Jump to content

Ауди А4 В8 като употребяван автомобил


Recommended Posts

  • Отговори 242
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Страшна статия, само дето 3.0 ТФСИ няма интеркулер..... охлаждащите елементи са два + радиатор :hilezh:/> олигофрени журналистически, на кое ли викат интеркулер (в единствено число)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мултитроника уж бил поправен при това поколение, но всъщност все още си е проблемен. Нищо не споменават и за останалите двигатели примерно 1.8 ТФСИ.

Редактирано от Gecata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Много хубава статия и ми се струва вярна. Поне по думи които чувам от собственици на Аудита след 2007. Явно вече не се търси качество както 90те години да кажем. Но за жалост това не е само при Ауди, а при повечето марки. Интересно, че хората се оплакват колко пари са дали за такава кола, като са се старали да е максимално запазена и максимално нова. След това се оплакват как еди кое си се било счупило и струвало адските пари и за труд им взели много, защото било трудно да се оправи, демек дори не можеш и да се опиташ да направиш каквото и да било сам вкъщи(на по старите модели може, поне да опиташ :hilezh: ) . Аз не повярвах на 1вите няколко човека, защото все пак това са коли на 4 5 години на около 100 000км. пък и реномирани марки като Ауди и Мерцедес. Но се събраха много хора, които споделят сродни проблеми, с почти новите си коли. Тази статия също го доказва. И аз лично не проумявам защо хората се набутват с 30тина хиляди лева, за кола, вярно, че не каква да е кола, наистина красива кола, но заслужава ли си наистина? Към тези 30тина хилки ще отидат поне 10 отгоре за ремонти за една експлоатация от 3 4 5 години и после пак. Наистина не го разбирам, но това може би е, защото нямам толкова много пари. Иначе определено ако имам 100 200 хилки излишни бих играл за една хубавица за 30 40 хиляди.

Аз самият съм горд собственик на А4 Б5 1998 1,8Т quattro. И виждам какъв хубав автомобил е бил, като е бил нов. За жалост аз смених почти всичко възможно по моята и от 3200лв. стана към 6000+, по груби сметки. Всички части, които смених бяха със щампа "97" и се смениха адски трудно, бяха доста спекли, което ме навежда на мисълта, че са си оригиналните от завода. Което по груби сметки прави около 15 години експлоатация. Ето това за мен е донякъде символ на качество. 15 години са си един нормален срок, все пак няма вечни неща. и тук идват хората с колите на 3 4 5 години дали десетки хиляди, които започват да изпитват адските дразнещи и скъпи проблеми. Това не ви ли се струва като огромно спадане на качеството? Мен дори ми се струва, че Ауди се превръща от легендарна марка символ на качество, в един обикновен китайски Sang Syong.

Споделете колко ви излизат аудитата за вашия експлоатационен срок. Примерно ако сте купили 2009та за 30 000 и после сте додавали всяка година "Х" за ремонти и части, и после сте я продали, като теглите чертата, колко общо ви е излезнало удоволствието да покарате новичко ауди за няколко години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубава статия и ми се струва вярна. Поне по думи които чувам от собственици на Аудита след 2007. Явно вече не се търси качество както 90те години да кажем.

Много зависи как е карана колата. На баща ми е 2009г (взе я чисто нова).В момента е на 120 000км и е сменяно само масло(абсолютно буквално)..Двигателя е 1.8Т.Никакви оплаквания.. ;):)

Редактирано от borki4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за 38 000 км. съм сменил 2 предни лагер главини и един долен шарнир (не носач) ...  около 500 лв. оригинални части (купих колата на 102 000 км)

 

Отделно на 120 000 км. консумативи (2 ремъка, 2 ролки, 2 обтегача, водна помпа, термостат, свещи), предни и задни накладки 

 

Реално погледнато "непланираните" ремонти са капка в морето в сравнение с каското, данъците, гумите и другите консумативи... за обезценка изобщо да не говорим

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каско,данъци и прочие е така,но пък като машина си върви безотказно (за сега поне :D ) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а тоз 2.0 тди икономичен ли е, в смисъл на ръчна кутия 5/100 може ли да гори ако караш със 130 по магистрала (на предно). И друго да питам, куатрото като е халдекс не би ли трябвало да е по щадящо откъм мощност и разход?

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Б8 не е халдекс quattro-то.

Този разход от 5л./100км. е категорично непостижим с тази скорост, да не кажа даже и с много по-малка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това ако е икономично.. 1.8Т със 150км/ч и с оригиналните 16 цолови джанти по магистрала гори 7,5-8/100.Как така дизела със 130 ще гори 7/100? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 - 5 и нещо с 90-100 може и да падне.... със 130 може и до 7 да отиде.....иначе да, 2.0ТДИ се води уж икономичен ;)

Седем ще отиде ако наклона е на горе. Ти имаш такава кола и на теб ти показва толкова при 130 километра в час 7  на 100, или просто ей така го сипа. Защото аз имам преки наблюдения върху 2.0 дизел помпа дюза на различни коли с различен размер джанти, който допълнително оказва влияние, защото едно е да караш с 15-ки друго е да караш с 18-ки или 17 - ки. Та така при 130 километра в час разхода може да варира и е много относителен.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука говориме за комън рейл, които е по-харчещ от помпа дюза.

На мен 2.0 ТДИто на Б8 ми даваше между 6.5-8.5л./100км. в зависимост от карането. Колата беше с ръчна кутия и 19ки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е отговор 19-ки, айде сложи и едни 16-ки грозни и разхода ще падне. Отделно говорим, колко човека са в колата, навън 35 градуса ли е горещо лято и колко е натоварена с допълнителни екстри и багаж, които също качат теглото на самата кола и от там разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и 19ки.

Малко извън темата. Колега с 19-ките даваше ли ти някакво отклонение в скороста? Понеже пише,че максимално може да се сложат 18 цола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам къде го пише това за 18ките, но много Б8ци са се продали и се продават с 19ки. Моите бяха оригинални за Б8. Не съм забелязал отклонение в скоростта, но като преминах от 18ки на 19ки с половин литър се вдигна разхода, даже и с повече. Странно защото едните са 245/40/18, другите 255/35/19. Визията обаче си заслужава всеки лев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седем ще отиде ако наклона е на горе. Ти имаш такава кола и на теб ти показва толкова при 130 километра в час 7  на 100, или просто ей така го сипа. Защото аз имам преки наблюдения върху 2.0 дизел помпа дюза на различни коли с различен размер джанти, който допълнително оказва влияние, защото едно е да караш с 15-ки друго е да караш с 18-ки или 17 - ки. Та така при 130 километра в час разхода може да варира и е много относителен.

 

точно,че разхода е много относителен...аз съм карал такъв мотор на Б8 само на магистрала и споделям какво ми показваше Бургас-Пловдив(на предно със 17ски, ръчка и още един човек с дизел от Лукойл) ....по-скоро иронично казано исках да сипя за ТДИ-то при Б8, защото нито вървежа ми допадна, нито икономията!

Редактирано от borgbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или на вратата беше или на капачката на резервоара.Трябва пак да погледна.. Знам защото баща ми я купи с 16-ки и в последствие като решихме да сменим цолажа се чудихме 18-ки или 19-ки да вземем и видяхме,че пише да не се слагат над 18 цола.Има възможност и ние да сме се объркали,пак ще погледна. Иначе да-визията става коренно различна и разхода се качва малко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, при положение, че това с високия разход при по-големи джанти го има най-вече при атмосферните и по-малките двигатели, които нямат въртящ момент и именно затова има натоварване. Имах една Alfa GT 1,9 с леко подобрения, която първата зима беше със 16-ки, а другата зима със 17-ки, лятото се караше на 18, които си бяха стандартни за модела и честно казано не съм усетил някаква фрапантна разлика в разхода. Колата беше 1.9 дизел с около 370Nm.

 

На А2-ката на жена ми зимата карахме с оригиналните 15-ки, които са супер леки, а лятото с 17-ки оригинални S-line. Казвам оригинални, защото са малко по-леки от репликите. Разликата в разхода беше около 0.5 - 1л. Само че говорим, за разлика от поне 3-4 кила на колело и бензинов мотор 1.4 с въртящ момент 125Nm.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, карам такава, на 17-ки с нови зимни гуми Bridgestone, при 90-100км./ч. разход 6/100, при 130км./ч. - 7/100,при 160км./ч.- 8.5/100, при 200-210км./ч. 10-10.5/100. Това ми е разхода, малко или много - толкова е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...