Jump to content

100-ца и 200-ца в едно


lokke

Recommended Posts

Не си снимал все още номера на мотора,той е малко по-надолу,на блока,на гладка "площадка " са набити букви и цифри.

Последните комбинации от букви/цифри са вероятно кодовете на заводската комплектовка на колата.

пак не сьм успял значи азси мислех , че е това.ти снимките в пикасата погледнали(((((((((.сигурно) пак ще гледам :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лостовия механизъм е много прост и идиотоустойчив! Можеш сам да го ремонтираш,но ако лоста не е хлабав,когато е изключена от скорост а самичък застава на средата,по-добре не го пипай! Смени си маслото на скоростите,гаранция,че ще има положителен ефект! Маслото е пълна синтетика 75-90W,кутията ти събира 2 литра,тоест 2.35,обаче при смяна не събира повече от 2 литра! Ако имаш въпроси за смяната-питай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лостовия механизъм е много прост и идиотоустойчив! Можеш сам да го ремонтираш,но ако лоста не е хлабав,когато е изключена от скорост а самичък застава на средата,по-добре не го пипай! Смени си маслото на скоростите,гаранция,че ще има положителен ефект! Маслото е пълна синтетика 75-90W,кутията ти събира 2 литра,тоест 2.35,обаче при смяна не събира повече от 2 литра! Ако имаш въпроси за смяната-питай!

MЕРСИ ЗА отговора.гледах го днес .еми ходи малко напред назад ,но си е посредата.маслото ще го сменя надявам се да я вкарам в бокса скоро.свалям си сега менуали на руски и английски -ще чета.не знам каде е пробката ,но ще разбера.Не знам дали всички сте така.ама.....аз не мога да си оставя колата да и има нещо -не мога да спя .хондата ми беше тотална кошница за разлика от тази ,леле колко пари дадох и колко ме льгаха.питай нещо за човешкото тяло ще ти отговоря на 85 % ,питай ме за кола(((((((( :zustimm: ,като се сетя,на хондата и сменях предница,сьединител,ел система и оправях,от колекторите смених всички гьрнета,масла ,филтри,радиатор,броня,огледала,фарове,рьчна спирачка,лява врата ,ужас.продадоха ми фарове за англииска кола, льгаха ме кой както може -голям ташак.искаха ми за капак 2 ра рька 250лв.ужас .НО пьк видях че има и страшно готини хора -незнам какво е сьотношението готини-неготини,но....както и да е ,че тази кола каквото мог аще оправя по нея и ще снимам този момент много ми харесва тук.иначе моето ляво-твое дясно......

и така ,не е много по темата ама)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробката за наливане,която е и контролна,ти се пада,като отвориш капака и застанеш пред колата(тоест с лице към мотора) от дясната страна ниско долу на кутията! Още по-ниско и още малко по-назад ти се пада тази за източване,но нея не можеш да я видиш,освен ако не си под колата на канал примерно! Номер 17 шестограм са пробките! Радвам се,че количката е в добри ръце,нямаш си и представа колко ще се зарибиш,когато прочетеш повече за историята на марката,състезателните подвизи и реномето на моделите... Ама и за това има време.... Каза,че си я прегрял онзи ден,вентилатора включва ли? Това е важно...

Ето това е качество-

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробката за наливане,която е и контролна,ти се пада,като отвориш капака и застанеш пред колата(тоест с лице към мотора) от дясната страна ниско долу на кутията! Още по-ниско и още малко по-назад ти се пада тази за източване,но нея не можеш да я видиш,освен ако не си под колата на канал примерно! Номер 17 шестограм са пробките! Радвам се,че количката е в добри ръце,нямаш си и представа колко ще се зарибиш,когато прочетеш повече за историята на марката,състезателните подвизи и реномето на моделите... Ама и за това има време.... Каза,че си я прегрял онзи ден,вентилатора включва ли? Това е важно...

