All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Здравейте. Благодаря за съветите. Погледнах бушоните с мултицет няма изгорял но и има доста празни места.Да предполагам нещо против кражба е направено Забелязах че откакто се опитах да се свържа с vcds не пищи за колани само индикация.
  3. Щото съм с обикновенно газово с копче и плочка а нямам ламбда контрол.
  4. Здравейте, смених двигател на А3 асв, със двигател от костенурка, 101 коня. След седмица влезе в авариен режим, нафтовата помпа и сложих от ASV то с дюзите комплект. Върви много добре, но пуши бяло като запаля. Искам да попитам, дали главите се различават, понеже съм сменил дюзите? Мога ли да се оправя с проблема? Намирам се в Франция и Моля за съвет, защото трябва да мина на технически контрол. Разполагам с ваг Ком Лайт, но помпата е ремонтирана преди да купя колата. Мисля че харчи повече, милиграмите са около 4 , но не ме пуска да ги променя със код 12233, колата е 2001 са година, смених много неща, компресор, табло, машинка за задната чистачка, много съм инвестирал, готов съм да си платя за съвет!? авариен режим е
  5. Да не сме станали дачия форум, че се пише за марки гуми които се предлагат в практикер?
  6. В интерес на истината карам една идея по - динамично, така че с тях няма да се получи явно. Особено притеснителни са всички коментари за представянето на Taurus на мокро... Не искам да вземам гуми, които се представят добре само в определени обстоятелства. В момента съм с Мишелинки, но са стари и вече не се държат стабилно, особено по завоите. Нооо след последния ремонт нямам възможност за 140 на гума.. За по - динамично придвижване, какво би препоръчал?
  7. Четох някъде, че премахват предпазител и деактивират буксата против кражба.
  8. Пренаредена означава пиновете да са разменени и да не отговарят на стандартната разпиновка. Може също и да е скрита - просто да излиза на друго място a тази просто да си стои там за украшение и заблуждение. И двете се правят с цел да се осуети опит да се деактивира имобилайзера от крадец през OBDII.
  9. По скоро има защита някаква с кабелите
  10. Прегледай предпазителите може да откриеш нещо.
  11. А бе и аз го играя тоя филм - сериен стана. Дано да свършва скоро, че ме изнервя зверски като го видя така. Отваряха, залепиха всичко на ново както трябва и пак се появява.
  12. Това е кабелът Не е в усб проблемът. Защото имам и голф 4, а там си работи.
  13. Виж добре проблема да не касае usb портовете.
  14. Аз имах проблем и ми падна 2 пъти до 5в. Правеше го случайно, може да стои 2 седмици и да е идеален, а в друг случай за 2-3 дни е на 5в. не разбрах какво е, обаче забелязах, че не ми хваща радиото. Заподозрях усилвателя на антените и му откачих захранването, оказа се, че има постоянно 12в към него. Това много ме учуди, логично е да работи само като пуснеш радио. Даже реших, че тия 12 са за друго, а си получава захранването от радиото по коаксиалния кабел. Сменях 2 усилвателя, не се оправи - с и без 12в. Оставил съм откачен кабела с 12. Също откачих буксата на мотора на люка. тоя люк съм го намира 2 пъти отворен в паркирано състояние. Аз не го пипам никога и не съм го забравил. Освен това 4-5 пъти докато карам започва да си се движи без изобщо да съм докосвал копчето. 5 месеца не е падал акумулатора. Ама не съм сигурен, че е заради това, което направих, но се надявам да не ме изненада пак. За зареждането - ако мериш на клемата при мотора, на самия акумулатор е по-ниско и не е 15.6, особено като е разреден в началото, а е под 15.
  15. Какъв точно ти е кабела, дай линк. Да не е този?
  16. Здравейте Какво ще рече пренаредена, правено нещо по нея? Погледнах изглежда като че ли не е пипано. Иначе светодиодът светва, на тест дава К1 ок, К2 ок Can not ready.
  17. Благодаря за схемата. Аз вече и реших проблема, но все пак може по-нататък да и сложа и реле 😁 (то само това още го няма 🤣)
  18. .....ето ти иформация по въпроса!!! fig02 (92).pdf
  19. Нищо не се източва освен антифриза. Маха се бронята, гредата зад бронята, климатичния радиатор се измества встрани, охлаждането на рейката също настрани и се вади водния, без проблеми.
  20. Диагностиката не казваше ли обтегача до къде е?
  21. Точно преди 3/4 дни го оправях този проблем. Аз откачих подканика, махнах капачката зад фара и с пистолет за горещ въздух му направих 3х10минутни терапевтични сесии. Нагрявай внимателно, постепенно, отдалеч, отвътре и отвън, отгоре и от долу също. Идеята е да загрееш достатъчно добре целия фар за да няма студена повърхност никъде във фара, на която да кондензира влагата. След като изчезна влагата от стъклото, аз продължих още 5/10мин и след това го затворих топъл. ПП Не е лошо да се огледа причината за да има влага. При мен се виждаше как лепилото/силикона на стъклото се е свило и е направило цепнатина.
  22. проблема е , че откак колата е при мен 4 г никой с нищо не я е третирал
  23. Аз същото подкрепям колегите за ксенон на моето 8л фаровете се водят тунингови и си имаха лупи набих му едни ксенони . Свети та правят ден , особено тези дни с мъглите е супер . Крушките са 35W .
  24. А що не си я оправиш, да не "трупа грешки"?
  25. и ако си давал да ти я третират кожата/интериора, не ходи повече никога! Прилича на някакъв много гаден препарат.
  26. Здравейте колеги реших да си сменя СД-то но буксите не пасват какво трябва да на правия
  1. Load more activity