Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Беше време да открия сезон на модификации 2014 ;)  :grinsevil:

 

Трудно удържам на изкушенията:

ILPBR8h.jpg

 

Хардуерна версия 2013 с активиран

, последния софтуер и актуалните карти за 2014 + радари.

Остават обаче "довършителни работи":

  • Преправяне на антенната система (RNS-E-тата са за друга система спрямо по-новите Concert/Symphony)
  • Ре-пинване на AUX входа за да работи и на RNS-Е-то 
  • Свързване на RNS-E-то с микрофона, ако искам релано да ползвам SDS-а. В момента за съжаление нямаме "чуаваемост" ;)

Основната функционалност обаче е на лице и кефи ;) За сега имах само 8GB SD-карта под ръка, но мисля, че ще побере всичките ми MP3 дискове, които имах в колата ;) 32GB ще последва също в удобен момент.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това става въпрос , но тази цена адекватна ли е ? 

moonland  каква ти беше предишната конзола ? 

Редактирано от Sc00by
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струват майка си и баща си!! За Sportback нови са по 40-50 евро парчето!! Така че не се учудвай от цената за втора ръка... съответна е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От предния пост виждам ,че навигация си сложил (или поне аз така съм разбрал ) та преди това с какво си бил ? Всичко ли смени посредата , климатроници и т.н ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали си бил с единичен или двоен дин пита най-вероятно! 

 

Честито! Станало е да си еВе майката, баш Идел Петрофф!  :dance:  Ей не се здържа 'начи!  :D

Те мойте нищо им няма , просто цвета не ми допада мислех нови да взимам , ама при такава цена , ще си карам с тия :D...

80 паунда за 4 лайсни и това с доставката си е почти без пари ако трябва да съм обективен! Винаги можеш да се разходиш до Порше и да видиш за к'ва цена става дума! ;)

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От предния пост виждам ,че навигация си сложил (или поне аз така съм разбрал ) та преди това с какво си бил ? Всичко ли смени посредата , климатроници и т.н ? 

 

Правилно си разбрал :) Преди това бях с Concert II+, нищо не съм пипал в конзолата иначе, тя си беше двоен DIN.

 

Честито! Станало да еВе майката, баш Идел Петрофф!   :dance:  Ей не се здържа 'начи!  :D

 

Мерси, абсолютен идеал Петрофф стана, истинка!  :hilezh: Не можах да се сдържа наистина :)) Ама те чакам и тебе в клубО скоро... мирише ми че няма да е след много дълго ;)  :gut:

А по-странното е, че само до преди месец-два бях на мнение че ич не ми трябва ми има по-Убави неща с приоритет. Ама и женското влияние си каза думата  ;) И като че ли ще да не съжалявам :grin: Нямах така или иначе USB или какъвто и да е друг инпут извън CD-тата и AUX-a както знаеш и сега вече се рОдих и в това отношение.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма вариант да съжаляваш за подобна красота, че комбинирана и с функционалност! ;) 

То и на мен ич ми не требе ама мноо убаво виси и нЕма да моа се запра на дълго!  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лайсните може да се облепят във фолио и ако го прави някой кадърен, ще стане много добре. Аз лично видях този вариант в темата за 8P от един друг колега. Иначе с тези навигации си е нож с две остриета, ако се държи на улицата, тъй че внимавайте. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм запланувал да си сложа падащ панел Сони с USB и всичко ще си е ок. На ладата си имам такъв и сега като се кача на аудито и не мога да си слушам MP3, направо откачам. Тия жичкаджиичета дето ми правиха инсталацията на ладето, ще ги накарам да нагласят всичко как си требве на черния дзвер. Все пак на кола без нищо, и то лада, изградиха цяла инсталация с колони и антени за 2 часа, па тука ли :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и със здраве да си я караш и за напред колата! 

След две години ако е още при теб този автомобил пак ще говорим дали си е струвало или не! 

