All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Здравейте, Карам от доста време а3 1.9 2001г с френското табло. Имах леки отклонения със стрелките за температура и гориво но успях да ги калибрирам. Преди няколко месеца стрелката за скоростта започна да свети по-слабо, а от скоро и направо изгасна. От време на време се оправя, но малко след това пак изгасва. Другите стрелки и като цяло подсветката работи адекватно, но е досадно нощно време като не се вижда стрелката на километрите. Предполагам има проблем с диодите, които осветяват стрелкичката. За момента избягвам да сменя цялото табло с ВДО, поне докато се скапе напълно. Има ли някой запознат с тези табла и с възможност да го поправи - срещу заплащане, разбира се. От София съм. Благодаря и хубава вечер.
  3. Бензиномер за смяна. Парно за ремонт. Температурен/ни датчик/ци за смяна. Букси/контакти за преглед/смяна.
  4. @djuni_ibiza: ако нямаш аларма, нямаш и сирена, а тя "бипка"
  5. Много благодаря на всички за включванията. Колата ще се кара главно градско, както предположихте. Мен разход на бензин не ме притеснява. Просто съм свикнал на бензинов автомобил и отново търся такъв. Относно 2.8 в Б5 не бих взел, защото самият Б5 ми идва малко стар като модел, а и Б6, който гледам си е 2004г. което ме устройва за втора кола, предвид бюджета ми. А6 бих взел, но просто не намирам подходяща обява, всички са между 1999г.-2002г. и особено тези с кожен салон са доста амортизирани отвътре, поне според мен. А3 ми допада, но триврата кола със стотина к.с. си имам вече, и търся нещо по-удобно с 4/5 врати, а и двигател около 120-150 к.с. че и повече 😄 ако е възможно, е нещото което търся. Оглеждам спортсбек-а, но и тези обяви са с 2.0и фси 😄. 2.0 тфси е също срещан в обявите, дори и с 4х4, но май това тфси е друга бира, и доколкото съм чел, 1.8т го дават най-добрия турбиниран бензинов двигател за тези години. Дори Б7 ми излизат като обяви с двулитров четирицилиндров - за бюджета, който имам + някой лев отгоре Вече при Б8 е май едно и също какво тфси ще е, поне до фейса 2011, но това е друга тема. Придържайки се към бюджета, откъдето идва идеята за Б6, май ще е 1.8Т или 2.0 преди фси (131к.с.) Много благодаря на всички за съветите!
  6. Today
  7. Явно някой мега талантлив майстор ти дава съвети ... наший направо 10w60. Ся ако идеята е, че 5w50 e по-гъсто успех. За Pakelo нямам желание да ровя. Маслата за тоя мотор са 0w30/40 и 5w30/40 като за нашия климат най-оптималното е 5w40 От първа ръка мога да кажа, че Ravenol RCS 5w40 държи на засилено 3.0TFSI с понастъпване и т.н. смяна на 10хил. км и 200мл Archoil 9100 имах разход около литър. Преди смяната маслото беше по средата между и мин и макс. Бюджетното топ масло на Ravenol е VST 5w40 (отново пълна синтетика) също идеално се разбира с 3.0TFSI @CVT Каквото и да прави с PCV-то щом е последната ревизия и разхода е все още литър на 1000 то драмата ще да е в мотора я спекли сегменти и/или надрани стени на буталата или поне за това говори бобът.
  8. Ако разхода е наистина литър на 1000 км, няма да се излекува само с газ, мас и оцет. Ще трябват истински интервенции по PCV-то, като тези които са описани в първите страници на тази тема.
  9. Маслото което искам да сложа е марка Pakelo вискозитета 5w50 с фюлерин като добавка. Всякакви съвети ще са им от полза защото ми е първа кола от Ваг групата. До сега си карах Шведски машини иии така.
  10. Колега, коя година е колата и имаш ли аларма или си само с централно заключване?
  11. Колеги има ли начин да се кодира централното заключване така че след като се заключи клаксона да бипка?
  12. Зимата когато е студено ,вибрациите ще ти се усилят поради стария каучук на тампоните.За да ги минимизираш сменяш всички тампони на мотора и автомата.Също така най-вероятно си с стара(първа) версия на софтуера на автомата.Колегатa @kpematopможе да ти налее нова версия която е доста по-адекватна за 2.0TFSI.Стария софтуер при мен имаше поведение като за дизелов двигател(при нормално градско шофиране изреждаше предавките под 2х об,сега около 2.100 - повече комфорт ,по-хубав звук)
  13. Ако не искаш да си счупиш автомата, веднъж като включиш на "D" повече не ръчкай лоста на "N" докато не стигнеш там за където си тръгнал, без значение какъв е трафика.
  14. Най-вероятно ще ги искат свалени.
  15. Вероятно вибрациите са от мотора. При обслужването видях, че тампоните му са леко омазани. Веднъж само минах на "N", иначе я държа на "D". Не се засилва без газ, когато си вдигна крака от спирачката - или тръгва леко на 800 оборота, или стои на място, ако е под наклон. Движа се бавно, примерно на втора с около 1500 оборота и решавам, че ще спирам и пускам газта. В момента на отпускане на газта качва на трета и тогава се получава засилването. За да не се получава трябва да съм на ръчен режим. Хрумна ми, че ако не е вредно за скоростите, мога да превключа на "N" преди да отпусна газта. И без друго, след като спра оставям колата на "N" и слизам да отворя вратите на гаража.
  16. похвали се, като я вземеш, това е рядък екземпляр и за форума
  17. тези се справят доста добре, но най-вероятно също им се носят свалени апаратите иначе сменят цилиндри и гумички. https://www.facebook.com/Little-Paint-Workshop-Боядисване-на-джанти-и-детайли-826964370718208
  18. И аз това си мисля понеже преди да даде грешка не винаги ми сработваше пре сенсе трябва да търся нова
  19. Търсих мнения от някой който има v8 или v10, ама явно няма да стане както си го мислех. Реших се вече на 5.2 V10 комби. Намерил съм и човек за поддръжката. Благодаря на всички които се включиха в мохабета
  20. А6/S6 с ръчка и V8 има до 2004 което е доста слабо вероятно да се намери в читаво състояние. След 2004-та няма А6 с вървящ V6/V8 и ръчка. Тая тема върви добре искам това искам онова ама да в същото време да не е баш това ... заеви. Към автора ходи покарай няколко коли за да решиш какво точно искаш А6 ли А4 ли ... или нещо друго.
  21. Питаш в сервиза дали ще им се занимава и те така. Имай впредвид, че е силно вероятно тия с праховото да боядисат където не трябва и да се наложи сваляне на боята и повторно боядисване, играх го тоя филм с Торнадо, дори след второто боядисване пак имаше малки забележи и трябваше изчегъртване ... Ако ти се заиграва сменяй и спирачните маркучи, за мен лично спирането става по-консистентно. Тези правят по размер иначе HEL и т.н.
  22. при отворен пр.капак неработят
  23. До колкото виждам, колегата си търси супер кола с голям атмосферен двигател да бръмчи, да не се налага да я ремонтира и да я кара само събота и неделя за да я паркира пред 35 в студентски 😄 Тази покрива всичките ти изисквания и изведнъж ти стана малка.
  24. Здравей. Пазя си криптираните файлове. Разширението е: Picture 011.jpeg.udacha123yes.134-29F-AD8 и във всяка папка и под папка текстови файл със данни и глупости. !!! ALL YOUR FILES ARE ENCRYPTED !!!.TXT Това е ... но мисля че още няма инструмент който може да декриптира този вирус по ID
  1. Load more activity