All Activity
This stream auto-updates
- Past hour
-
Навремето купих ПЕЖО 306 (1998г.) от Австрия,но то е направено от поцинкована ламарина и ръждата бяга от него. Жена ми още си го кара...
-
Действително често при използване на старт/стоп системата се появяват временни грешки (това е и точния превод на intermittent faults, а не "неактивни неизправности", най-малкото защото за никакви неизправности не става въпрос), но има и много други причини за тях - например прегряване на колата, някои неизправности по електрическата й система и други.
- Today
-
Моят вентилатор никога не е работил след изключване на двигателя, но мисля, че има помпа, която върти антифриза след изключване на двигателя, която се чува.
- Yesterday
-
При мен не беше платен абонамента. И защото бях избрал България като държава в myaudi, не ми показваше магазина. Смених държавата от България на Германия, платих си абонамента и си работи.
-
Здравейте, имам един специфичен въпрос. Знам, че тези могат да се "чипосват" ли, "мапват" ли, както там се казва на 180 коня. Та въпроса ми е има ли начин да разбера, физически, с вагком или друго, дали конкретната кола е чипосана? Защото имам някакви съмнения. Колата е тази от заглавието.
-
Да подновя темата - колега, оправи ли се с този проблем? Аз съм в абсолютно същия случай и се чудя какво да правя. Пробвах и с андроидски телефон и с айфон - нито андроид ауто, нито кар плей захапват, а само се зареждат телефоните. Безжично се свързват иначе през блутуут, но може единствено да ги ползваш за разговори / музика.
-
но нямаш ЕГР на Туарега…
-
Мога ли да добавя паралелно още един акумулатор и максимум с какъв капацитет може да е?
-
На моя туарег още е там дпф - на 310 000 е. А туарега харчи повече нафта от аудитата и съответно го пълни по-бързо.
-
@Tipp Аз не ползвам Старт/Стоп системата, а моите грешки са все по мултимедията и светлините, а всичко работи. Ето извадка с грешките от лог файла: Нещо, което ми прави впечатление и до сега на другите коли не е било така е, че върти вентилатора на радиатора след като изгася двигателя независимо, че не е загрял дори до работна температура. Спирам, гася при температура около 60 градуса, слизам и заключвам а вентилатора работи. Преди ми се случваше само при загрял двигател и най често летни горещи дни. Сега дори и климатика не работи на охлаждане, за да си мисля че е заради него?! Имате ли подобни наблюдения? log.txt
-
И на мен ми се появяват временни грешки но се дължи на старт/стоп системата. В трафика когато се пали и гаси и ги набива . Я някой модул не е имал уж връзка я нещо друго но когато ги изчистя и не ползвам старт/стопа и няма грешки. Мисля че се дължи на моментно падане на напрежението при палене .
-
Здравейте колеги, до сега почти винаги съм намирал информацията която ми е трябвала без да пускам нова тема, но това беше до днес. Търсих известно време и не открих подобна тема. Та нека обясня реално проблема - едната от електрическите седалки на третия ред е затворена и не може да се отвори. Въпроса е някой дали се е сблъсквал с проблем, успял ли е сам да реши проблема? Ако е ползвал услугите на някого ще се радвам да споделите контакт също. Реално намерих клип в който се обяснява как се прави, но това което ме притеснява е че не е показано как се сваля тапицерията и съответно как се действа когато седалката е останала в затворено положение. Ето го и клипа все пак: линк Благодаря предварително на всички отзовали се!
-
моя картер обаче е преправен с части от 1.9тди
-
Шарнирите скърцат при завиване,отиди на канал и накарай някой да пълен ляв и десен и ги пипай усеща се.
-
Искрено съчувствам на колегата. Употребявана кола от Австрия никога не бих си купил. Който е бил в Австрия през зимата знае какви брутални количества сол и други материали за разтопяване се изсипват там по пътищата. Аз лично си мих колата вечерта сам на автомивка на около -10 градуса, тъй като цялата беше в сол и направо ме болеше. Успех с ремонта!
-
2006 Използвах момента и ретрофитнах и мемори на шофьорската седалка ,също и странични електрохроматични огледала с мемори.
-
Коя година ти е колата? Поздравления за усилията!
-
Ако караш CLA, CDU или CRT там си на бедни смеси и може да изкара повече. БМК или АСБ живота е 250-300 хиляди макс, ако не е карана на къси разстояния.
-
Аз няма да сменям цялата платка за джипиес и радио…искам само да взема капачката,която я покрива. Слагам я отгоре и ако трябва ще “силиконирам” или ще сложа “капчица” 😂😂😂
-
Трошат се защото има нужда от почистване, профилактика или има друг проблем, който запушва дпф. Аз минах през този ад преди години и всички ме съветваха да го махам. Намерих си читав сервиз, където ми откриха и решиха проблема. Научиха ме какво да съобразявам и как да експлоатирам колата и вече почти 100к км нямам и помен от драма.
-
от ДПФи се трошат колите и си е истина
-
Избор на зимни гуми
goranov73 replied to OliverQueen's topic in Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Някой има ли пресни впечатления от този Ханкук, че го го гледам по тестовете с доста добри показатели, но отбелязват че бил много шумен. -
Отзиви за сервиз ДЖЕМИНИ 4
goranov73 replied to ares 1967's topic in Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Здравей колега, Джемини са може би едни от най-добрите за стандартните автоматици и мой приятели са безкрайно доволни от тях, но не мисля, че правят DSG. Аз съм ползвал преди години за S-tronic услугите на Мишо и знам, че той е бог на DSG. В момента до колкото разбирам от прочетеното по групите добре си партнират със Дброс и често си е в Бг. Аз винаги бих го препоръчал с две ръце. -
Аз вкарвам със спринцовка масло в маншоните на шарнирите и се оправя.
-
Теми