо подобно) се сменят с по-добри. Аз съм слагал 312 с АТЕ57мм, при задни 245мм и не съм имал проблеми, с кола 1300кг. Предни накладки АТЕ, задни Пагид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е на А4 ,а на купе,но..:

181U.jpg

....

175E.jpg

...

178A.jpg

...

122j.jpg

...

121w.jpg

350мм дискове отпред ,330 отзад с апарати от Кайен

без да сменям помпата,спираше много храбро!Джантите са 18ки,можеше да влязат обаче и в подходяща 17ка!

Редактирано от Yavor20V
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

350мм дискове отпред ,330 отзад с апарати от Кайеn

без да сменям помпата,спираше много храбро!Джантите са 18ки,можеше да влязат обаче и в подходяща 17ка!

ммммммммммммм найссссссс!!! Тия дискове са за RS4 B7 нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам спомен ,да ти кажа...знам само размера какъв беше.. :bia:

ТИ си бахти зле-то.... мое ли аз да помня кви спирачки си слагал,а ти да не помниш ве ;) Апаратите са ти от Кайен некъв изтръпнал.А дисковете са ти по размер на некъв туарег.Ма къв точно беше немоа се сета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагат ли се по-големи дискове и апарати отпред, определено оказва влиание при по-интензивно спиране.

Моята кола отпред е била на 280мм с FSIII апарати, 288мм с ATE 54 апарати, 312мм с АТЕ 54 и накрая 312мм с АТЕ 57, отзад си беше стокова с плътен диск 232мм. При по интензивно спиране чувството е всякъш, че спираш на предни колела, което показва че ефект от цялата работа има, но при каране извънградско с по-висока скорост не много приятно.

Зимата подмених и задните с вентилирани на 256мм и въпреки че накладката е същата, диаметъра на буталцето на задния апарат е същия - 38мм., колата спира много по-балансирано според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата.Аз отпред сложих 280х22 мм вентилирани дискове,а отзад 245 мм плътни дискове.Много съм доволен от спирането.Отпред накладки ТРВ,отзад АТЕ.Сега вече като натисна спирачката и усещам разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво, но темата е за друго.

Да, но са един от основните компоненти за добри спирачки. Защото каквито и дискове и апарати да сложи, кофти ли е накладката.... ефекта е нулев.

Моят опит с TRW е следният, на същата кола като моята отпред и отзад с нови TRW-вета.... като се качих да я карам, щях да се пребия или най-малкото да потороша колата.

Според мен тези накладки не спират, а се пързалят можеби и затова са наполовината цена на Текстар, АТЕ, Паджит. TRW e в класа на Бош, а те са твърди.... диска свършва, накладката не свършва.

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладките ТРВ са коментирани неведнъж.Едва ли човек, инвестирал стотици левове (а някои и хиляди) в спирачна система изобщо би коментирал ТРВ.

Ако се върнем на темата - според това, което съм чел, големината на буталото на помпата се отразява на чувствителноста на педала. С по-голямо бутало педала е по-информативен.

Другият момент, който ме тормози мен, е как се отразява евентуален ъпгрейд на ЕСП системата. При Ауди различните спирачни системи се указват с ВАГКОМ в компютъра на АБС-а. Произволна комбинация от предни и задни спирачки не е предвидена. Не е предвидена и произволна комбинация от различни по качество накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ESP-то си е ESP, без значение дали си на 256мм или на 312мм. Дори и с по голяма спирачна помпа... в крайна сметка има датчици които активират ESP, съответно с вече по-големите дискове, спирачна помпа и т.н.т при активирането на ESP в момента в който калата спре да преплъзва, датчика подава инфо към компа, и отпуща спирачния апарат и т.н.т и т.н.т

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме, че АБС компютъра иска да знае спирачната система. Предполагам, че е свръзано с това, какво спирачно усилие да приложи първоначално на конкретното колело, а не да чака обратната връзка от датчиците.

Аз искам да си ъпгрейдвам задните спирачки, но не смея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме, че АБС компютъра иска да знае спирачната система. Предполагам, че е свръзано с това, какво спирачно усилие да приложи първоначално на конкретното колело, а не да чака обратната връзка от датчиците.

Аз искам да си ъпгрейдвам задните спирачки, но не смея.

за това най-добре без ESP :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма логика АБС да работи по предварително зададени параметри, защото няма как да му се зададът абсолютно всички ситуации в които може да изпадне колата.

Според мен нещата са доста по простички, предполагам знаеш какво представлява АБС, един венец и един датчик и в момента в който датчика отчете информация, че колелото не се върти, просто отпуща и натиска спирачния апарат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някои иска да ъпгреидва имам 365мм. и 335мм. на 5x112,чакам и 6-бутално Брембо

пиши някакви цени, може да ти намеря желаещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...