M Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 от Ку7 са.. иначе колата е В6 quattro, затова стават на по-късните В5-ци с алуминиевите шенкели би трябвало също да стават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Моят скромен опит в преработката на спитачни системи,показва че наи голямо значение има формата на самата джанта за големината на диска,ето и снимки на дисковете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 това апаратче изглежда досущ като това което ще се мъча да сложа, но по принцип знам че има 2 6 бутални които си приличат, едните са на 350мм диск, другите на 330мм, на едните има написано 17ZR(L), на другите 18ZR(L). тези на картинката и те ли са от по-големите?иначе ще се опитам да ги слагам под 17" аvus от S4 (B6/7). 7Jx17 ET38ще ми дойдат и едни 20мм фланци, ама лошото е че се съмнявам че и тях съм ги предобрил и май с 20мм ще излезе прекалено навън и май ще опре в калника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 за 269мм заден диск и апарати, трябва ли пак да се правят преходни планки за шенкела и апарата на А4 Б5 1.8Т куатро или заспиват на едни и същи дупки?трябва ти само съпорта и дисковете !възможно е да се получи малък проблем с ръчнатаза това се взимат жила от А6 ц5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 (Редактирано) Е какъв е тоя апарат че 256 едвам влиза в 16, предния Гирлинг на 256 е в 14-каАми нормален TRW/Lucas, който се слага на R32, Audi TT.... Джантата е оригиналният BBS на MK4, ET42, 16 цола. Редактирано 11 Април 2011 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Ако не се лъжа, при Ауди 100 AAN с 269мм/20 задни дискове се ползват 15" ЕТ40 джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 това апаратче изглежда досущ като това което ще се мъча да сложа, но по принцип знам че има 2 6 бутални които си приличат, едните са на 350мм диск, другите на 330мм, на едните има написано 17ZR(L), на другите 18ZR(L). тези на картинката и те ли са от по-големите?иначе ще се опитам да ги слагам под 17" аvus от S4 (B6/7). 7Jx17 ET38ще ми дойдат и едни 20мм фланци, ама лошото е че се съмнявам че и тях съм ги предобрил и май с 20мм ще излезе прекалено навън и май ще опре в калника.Апарата е 17ZR и заедно с диска пасва точно на шенкел от S6 C4 без преправки.На Avus 17ки съм слагал 340мм.и мисля че това беше максиума,но за по сиурно сложи апаратие и пробваи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 е моите са 18ZR(L), утре вечер мисля да пробвам да видя какво ще стане. Иначе днес пробвах Yokohama-та (Аdvan Neova AD08).. до тук впечатлението е - СТРАХОТНА! няма такова яко поведение, доста е остра при реакциите колата и седи много добре.. малко не ми харесва спирането при ниска скорост, но го отдавам на това че асфалта още е студен и при ниска скорост не се загряват добре.Другото интересно при този модел е че са доста широки, сравнени с други 225/45R17 гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 13 Април 2011 Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Ако някои има желание може да се разделя с задни апарати супорти накладки дискове 310мм от новото тт 3,2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 13 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Ако някои има желание може да се разделя с задни апарати супорти накладки дискове 310мм от новото тт 3,2 съпортите ще станат ли за А4 Б5? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 18 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2011 (Редактирано) ... Редактирано 18 Април 2011 от TD0516G Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 19 Април 2011 Доклад Share Публикувано 19 Април 2011 браво стабилен съпорт а от какъв материал е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 19 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2011 стомана перник залагаме преди всичко на здравината за този детайл! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 23 Април 2011 Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 Първа проба за съвместимост с джантата... опира единствено в спиците на джантата.. ще му трябват няколко мм фланци, аз съм си намерил едни 20мм, ама май ще са доста големи за отпред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 23 Април 2011 Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 слагай отпред 10мм отзад 20мм и ще си добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Април 2011 Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 добре е станалоако някой си търси задни спирачки от S6 C5 с перфектни дискове 269мм вентилирани (имат и накладки някакви), имам един комплект за продаване, търсят им се 400лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 23 Април 2011 Доклад Share Публикувано 23 Април 2011 слагай отпред 10мм отзад 20мм и ще си добре Не знам дали ще е добре за куатрото с различен офсет отпред и отзад.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 26 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2011 Не знам дали ще е добре за куатрото с различен офсет отпред и отзад..интересен въпрос, аз ще съм с по 10мм фланци, но първоначално бяха 15мм отпред и 10отзад и предните ги намалих точно заради куатрото.Първа проба за съвместимост с джантата... опира единствено в спиците на джантата.. ще му трябват няколко мм фланци, аз съм си намерил едни 20мм, ама май ще са доста големи за отпред.апаратите от какво са и може ли да кажеш размер на диска? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 26 Април 2011 Доклад Share Публикувано 26 Април 2011 апаратите са от Q7/touareg/Cayenne.. в оригиналното приложение този апарат е с 350х34мм диск. аз мисля да ползвам 345х32мМалко ме притеснява клиренса до джантата, че е бая малък, и като че ли съм по-навит да разменя тези апарати за по-малките (с 330мм диск), но ако не намеря такава оферта ще ги слагам тези, пък каквото излезе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 26 Април 2011 Доклад Share Публикувано 26 Април 2011 Ако намериш два комплекта 330 мм, брой ме и мене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 27 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2011 тва как хубаво заспива на шенкелчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Не знам дали ще е добре за куатрото с различен офсет отпред и отзад..Задният ми мост е с около 5см по-широк (сменяни са шенкели, има фланци). Мислил съм по въпроса и не намирам проблем за куатрото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 28 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 (Редактирано) ... Редактирано 28 Април 2011 от TD0516G Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Задният ми мост е с около 5см по-широк (сменяни са шенкели, има фланци). Мислил съм по въпроса и не намирам проблем за куатрото.+1,важно за куатрото е диаметъра на предни и задни гуми да е еднакъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TD0516G Публикувано 29 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2011 остана само някой да каже къде могат да ми ги монтират и евентуално да ми направят спирачни маркучи ако се наложи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване