All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. и при мен не гаснеше... в началото. Набиваше ниско налягане при кик даун. Стенд на помпа със сваляне не е скъпо, но е здравословно
  3. Аксиалния лагер шуми когато не е натиснат педала за съединителя. Макар че темата е стара добавям това, защото много млади шофьори не го знаят и са го чували от бащите си. Новите коли зацепват по друг начин. При руските коли беше друго.
  4. Мм да 3ка бензин комби ще е трудно да се намери 😕
  5. Today
  6. За 17г кола изглежда запазена на снимките , не съм фен на газовите инсталации / бомба със закъснител / добре че сега газта е евтина , ама тва според мен в града под 14 гас + бензинец при нормално каране ще е постижение . Карал съм същото комби 3.0 fsi и изобщо не бях впечатлен / бръмчи повече от колкото върви / . За толкова годишна кола е по добре / според мен/ да е атмосферка , че тая турбина си е още една предпоставка за скъп ремонт . По описанието / ако може да се вярва / изглежда поддържана 50/50 , масло няма как да разбереш дали пипа докат не си я купиш . Maсово в нета са около 7000лв за километрите ................. ако я свалиш с 1000 може да се замислиш / според мен / . Успех
  7. В България въобще не гледам по принцип. Може да са 1 или 2 в България ама какво от това? Пример: Аутоскот има 12 станици с обяви и само 5 или 6 от тях са с 3.0 мотор. Сега може да не е 99/1, няма да ги броя, но е значително по малък процента на предлаганите 3.0 в сравнение с другите бензинки. p.s. В момента няма нито една бензинова 4г в България. Това за Мобиле и да е комби.
  8. Къде няма...ти колко такива обяви очакваш за има в България?
  9. При мен колата не гасне, не пуши нищо. Само при кик даун набива грешката за ниско налягане
  10. Един въпрос за 4Г фейс, търся такава в момента с 3.0 бензин. От 100 обяви 99 са 1.8 и 2.0 и една е 3.0! Пенсиониран ли е във фейса или е много ценен и хората не се разделят с него?
  11. Ще тествам за затягането и е драсна , иначе за грешката съм пробвал с махане на батерията и триене със софтуера и пак се връща :? Грешката която направих е че не бях свалил акумулатора при смяната и си мислех че е от това, ама все се надявах после да се махне след като махна батерията или изтрия грешката Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  12. Нови не търси. Не е никак вероятно да намериш, а цената ще стигне или надхвърли 50% от себестойността на колата. Колана, който е сменен затяга ли се при рязко дръпване, каквото нормално трябва да прави? Ако да, значи пиропатрона следва да не е гърмял. Тогава грешката за беговете е най-вероятно от разместването на седалката по време на смяната на колана. Акумулатора откачи ли го като сменя колана? Каква е грешката за възглавниците?
  13. Много трудно се вижда , както колегата каза трябва да почистиш , аз мислех че и моя го няма докато не почистих малко и тогава се показа Точно където се съединияват скоростната кутия и блока зад масления охладител ( трябва да откачиш буксата за да видиш по-добре) Това е от 1.8 125кс бензин
  14. Мерси колега , ще го пробвам това на левия колан , ама за десния пак ще трябва да търся , че ми изкарва грешка на еирбега Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  15. Темата е стара,но бихте ли споделили как се активира тази функция?
  16. brazzers

    55 TFSI

    Изказвайте мнения за този страхотен автомобил
  17. Щом караш поне още 2 години ще ти служи безпроблемно! Въпроса е защо в мартенските температури, да падне така, че да се налага подаване на ток. Е, да колата не беше обслужена, избягвах дълги разстояния, възможно е да съм го разредил , но пък падаха до към 4-5 градуса... Значи и аз ще взема там някъде 85-90 Аh. Предполагам този капацитет, не тормози генератора??
  18. Аз сложих на Беру за 1.8т по препоръка на колега, който е слагал на няколко коли същите. Имам подобрение в ниските обороти т.е. една идея по-леко тръгва от светофарите.
  19. Аз за 500 лв отгоре си взех същата кола през 2016 година, но да кажем, че има инфлация . Този двигател по принцип почти не гори масло, но често се получават течове на масло и антифриз, като имаш предвид, че вече е на стотици хиляди километри и с добавана газова, може всичко да се очаква. Като цяло му навъртях 100к километра като беше на 200 уж като я взех. Смених какво ли не по двигателя главно гарнитури и има една верижка между валовете дето почва зимата да трака в даден момент. Като цяло съм доста доволен от това двигателче - икономично е и върви доста, но си има разни течове от време на време.
  20. ясно, мерси за доуточнението .
  21. напротив, това се получава при фейса, където помпата е алуминиева. Преди фейса ГНП е чугунено и по-скоро няма такива случаи.
  22. ГНП преди фейса са известни с това, че в някакъв момент поради лошо обслужване или години започнват да отделят метални стъготини, които запушват цялата система. Нова помпа, нови рейли + датчиците за налягане, почистване на резервоара, нов филтър и дюзи
  23. Ако е падал до нула през периода на покупко-продажбата най-вероятно се е прецакал. Иначе моя е точно този. Взех го в началото на март 2018 г. и до сега се държи идеално. Тогава ми излезе малко под 200 лв. с връщането на стария.
  24. Проблема е че вкарва антифриза в цилиндрите
  25. пали си, но има разлика в оборотите на въртене и си представям при по-ниски температури как ще е. Имам готовност да го купя, ще почакам още малко да паднат да видя как е и ще взимам
  1. Load more activity