Jump to content

По-големи спирачки


Recommended Posts

  • Отговори 139
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моят скромен опит в преработката на спитачни системи,показва че наи голямо значение има формата на самата джанта за големината на диска,ето и снимки на дисковете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това апаратче изглежда досущ като това което ще се мъча да сложа, но по принцип знам че има 2 6 бутални които си приличат, едните са на 350мм диск, другите на 330мм, на едните има написано 17ZR(L), на другите 18ZR(L). тези на картинката и те ли са от по-големите?

иначе ще се опитам да ги слагам под 17" аvus от S4 (B6/7). 7Jx17 ET38

ще ми дойдат и едни 20мм фланци, ама лошото е че се съмнявам че и тях съм ги предобрил и май с 20мм ще излезе прекалено навън и май ще опре в калника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 269мм заден диск и апарати, трябва ли пак да се правят преходни планки за шенкела и апарата на А4 Б5 1.8Т куатро или заспиват на едни и същи дупки?

трябва ти само съпорта и дисковете !

възможно е да се получи малък проблем с ръчната

post-5201-0-41003100-1302515620_thumb.jp

за това се взимат жила от А6 ц5 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какъв е тоя апарат че 256 едвам влиза в 16, предния Гирлинг на 256 е в 14-ка

Ами нормален TRW/Lucas, който се слага на R32, Audi TT.... Джантата е оригиналният BBS на MK4, ET42, 16 цола.

post-18769-0-32256200-1302556444_thumb.j

post-18769-0-29071800-1302556455_thumb.j

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това апаратче изглежда досущ като това което ще се мъча да сложа, но по принцип знам че има 2 6 бутални които си приличат, едните са на 350мм диск, другите на 330мм, на едните има написано 17ZR(L), на другите 18ZR(L). тези на картинката и те ли са от по-големите?

иначе ще се опитам да ги слагам под 17" аvus от S4 (B6/7). 7Jx17 ET38

ще ми дойдат и едни 20мм фланци, ама лошото е че се съмнявам че и тях съм ги предобрил и май с 20мм ще излезе прекалено навън и май ще опре в калника.

Апарата е 17ZR и заедно с диска пасва точно на шенкел от S6 C4 без преправки.На Avus 17ки съм слагал 340мм.и мисля че това беше максиума,но за по сиурно сложи апаратие и пробваи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е моите са 18ZR(L), утре вечер мисля да пробвам да видя какво ще стане. Иначе днес пробвах Yokohama-та (Аdvan Neova AD08).. до тук впечатлението е - СТРАХОТНА! няма такова яко поведение, доста е остра при реакциите колата и седи много добре.. малко не ми харесва спирането при ниска скорост, но го отдавам на това че асфалта още е студен и при ниска скорост не се загряват добре.

Другото интересно при този модел е че са доста широки, сравнени с други 225/45R17 гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някои има желание може да се разделя с задни апарати супорти накладки дискове 310мм от новото тт 3,2 :)

съпортите ще станат ли за А4 Б5?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа проба за съвместимост с джантата... опира единствено в спиците на джантата.. ще му трябват няколко мм фланци, аз съм си намерил едни 20мм, ама май ще са доста големи за отпред.

Sofiya-20110422-00015.jpg

Sofiya-20110422-00016.jpg

Sofiya-20110422-00019.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре е станало

ако някой си търси задни спирачки от S6 C5 с перфектни дискове 269мм вентилирани (имат и накладки някакви), имам един комплект за продаване, търсят им се 400лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще е добре за куатрото с различен офсет отпред и отзад..

интересен въпрос, аз ще съм с по 10мм фланци, но първоначално бяха 15мм отпред и 10отзад и предните ги намалих точно заради куатрото.

Първа проба за съвместимост с джантата... опира единствено в спиците на джантата.. ще му трябват няколко мм фланци, аз съм си намерил едни 20мм, ама май ще са доста големи за отпред.

апаратите от какво са и може ли да кажеш размер на диска?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

апаратите са от Q7/touareg/Cayenne.. в оригиналното приложение този апарат е с 350х34мм диск. аз мисля да ползвам 345х32м

Малко ме притеснява клиренса до джантата, че е бая малък, и като че ли съм по-навит да разменя тези апарати за по-малките (с 330мм диск), но ако не намеря такава оферта ще ги слагам тези, пък каквото излезе :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще е добре за куатрото с различен офсет отпред и отзад..

Задният ми мост е с около 5см по-широк (сменяни са шенкели, има фланци). Мислил съм по въпроса и не намирам проблем за куатрото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задният ми мост е с около 5см по-широк (сменяни са шенкели, има фланци). Мислил съм по въпроса и не намирам проблем за куатрото.

+1,важно за куатрото е диаметъра на предни и задни гуми да е еднакъв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

остана само някой да каже къде могат да ми ги монтират и евентуално да ми направят спирачни маркучи ако се наложи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...