Ето това е качество-

И аз се чудя дали сьм я прегрял.днес трябваше да видя дали работи.радиатора тече и се надявам да е било от изпарението на антифриза по него,датчика не работи и не знам кога се включва.ще погледна утре бушоните пьрво ,кой каде е и какьв е сложен,после гледах по темите пише нещо за окьсяване и така да го погледнеш дали вьрти.ще видя и пиша.супер голям е този радиатор)))на хондата е 1/3.четох доста )))))изгубих 3 дни вместо да уча и т.н.. чета ))но трябва да си мина по пьтя-така беше и с хондата.че аз си ги харесвам японците и като прочетох -леле )))))) :respekt:

но и не льжат))просто са различни)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то тука (норвегия )без шипове не знам как се кара и кои кара без шипове ,поне аз кадето сьм а не е много на север ,в Осло са забранени

Я сподели,забранено ли е използването на звуков сигнал,че да не се стряскат елените и колко км/ч са ограниченията във и извънграда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сподели,забранено ли е използването на звуков сигнал,че да не се стряскат елените и колко км/ч са ограниченията във и извънграда.

)))))))))не сьм чувал за звуковия сигнал нищо),аз си го ползвам като се наложи,в града 50/60 макс.извьн 80 на магистрала 100.поне 3 дьлжини дистанция от кола до кола ,ако се залепиш за някой могат да те глобят.няма проблем да караш бьрзо просто глобите са ужасни.наш колега го глобиха вместо 80 -карал с 85 1/10 от заплатата ни -която не е голяма и като се заблееш някаде и настьпиш педала :D иначе има брутални коли тука -но не знам за какво са им при полужение ,че не могат да ги карат((.на мен са ми странни.карат зад теб и на правата те изпреварват и после пред теб с 5 км, по бьрзо ;) .много аудита карат,много фолксвагени,субарота ,японки всякакви,волва.италиански коли няма много .френски сьщо .И по сервизите е брутално скьпо,не за нас -то е ясно -за тях сьщо.и много гният колите ,ние сме на брега на Атлантика((.не знам как да го опазя Аудито още някоя друга година , :D след 4 години става на 30 и минава в графа антика-няма да плащам даньци)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така.Аз продьлжавам да си пиша за колата ,чета пиша,но много теми има за 100))има да си чета на воля -дано нещо разбера.

До сега-радиатора е за смяна сьс сигурност,днес стиснах дебелия маркуч който излиза от него и като го стисна от едно място на радиатора излиза антифриз(чакам да видя от кьде да намеря.доливам антифриз доста и това е .

Не знам как да разбера дали ми работи перката ,защото като покарам-не карам агресивно,напротив-макар ,че колата ме предизвиква да я настьпя-все има още малко скорост над тази която очаквам-много сьм впечетлен,когато отворя капака перката никога не се вьрти и понеже радиатора тече антифриза се изпарява и излиза бяла пара-което вьобще не ми харесва.лошото е че вьрнах служебната кола.не знам мога ли да я карам тази така.карам около 50-70 км. на ден.да отида на работа са 15км. :):P гледах бушоните номер 15 и другите де,здрави са прьснах им малко контакт клииньр.и толкова мога .гледах ,че има тема как да проверим дали работи перката ,но май не разбрах много -пак ще я прочета.под чистачките има една кора и под нея е празно много място има какво слагат там? :bia: з имам 2-3 листа.когато се сменят джантите от стоманени на алуминиеви сменят ли се гайките ,на алумуниевите старите стоманени гаики ли се слагат или нови алуминии?скоро ще сменям масло.след 1000 км.))15-40 ессо и филтьр.пьк може и други неща ще видя)

Не си снимал все още номера на мотора,той е малко по-надолу,на блока,на гладка "площадка " са набити букви и цифри.

Последните комбинации от букви/цифри са вероятно кодовете на заводската комплектовка на колата.

Т 1 е мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1Т значи е 2.5 ТДИ 120 кс

Точно!

Засега просто не допускай да прегрее,радиатора вероятно ще трябва да се смени,маслото - по-добре 10W40,може да планираш и смяна на ангренажните ремъци,алум.джанти-със същите болтове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно!

Засега просто не допускай да прегрее,радиатора вероятно ще трябва да се смени,маслото - по-добре 10W40,може да планираш и смяна на ангренажните ремъци,алум.джанти-със същите болтове.

