All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Специално за Allroad (2011-2018) патерицата е сгъваема, номерата са тези: 4G0601011A 4G0601010C 4G0601010D От нормална А6-ица не влизала в мястото, предвидено за резервната гума. Информацията е от Порше. Търся колега от Варна за да проверим това, защото цифрите за горните парт. номера са жестоки! 😡
  3. Сменяш маслото и ресетваш адаптациите и нищо друго не правиш, караш леко 15-20км и това е. Да ходиш някъде на права да адаптираш е пълна глупост.
  4. да я адаптирам ли докато сменя маслото или не
  5. От долу на горе без да смъкнеш колектора няма как.
  6. Маслото трябва да е бая старо с тия плюсови адаптации...
  7. не е , но скоро ще се сменя. Нещо не е наред ли
  8. Ами имах такъв в а3-ка .. свиреше доста прилично. Държа да вметна, че според моите разбирания - тази ръчно изработена бас каса няма как да гони перфекционизъм в качеството и чистотата на звука. Няма сметки, няма оразмеряване и т.н. За чисто любителски цели - блаупункта си е супер. Ако нещата клонят към аудиофилия - всичко отива на друго ниво.
  9. 2017 си търсих кола, след дузина огледи, бях отчаян. един следобед приятел ми звънна, че шефът му си продава аудито. Иронията бе, че точно същата кола я бях гледал пак на обява през 2012 и много ми бе харесала. След 2 часа я пробвах, каза ми човекът какво е сменил и че е обслужвана при някакъв си Мишо враня по-късно вечерта му звъннах, че я купувам. Даже не я бях закачил за грешки, не я карах на сервиз. 4F. 2.5 години по-късно и 46000 - супер доволен. Да, можеше човекът да има 3.0TFSI, за да е с него, но аз даже не знаех с кой точно 3.0TDI е след това до ранни зори четох в този форум за колата
  10. Чувал ли си го на живо . Защото ми се струва доста не сериозен като цена и качество активен суб.
  11. Колеги освен снимки споделете и контакт на тапицерите, от които сте доволни.
  12. Today
  13. Мислех че се захранва от самата букса. А къде да ги вържа към тези на навигацията окей ли е?
  14. Разбира се, че се връзват! Това е захранването на устройството. Червената се връзва към 12 волата, а черната на маса.
  15. А алито ги има по 50 евро ... в ибей са на 70 лири като трябва да се сложи и мито към сметката. Иначе същите но от моримото бяха по 120 лири от дилъра им в Англия миналата година.
  16. Продавам комплект маховик, съединител, притискате, лагер, както и болтове- всичко е марка Валео. Каран е на Audi A4 B5 1.8T quattro 2000г фейслифт, като колата оригинално беше с демпферен маховик, наложи се смяна и реших да мина на този твърд маховик в комплект с всичко на Валео. Каран е около 40к км на колата; мисля че има поне още толкова живот в него, ако се кара нормално естествено. Повечето километри са минати магистрално, тъй като живея в София, а уча в Благоевград. Монтажа му е плъг енд плей, педала е мек и се усеща също както и когато беше с демпфера. Причина за смяната е че колата се засили и смених всичко с комплект от Audi S2 на 240мм. За контакт: 0888252554 Юли Цена: 250лв; За предаване/преглед- София и Благоевград
  17. Ама съвсем случайно реши да се включиш в темата и да кажеш точно това. Няма нужда да се обясняваме повече, положението е омазано така или иначе.
  18. Проблема си е останал. Едни и същи симптоми и със прясното масло.
  19. Прав си, обърках се.
  20. Има ги в първото мнение на темата.
  21. Не ми изкривявайте думите......нищо срещу колегата не съм казал.....мнението ми беше принципно и все още е! За хората от задните редове повтарям какво имам в предвид: не само и единствено при даден търговец може да се намери хубава кола! Надявам се, че сега е по-ясно. Не влизам тук за да плюя някого......още повече, ако не съм имал вземане-даване с него! 😉
  22. Малко ъпдейт: Всички турбо пътища на колата бяха проверени, наложи се смяната на няколко скоби и за сега всичко е 6, не диша и не изпуска налягане от никъде. Клапана преди сервото се оказа прецакан, от там голямо налягане и сервото аут. Намерих от ударена италианка серво и помпа, а клапана го поръчах нов. След всичко колата отново спира нормално, ъпгрейдите по спирачките както казах и преди ще изчакат за сега. Комплекта съединител от S2 вече е в колата и има минати около 300км- педала е 1към1 с предишния комплект на Валео, че даже и малко по-добро като усещане, няма тресене, виене и прочие. Знам че номерата на частите ги има и в други теми, но ще ги пусна и тук да ги има пресни. Маховик- от АСЕ мотор (колегата @vladi съдейства за преправянето му за моите нужди- 240мм, за което много му благодаря) Феродо- 1862 625 001 Sachs Притискател- 3082 919 001 Sachs Болтове- N 905 014 02 Sachs 6 броя Лагер- 3151 271 937 Sachs П.С. Остана ми време и да тапицирам колонката с бууст метъра, като за първи опит мисля че ми се получи добре. Поздрави!
  23. плафона няма кабел за клема 15, трябва да си дръпнеш от бушониерата
  24. Честито и безаварийно! Скоростите са ZF 6HP19A, има готови комплекти за обслужване на тези кутии на ZF. Крайната цена е около 500лв, отделно труд. Мотора се кара с 5W30, което отговаря на спецификацията на VW. Трябва да се гледа маслото да е подходящо за коли с DPF.
  1. Load more activity