Jump to content

По-големи спирачки


Recommended Posts

Все си мисля, че за 8 мм в диаметър разлика цялото упражение е напълно ненужно... освен ако нямаш "подарък" въпросните части от дядо Коледа.

 

Купуването на някакви читави / перформънс накладки + дискове от стария вид и размер би имало много по-добър резултат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 139
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ясноо...ми за сега ще я карам така пък дали ще остана на същия размер или по-голям има време да мисля. Да си тресе...да му се навидят и боклуците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е повече от 8мм. понеже при 280 от вътрешната страна има 10мм неизползваема площ.

a0e6xl.jpg

 

Според моите наблюдения има осезаема разлика в спирането между двата вида.

Редактирано от Flatmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Имам един въпрос към по-запознатите. Колата е ауди A6 C5  98г със спирачна система ATE 57

 

Монтирах  4 бутално брембо от BMW седмица E38 и за мое учудване май спирачната помпа не е достатъчна,спирачно усилие се усеща чак когато педала е към пода,а до тогава педала е мек и спиране няма,което не е много гот:hilezh:

Мисля да регулирам малко от оста на сервото ,ако може да скъся малко празния ход,но съм почти сигурен че няма да има ефект.

 

Въпроса ми е от какво да търся помпа ,която да върши работа и  понеже съм съм с ''двоиното'' серво си мислех че съм с по-голямата 25,4мм помпа,ама май не е точно така ,как мога да проверя със сигурност с коя помпа съм и според вас възможно ли е в нещо друго да е проблема

 

 

Редактирано от turbofen86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да сменяш помпата, сложи си маркучи с оплетка и ако тогава пак не спира както подобава, вече мисли за помпа...

Карал съм с оригинална помпа с такива спирачки и не съм усетил недостиг на налягане....със същата помпа съм карал и 6 бутално брембо и 4 отзад, но тогава вече трябваше да се намали спирачното усилие на задните, защото спираха по-силно отколкото трябва...

Затова съветът ми е такъв, да започнеш с маркучите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Маркучите са с метална оплетка

 

Апаратите  мисля са с буталца 38мм и 42мм ,преди ги мерих,но не съм напълно сигурен,но май ще се окажат големи за помпата,което пък от всичко прочетено до тук,не би трябвало да е така, даже и да съм с малката 23.8мм помпа.

 

Иначе колата си спира ,но едно 50% ми е празния ход на педала,което просто налага бързо да реша какво да сменям ,да допълня че със оригиналните апарати (АТЕ 57)нямах никакви проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я сменя,но въпроса е от каква кола да търся,за да съм сигурен че ще стане 

 

Предполагам от S4 или S6 ще върши работа със сигурност 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 26.04.2011 г. at 10:43 PM, M said:

апаратите са от Q7/touareg/Cayenne.. в оригиналното приложение този апарат е с 350х34мм диск. аз мисля да ползвам 345х32м

Малко ме притеснява клиренса до джантата, че е бая малък, и като че ли съм по-навит да разменя тези апарати за по-малките (с 330мм диск), но ако не намеря такава оферта ще ги слагам тези, пък каквото излезе :zustimm:

Аз карам с 360мм х 34 влиза точно в 18''. Но без отзад също трябва да помислиш иначе не е балансирана колата...

13b821a0186d124a80ac313c952a2e66d63b9ecbdedfa8d8c5d2a3c1cf477259_full.jpg

0806fe9dea4857580a5de71282145f2f70bd40b3330f799837b26f22ad318944_full.jpg

Редактирано от pa4ini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
На 6.04.2011 г. at 9:46, robobug написа:

Всичко зависи от броя и диаметъра на буталата.

Горе-долу 300-310мм диск влиза в 16", а 330-340 в 17", при използване на многобутални апарати.

Апаратите не са фиксирани по диаметър на диска. Т.е. с едни апарати може да ползваш различни дискове и да се нагодиш по джантата.

Фланци при всички положения ще са необходими, но колко - зависи от ЕТ на джантите.

Помпата вероятно е 23.81, което е достатъчно за 4 бутални апарати с по-малки буталца.

За по-големи е добре да се мине на помпа 25.4. Най-добре е първо да се монтират апаратите и после да се мисли за помпата, ако има нужда.

Мисли и за задни апарати, защото много ще нарушиш баланса на спирачната система.

А супорти от къде да намеря?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, малко да раздвижа темата с въпрос. Някой ъпгрейдвал ли е спирачки на А4 Б8 3.0тди. Отпред е с 320мм отзад е на 300мм. . Засега варианти са ми 6 бутални от туарег/кайен/q7 на които трябва да изработвам супорти. И другия е 4 бутални на Q5 след 2013/а6 след 2013 и а7 след 2013 които са с 330мм диск,но мисля че заради това че са 4 бутални трябва да спират по добре от еднобуталния TRW и са с директен монтаж. Ако някой е правил нещо или знае добър вариант нека предложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11/11/2018 at 7:44, robobug написа:

Стандартен ъпгрейд е минаването на 340мм дискове с нови съпорти. 

Колега мислиш ли че ще има разлика и може би имаш предвид 345мм ,защото такива са на S4 B8 със същите апарати, но с други съпорти. Просто с еднобутален апарат на кола над 1750кг (не знам с точност колко) и малко позасилена просто не спира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...