Къде го прати ти човека с масло с индекс 10W в Норвегия. Там 0W или 5W иначе зимата лекинко няма да успее да превърти..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно!

Засега просто не допускай да прегрее,радиатора вероятно ще трябва да се смени,маслото - по-добре 10W40,може да планираш и смяна на ангренажните ремъци,алум.джанти-със същите болтове.

мерси -писах ти и на лични и се повтарям малко -прощавай.15-40 пише при мен-ремька на 307 000 .сега е на 273 000.така пише аз имам сервизна книжка непопьлвана отдавна ,но ще я почна пак.какво е WAG.гледам че го пише навсякьде по книжката) :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

T1 ц3 или ц4 е или ц-то е обозначение на купето не на модификацията на мотора ? :zustimm: защото за ААТ намирам доста неща за Т1 нищо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

T1 ц3 или ц4 е или ц-то е обозначение на купето не на модификацията на мотора ? :zustimm: защото за ААТ намирам доста неща за Т1 нищо :respekt:

Ц-то е на купето. Ти си с Ц3. ААТ се слага на Ц4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ц-то е обозначение на купето не на модификацията на мотора ?
Точно така. Ти си с ц3 с мотор 1Т. Много малки са разликите с ААТ, 1Т е нещо като по-ранния му вариант,така че това, което се отнася за ААТ, важи и за 1Т.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц1,Ц2,Ц3,Ц4-това са купетата! Ето ти малко да прочетеш. цък

2.5 TDI,2461 кубика,код 1T ,88 kW (120 PS),Direkteinspritzung, Abgasturbolader, Ladeluftk?hlung,произвеждан-01.1990–11.1990- Това ти е за мотора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц1,Ц2,Ц3,Ц4-това са купетата! Ето ти малко да прочетеш. цък

2.5 TDI,2461 кубика,код 1T ,88 kW (120 PS),Direkteinspritzung, Abgasturbolader, Ladeluftk?hlung,произвеждан-01.1990–11.1990- Това ти е за мотора!

:) значи - Адам един вид на ТДИ.И щом е така ще гледам да го пазя)купе Ц3 -мотор Т1.разбрах .да знам какво и как да тьрся като части.Мерси много .Влязох в един норге форум ,ама то тука ми е мьгла ,пьк там направо тьмнина :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц1,Ц2,Ц3,Ц4-това са купетата! Ето ти малко да прочетеш. цък

2.5 TDI,2461 кубика,код 1T ,88 kW (120 PS),Direkteinspritzung, Abgasturbolader, Ladeluftk?hlung,произвеждан-01.1990–11.1990- Това ти е за мотора!

das is so .....мерси много)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Смени ли радиатора,маслата,ангренажните ремъци??? С хубава кола се сдоби! :unsure: Не му се притеснявай,няма да изгние...

не- срам за мен :unsure: ремька на 305 000 пише ,вьздушен филтьр,масло,маслен или горивен не знам ,какво се сменя с маслото???????но ще го сменя,масло 5/30 ще сложа ,така пише ,като сменям радиатора ще измия казанчето за антифриза с морска сол и ????забравих какво?ще видя.радиатор тьрся още-малко е зор даже и нов,но се ровя по цял ден,от какво може да стане сьщия радиатор ?ще я стегна няма как. :dance: харесва ми това е .а е 85 г. ами новите -лелле не ми се мисли)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

:zustimm: Смени ли радиатора,маслата,ангренажните ремъци??? С хубава кола се сдоби! :respekt: Не му се притеснявай,няма да изгние...

,

има ли някаде схема как се сменя ангренажния ремьк.писах ,че трябва да се смени на -при мен след 35 000 км. по лепенка от сервиза залепена на капака ,но тези дни се белосваме с едно ААТ -смяна ремьк ,ролки,водна помпа,клапани -10бр. и се замислих за моята.))

другото го оправих -всичко без смяна на ангренажния ремьк,+ нови джанти,гуми две,изпран салон,музика,стелки нови и така по -малко)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...