 

п.с. Виждаш ми се превъзбуден, поеми въздух, все пак си сложил ГИ, а не Bi-Turbo! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е чак пък превъзбуден ,просто е различно да сипеш за 20лв,а не 40лв за същия пробег!
Иначе по мой сметки горе-долу за 1 година съм на нула :D

Редактирано от apisabvgd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за ГИ-то. Пожелавам ти да нямаш проблеми с него. И прав си. Друго си е да сложиш 20лв за същия пробег :) И според зависи колко караш и колко ти е градското и извънградското ще се избие скоро. Моята се изби за около 7000 - 7500 километра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо дребно и от мен - оригинални педали + footrest ot Audi TT. Снимката е с мизерно качество, но се вижда за какво става въпрос.  :hilezh:

И още един въпрос - гледам по чуждите форуми, че масово слагат т.н. short shifter от ТТ на Голф 4/А3.

http://www.ecstuning.com/News/MKIV_TTShortShifterKit/

Има ли някой, който да е слагал такова? Мненията, че хода на лоста се скъсява с 20-30% и доколкото разбирам тази част + пластмасата с пружината,  се слага жилото е за движението на лоста нагоре - надолу. При мен така или иначе лоста не се движи хубаво в тази посока, та може би ще пробвам да сменя това като за начало.

post-63275-0-38348300-1391496743_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеални са педалите, много добре е станало - поздравления!  :zustimm:

 

Имам познат със short shifter на Гоуф 4, споделял ми е , че отначало му било малко странно, но като свикнеш няма връщане назад! То веднъж придобиеш ли навик на късия ход на лоста после като се качиш на друга кола (без него) ще ти се струва много лемава!  :hilezh:

 

Има ги за 8Р и вероятно ще се възползвам и аз след време!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм чел за тях, но се въздържам поради немалкото, които са писали за проблеми след време... А и разликата е единствено субективна... няма да скъси 0-100 с 1 секунда :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак пък да има кой знае какви проблеми - конкретно в случая не става въпрос за разни рейсърски изпълнения, където хода на лоста е сантиметър нагоре-надолу и наляво-надясно.

Хората които са го сложили това пишат, че хода не се скъсява кой знае колко - малко, но достатъчно колата да стане по-приятна за каране. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но има немалко постове за проблеми с влизането на скоростите след време, нужда от настройка и т.н. Нищо сериозно както казваш, въпросът е до колко си заслужава :) Ако си мераклия пробвай и след време драсни да кажеш :) аз съм я паркирал тая идея за момента, в който ама абсолютно нищо друго за правене не ми хрумва ;))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо дребно и от мен - оригинални педали + footrest ot Audi TT. Снимката е с мизерно качество, но се вижда за какво става въпрос.  :hilezh:

И още един въпрос - гледам по чуждите форуми, че масово слагат т.н. short shifter от ТТ на Голф 4/А3.

http://www.ecstuning.com/News/MKIV_TTShortShifterKit/

Има ли някой, който да е слагал такова? Мненията, че хода на лоста се скъсява с 20-30% и доколкото разбирам тази част + пластмасата с пружината,  се слага жилото е за движението на лоста нагоре - надолу. При мен така или иначе лоста не се движи хубаво в тази посока, та може би ще пробвам да сменя това като за начало.

Колега, целите педали ли се сменят или само горната част е възможно да се откачи? :gruebel:

Също и за footrest-а - залепва ли е или има някакви крепежни елементи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За спирачката и съединителя се магат оригиналните черни гумички. Това става като се подпъхне една права отверка  (по-възможност къса) в задната част между самия педал и гумата. 

За газта само нахлузваш новата отгоре. И един съвет към тези, които са решили да слагат такива - старите гумички са на по Х години, така че са се втърдили зверски и изкарването е трудно. За това или правете това когато не е студено, или когато сте карали колата преди това - от топлото гумите се поразмекват и излизат доста по-лесно.


Тук можеш да видиш и малко снимков материал.

 

Относно фоотреста - оригиналния се сваля по следния начин:

Маха се ръчката за отваряне на предния капак и се освобождава жилото (2 винта на самата ръчка са и се виждат). След това се сваля и пласмасата ,която е между вътрешния праг и самия footrest - 1 щипка при прага и 1 винт в часта, където е ръчката. Това става с малко напъване като внимаваш да не счупиш осоновата на щипката.

След това вече спокойно махаш самия фоотрест - има само един винт в горната му част, след развиване го плъзгаш нагоре, за да се освободи от щипките. 

