SLAF Публикувано 7 Април 2011 Доклад Share Публикувано 7 Април 2011 Колата е Ауди 200 20V Turbo,дисковете са от Ламбо а апаратите от RS6 А как спира колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 7 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2011 Диаметъра на буталото.на помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 7 Април 2011 Доклад Share Публикувано 7 Април 2011 на моя трошляк му сложих от пред 312мм диск с еднобутален апарата ате 57 като сток ми е 54 ... отзад не съм сменял нищо и не ми харесва работата ! Като я засиля из града и после спирам много странно .... Ако слагаш тия огромни челюсти определено помисли са отзад ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 7 Април 2011 Доклад Share Публикувано 7 Април 2011 А как спира колатаСпира много добре,килата на колата (1700кг.) не се усешат много,но наи хубавото е,че можещ да спираш без да се притесняваш от прегряване на спирачките.Задните 335мм. също помагат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 на моя трошляк му сложих от пред 312мм диск с еднобутален апарата ате 57 като сток ми е 54 ... отзад не съм сменял нищо и не ми харесва работата ! Като я засиля из града и после спирам много странно .... С какви накладки си отпред и отзад? При леко дебалансиране на спирачната система - може да се използват накладки с различни фрикционни коефиценти. Т.е. отзад се слагат по-добри накладки от предните, или ако задните са много зле (примерно накладки Бош, ТРВ, Делфи или нещо подобно) се сменят с по-добри. Аз съм слагал 312 с АТЕ57мм, при задни 245мм и не съм имал проблеми, с кола 1300кг. Предни накладки АТЕ, задни Пагид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Че на марката ТРВ кое и е лошото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 (Редактирано) Не е на А4 ,а на купе,но..:.............350мм дискове отпред ,330 отзад с апарати от Кайенбез да сменям помпата,спираше много храбро!Джантите са 18ки,можеше да влязат обаче и в подходяща 17ка! Редактирано 8 Април 2011 от Yavor20V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 8 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 350мм дискове отпред ,330 отзад с апарати от Кайеnбез да сменям помпата,спираше много храбро!Джантите са 18ки,можеше да влязат обаче и в подходяща 17ка!ммммммммммммм найссссссс!!! Тия дискове са за RS4 B7 нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Нямам спомен ,да ти кажа...знам само размера какъв беше.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 ммммммммммммм найссссссс!!! Тия дискове са за RS4 B7 нали?не са на RS4 B7 най-малките са 365х34мм, по-големите са 380х38мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 8 Април 2011 Доклад Share Публикувано 8 Април 2011 Нямам спомен ,да ти кажа...знам само размера какъв беше.. ТИ си бахти зле-то.... мое ли аз да помня кви спирачки си слагал,а ти да не помниш ве Апаратите са ти от Кайен некъв изтръпнал.А дисковете са ти по размер на некъв туарег.Ма къв точно беше немоа се сета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Слагат ли се по-големи дискове и апарати отпред, определено оказва влиание при по-интензивно спиране.Моята кола отпред е била на 280мм с FSIII апарати, 288мм с ATE 54 апарати, 312мм с АТЕ 54 и накрая 312мм с АТЕ 57, отзад си беше стокова с плътен диск 232мм. При по интензивно спиране чувството е всякъш, че спираш на предни колела, което показва че ефект от цялата работа има, но при каране извънградско с по-висока скорост не много приятно.Зимата подмених и задните с вентилирани на 256мм и въпреки че накладката е същата, диаметъра на буталцето на задния апарат е същия - 38мм., колата спира много по-балансирано според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Накладките!Аз пък съм доволен от накладки ТРВ.Пак бих си купил същите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Хубаво, но темата е за друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 По темата.Аз отпред сложих 280х22 мм вентилирани дискове,а отзад 245 мм плътни дискове.Много съм доволен от спирането.Отпред накладки ТРВ,отзад АТЕ.Сега вече като натисна спирачката и усещам разликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 (Редактирано) Хубаво, но темата е за друго.Да, но са един от основните компоненти за добри спирачки. Защото каквито и дискове и апарати да сложи, кофти ли е накладката.... ефекта е нулев.Моят опит с TRW е следният, на същата кола като моята отпред и отзад с нови TRW-вета.... като се качих да я карам, щях да се пребия или най-малкото да потороша колата.Според мен тези накладки не спират, а се пързалят можеби и затова са наполовината цена на Текстар, АТЕ, Паджит. TRW e в класа на Бош, а те са твърди.... диска свършва, накладката не свършва. Редактирано 9 Април 2011 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Накладките ТРВ са коментирани неведнъж.Едва ли човек, инвестирал стотици левове (а някои и хиляди) в спирачна система изобщо би коментирал ТРВ.Ако се върнем на темата - според това, което съм чел, големината на буталото на помпата се отразява на чувствителноста на педала. С по-голямо бутало педала е по-информативен.Другият момент, който ме тормози мен, е как се отразява евентуален ъпгрейд на ЕСП системата. При Ауди различните спирачни системи се указват с ВАГКОМ в компютъра на АБС-а. Произволна комбинация от предни и задни спирачки не е предвидена. Не е предвидена и произволна комбинация от различни по качество накладки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 (Редактирано) ESP-то си е ESP, без значение дали си на 256мм или на 312мм. Дори и с по голяма спирачна помпа... в крайна сметка има датчици които активират ESP, съответно с вече по-големите дискове, спирачна помпа и т.н.т при активирането на ESP в момента в който калата спре да преплъзва, датчика подава инфо към компа, и отпуща спирачния апарат и т.н.т и т.н.т Редактирано 9 Април 2011 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Април 2011 Доклад Share Публикувано 9 Април 2011 Притеснява ме, че АБС компютъра иска да знае спирачната система. Предполагам, че е свръзано с това, какво спирачно усилие да приложи първоначално на конкретното колело, а не да чака обратната връзка от датчиците.Аз искам да си ъпгрейдвам задните спирачки, но не смея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 10 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 Притеснява ме, че АБС компютъра иска да знае спирачната система. Предполагам, че е свръзано с това, какво спирачно усилие да приложи първоначално на конкретното колело, а не да чака обратната връзка от датчиците.Аз искам да си ъпгрейдвам задните спирачки, но не смея.за това най-добре без ESP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 за това най-добре без ESP Това ми е за семейния кораб. На 2+ тона спирачките и системите никога не стигат . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 Според мен няма логика АБС да работи по предварително зададени параметри, защото няма как да му се зададът абсолютно всички ситуации в които може да изпадне колата.Според мен нещата са доста по простички, предполагам знаеш какво представлява АБС, един венец и един датчик и в момента в който датчика отчете информация, че колелото не се върти, просто отпуща и натиска спирачния апарат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 Ако някои иска да ъпгреидва имам 365мм. и 335мм. на 5x112,чакам и 6-бутално Брембо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 10 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 Ако някои иска да ъпгреидва имам 365мм. и 335мм. на 5x112,чакам и 6-бутално Брембопиши някакви цени, може да ти намеря желаещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 Да, аз също съм заинтригуван. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване