Колата е В6 авант куатро BFB и понеже имам лек шум в кутията от лагера на диференциала и съединителя е нов,на около 3000 км,мисля да сложа 6 степенна кутия от BFB комби, кардан и диференциала,на мястото на 5 степенната кутия.
Проводникът за уреда, който излиза от буксата на таблото на А6 е само един-сив с черна линия . Свързах го към проводника,който идва от резервоара и е влизал в буксата на старото табло на В4
Вероятно знаеш,че кошниците с поплавъка на А4 quattro и В4 quattro са еднакви. Поплавъка на кошницата на предно стои по друг начин и бензиномера там отчита наобратно. Това го разбрах от колега от форума и като реших да свържа двата кабела,мисля,че беше сив с черна черта, уреда започна да отчита
Относно бензиномера и аз четох,че уреда ще показва обратно,но при мен показва нормално без преработки. Писал съм го няколко пъти в темата защо.И за оборотомера не е нужно нищо допълнително, защото таблото,инсталацията и двигателя са от една кола.
Скоро ще измина 100 000 км. с двигателя. В момента е на 96 000 и се оказа,че най добрата комбинация за газов инжекцион е изпарител KME GOLD GT и рейка BARRACUDA. Изпарителя държи налягане и няма прекъсване и глъхнене. Инсталацията на ГИ не е сменяна. Все още съм с турбината к03 029. Това са кадри от видеоклип.