Новия от ТТ реално се състои от 3 части - обикновен фоотрест от Golf 4, върху който се слага гумената лента и върху нея лъскавата част. Слага се като оригиналния от 8Л - просто слагаш трите части една върху друга, напасваш и сглобяваш. Нищо не се реже, пробива и т.н.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осветление на задния номер

 

Доста често има въпроси относно плафоните над задния рег. номер на A3 8P(A), за това ето и обобщение на най-съществената информация по темата.

Плафоните са два и оригинално изглеждат така:

m8e6.jpg

Крушката е стандартна C5W 12V.

 

Поставянето на LED води до активация на сигнализация за изгоряла крушка на таблото, тъй като плафоните над задния номер се следят от диагностичната система. Вариантите това да се избегне са общо казано 3:

 

1-ви вариант: Каквито и да е LED "крушки", към които се закачат съответни резистори за да се симулира същото (или сходно) съпротивление като обикновени крушки. (Внимание с високата темп. която развиват резисторите!!) Лично мнение - освен ако не не се вземат наистина качествени LED-ове, не си заслужава труда и риска, резисторите наистина греят доста, а който е имал вземане-даване с евтини LED знае в какви нюанси светят и колко време издържат преди да стане дискотека...!

 

2-ри вариант: LED "крушки", които фабрично са със съответния резистор. Често ги наричат "CANBUS", "CAN-BUS", "CAN BUS", но всъщност в тях няма нищо CAN-BUS-овско извън резистор, често със съответно охладително / термо-проводимо тяло.

Пример:

xey4.jpg

Определено за предпочитане пред вариант 1, но отново има евтини боклуци, които могат да създадат проблеми или просто светят отвратително.

 

3-ти вариант: Какъвто и да е LED, като контролът над плафоните над рег. номер се изключва софтуерно и така отпада проблемът със сигнализацията на таблото. Дали това е възможно въобще и дали директно или след ъпдейт зависи изцяло от софтуерната версия на контролера, което пък до голяма степен зависи и от модел-годината на автомобила. Като правило това е възможно едва от МГ2010.

 

Към вариант 1 и вариант 3 влиза и най-качественото по отношение на цвят и интензивност на светлината, разпръскване и дълготрайност на живот решение - оригинални LED плафони от Audi (които не се предлагат от завода конкретно за A3, но за други модели и са напълно съвместими). Сменят се не само крушките, а целите плафони и изглеждат така:

4h09430214h0943022.jpg

 

До МГ2010 би трябвало да работят и без грешка на таблото, а ако такава се появи, то тя е често резултат от лош контакт между пластините на новите плафони. Помага леко изкривяване в правилната посока преди монтаж. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

За спирачката и съединителя се магат оригиналните черни гумички. Това става като се подпъхне една права отверка  (по-възможност къса) в задната част между самия педал и гумата. 
За газта само нахлузваш новата отгоре. И един съвет към тези, които са решили да слагат такива - старите гумички са на по Х години, така че са се втърдили зверски и изкарването е трудно. За това или правете това когато не е студено, или когато сте карали колата преди това - от топлото гумите се поразмекват и излизат доста по-лесно.
Тук можеш да видиш и малко снимков материал.
 
Относно фоотреста - оригиналния се сваля по следния начин:
Маха се ръчката за отваряне на предния капак и се освобождава жилото (2 винта на самата ръчка са и се виждат). След това се сваля и пласмасата ,която е между вътрешния праг и самия footrest - 1 щипка при прага и 1 винт в часта, където е ръчката. Това става с малко напъване като внимаваш да не счупиш осоновата на щипката.
След това вече спокойно махаш самия фоотрест - има само един винт в горната му част, след развиване го плъзгаш нагоре, за да се освободи от щипките. 
Новия от ТТ реално се състои от 3 части - обикновен фоотрест от Golf 4, върху който се слага гумената лента и върху нея лъскавата част. Слага се като оригиналния от 8Л - просто слагаш трите части една върху друга, напасваш и сглобяваш. Нищо не се реже, пробива и т.н.

 

Много благодаря за изчерпателния отговор колега. :flehan::respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ето го резултата от модификацията днес ( фолио и хром за решетката, да изглежда като Single-Frame).  :bia:  Надявам се, че ви харесва. На мен ми допада, но ще доизпипаме някои детайли следващата седмица. :)

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...