Jump to content

Milko1988

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B7 1.8T

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Milko1988's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Стига бе хора, пак ли да е менте, тва е 2ри филтър за 3 месеца, 1во взех някъв евтин и помпата бучеше, след тва на Мале и изкара 1 месец и текна, сега не тече много ама съм отворена капачка и трудно паля сутрин.
  2. Поръчах го, ще карам без капачка на резервоара , защото не живея в бг и дано издържи още 2 дена да ходя с нещо на работа.
  3. Днес пак разглобих всичко в подкалника, където е канистъра и му изкарах всичкия бензин, теч няма вече,но магнитния винтил върху въздушния филтър не работи а бензиновата помпа почна да свири и колата умаля малко във ускорението,
  4. Здравейте колеги,от вчера имам теч на бензин отдолу под кората пред горивния филтър,там под голямата кора пред тази на филтъра има 2 бензинопровода и до тях има някакъв отрязан заводско пластмасов маркуч,от който тече яко бензин,също така има виене около 1500 оборота от десния преден подкалник.Откачих маркуча от клапана над въздушния филтър и виенето спря,отделно в резервоара се създава много силен вакуум и сега карам с полу-развъртяна капачка,теча намаля,но не спира. Имате ли някакви идеи какво трябва види и дали в подкалника се намира виновника?
  5. Колега, след като наскоро си закупил автоматик е хубаво да му направиш пълно обслужване с изплакване смяна на масло и филтър. Това се прави на всеки 60хил.км.Ще усетиш разликата, няма нужда от добавки.
  6. Днес имам парно, но теча си остава и термостата стои затворен. Утре е в сервиза, ще сменям и помпата и термостата и ще пиша, кво е станало.
  7. Одеве долях половин литър, бях я оставил с отворена капачка да изстива. Като почне да позагрява и надига водата от казанчето, защото малкия маркуч го пълни, но долния все едно е запушен и системата не взима от там и за това прелива. 100%не отваря. Като давам повече газ и чувам как бълбука въздуха отвътре и тогава тръгва парното иначе на светофар духа студено. Имаше пак няколко капки под шайбата и се е стичало под картера. Дали заради термостата да не е заминала също помпата, нещо като защита на гарнитура на главата? Колата си върви супер, не пуши бяло и не прекъсва.
  8. Аз имам същия проблем,с 1ва и 2ра,при б7 1.8т,какво може да е това?
  9. Здравейте колеги,нов съм във форума,защото нямах Ауди.Преди месец се сдобих с а4 Авант б7 1.8т и съм доволен, от 1 седмица имам сериозен теч на антифриз,но странното е,че тече доста вечер като оставя колата,а при работещ мотор,не. Карах я в сервиз,смъкнахме кората,нищо.Снощи я оставих без кора и видях на сутринта,че теча идва под шайбата на коляновия вал. Ясно,помпата е ,но не мога да долея антифриз ,защото казанчето е на МАХ и става все по-пълно,а тече вече почти 10 дена отдолу и оставя петна на пътя по 1 метър широки. Парното изчезна също и има голяма въздушна възглавница. Поръчал съм водна помпа и термостат,ангренажния ремък имаше надпис още и беше непокътнат,защото преди мен е сменян и видяхме,че ролките и шайбите са нови,но помпата-незнам,или е дефектна или не е е сменяна. Въпроса ми е,дали термостата не е блокирал и да изтича от първия кръг,а втория да остава пълен и заради това да не мога да налея?
×
×
  • Create New...