Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последният час
  2. Колега, темата е супер. Може ли обаче пак да качиш снимките защото нито една не се отваря и не се разбира, кое с кое е свързано! Нито пък се вижда дъдържанието им!
  3. Today
  4. SCHwabata

    Аларма на а4 2014

    Ако имаш фабрична аларма, имаш копче за спиране на обемните датчици на шофьорската врата. Въпросното копче стои на кората до бравата. Ако нямаш значи си само с централно заключване. Фабричната аларма има и "жироскоп", ако се вдигне на крик/паяк/платформа почва да свири.
  5. Ако ти трябва сравнение на нулева, защото моята е ръкча 177к.с., на място 0,6л/ч с изключен климатроник.
  6. Кои сме ние? Ние сме малък, но за сметка на това сплотен екип занимаващи се с въздушно окачване от над 5 години. Специализирали сме се в ремонтите на компресори за въздушно окачване, като имаме богат know how в тази насоченост. Даваме всичко от себе си за да съдействаме за ремонта на Вашия компресор, ако предпочетете да закупите части и да го ремонтирате Вие. Какво предлагаме? На Вашето внимание предлагаме изключително богата гама от части за въздушно окачване. Ремонтни комплекти, богат асортимент от части за компресори за въздушно окачване, разпределители за въздух, клапани за остатъчно налягане на възглавниците, нови компресори. Не се колебайте да ни попитате за цени и наличност. При закупуване на части от нас можем да съдействаме по телефона за успешния ремонт на компресора Ви. Рециклиране на компресори за въздушно окачване? Всеки един компресор се тества първично на стенд, макар и рядко се случва да има грешно диагностициране от страна на клиенти / автосервизи, като в случай че няма нужда от ремонт на компресора се връща обратно на клиента. Ако компресора не успее да постигне номиналните си стойности за дебит, налягане, температура, консумация на ток, следва неговото пълно разглобяване, инспектиране и подмяна на нужните части. Последва отново тестване на стенд за постигане на номиналните параметри на компресора, опаковане и връщане обратно. Ремонтите се извършват в рамките на деня и се връщат обратно при Вас. Рециклираните компресори за въздушно окачване с 6 месеца гаранция. За фирмите предлагаме и възможност за издаване на данъчна фактура с ДДС, както за предлаганите от нас части, така и за извършените ремонти. Как да се свържете с нас? тел. 0898808799 мейл: office@maxair-bg.com сайт: www.maxair-bg.com На посочените снимки може да видите част от гамата предлагани продукти.
  7. Кои сме ние? Ние сме малък, но за сметка на това сплотен екип занимаващи се с въздушно окачване от над 5 години. Специализирали сме се в ремонтите на компресори за въздушно окачване, като имаме богат know how в тази насоченост. Даваме всичко от себе си за да съдействаме за ремонта на Вашия компресор, ако предпочетете да закупите части и да го ремонтирате Вие. Какво предлагаме? На Вашето внимание предлагаме изключително богата гама от части за въздушно окачване. Ремонтни комплекти, богат асортимент от части за компресори за въздушно окачване, разпределители за въздух, клапани за остатъчно налягане на възглавниците, нови компресори. Не се колебайте да ни попитате за цени и наличност. При закупуване на части от нас можем да съдействаме по телефона за успешния ремонт на компресора Ви. Рециклиране на компресори за въздушно окачване? Всеки един компресор се тества първично на стенд, макар и рядко се случва да има грешно диагностициране от страна на клиенти / автосервизи, като в случай че няма нужда от ремонт на компресора се връща обратно на клиента. Ако компресора не успее да постигне номиналните си стойности за дебит, налягане, температура, консумация на ток, следва неговото пълно разглобяване, инспектиране и подмяна на нужните части. Последва отново тестване на стенд за постигане на номиналните параметри на компресора, опаковане и връщане обратно. Ремонтите се извършват в рамките на деня и се връщат обратно при Вас. Рециклираните компресори за въздушно окачване с 6 месеца гаранция. За фирмите предлагаме и възможност за издаване на данъчна фактура с ДДС, както за предлаганите от нас части, така и за извършените ремонти. Как да се свържете с нас? тел. 0898808799 мейл: office@maxair-bg.com сайт: www.maxair-bg.com На посочените снимки може да видите част от гамата предлагани продукти.
  8. Привет, случайно да можеш да извършиш процедурата и за един остарял Full Fis на Голф 4... освен че има изгорели пиксели и в жегите избледнява доста, цялата подсветка прекъсва от време на време... второто не знам дали е от самия Fis дисплей, но доста почва да ме дразни... Поставям 2 клипчета да погледнеш какво имам предвид под прекъсване на подсветката ии ако извършваш услугата и за VW със сигурност ще има и др желащи клип 1: https://www.dropbox.com/s/3ofthjcq2e31r8l/2023-03-07 18.46.51.mp4?dl=0&fbclid=IwAR2esYaaTEHk-0JrJHU34sIZ4Wjx8GbPlUipSs9pbKwPp_YGR6_6aCQ5H3M клип 2: https://www.dropbox.com/s/wzfhl4k3mv5u6n4/2023-03-07 19.12.34.mp4?dl=0&fbclid=IwAR3tHB1mR0MjI5HmBs8ftCC2tFkJeZs9WNFKaYd0lB9nPhcF7JviZ-nAnzg
  9. Нови размери налични: GSM: 0887674581 • Преходни фланци от 5х112 - 66,5 към 5х120 - 72,6 централен отвор, Дебелина : 20мм • Преходни фланци от 5х130 / 84,1 към 5х112 – 66,5 централен отвор, Дебелина: 20мм,25мм,30мм. • MITSUBISHI :М-у болтово разст: 5х114.3 / 6x139.7 Центр.Отвори:108 и 67,1 Дебелина:40мм • LAND ROVER:М-у болтово разст: 5x120, 5x165.1, 5x108, 5x114.3 Центр. отвор: 72.6 , 70.3 , 114 , 64.1 , 63.4 Дебелина: 15мм,20мм,25мм.30мм,35мм. • FORD RANGER : М-у болтово разст 6x139.7 Центр.Отвори:93.1 , Дебелина : 35мм • KIA SORENTO : М-у болтово разст: 5x139.7 Центр.Отвори:95.3 , Дебелина : 35мм • TOYOTA Land Cruiser:М-у болтово разст. 6х139,7 / 5х150 Центр. отвор:106,1 и 110 , Дебелина 5мм,10мм,25мм,30мм,35мм,50мм. •Grand Cherokee / JEEP:М-у болтово разст.5x114,3/5x127 Центр. отвор:71.5 Дебелина:25мм • За вс.автомобили и джипове на BMW:Центр .отвор:72,6 и 74,1 М-у болтово разст. 5x120 Дебелина 50мм • MERCEDES G – Kласа:М-у болтово разст.5х130,Центр. отвор:84,1 Дебелина:20мм • HONDA/ROVER/ MG/MINI COOPER:М-у болтово разст.4х100 Центр.отвор :56,1 Дебелина 16мм,20мм. • HONDA:М-у болтово разст.5х114,3 Центр. отвор:64,1 Дебелина 35мм • MAZDA,MITSUBISHI:М-у болтово разст.5х114,3 Центр. отвор:67,1 Дебелина 35мм • TOYOTA:М-у болтово разст.5х114,3 /6х139,7 Центр. отвор:60,1 / 106,1 , Дебелина 25мм и 35мм.
  10. GSM: 0887674581 Високо качество гайки за джанти от Европейски Доставчик с Одобрен TÜV сертификат.Цени от 1.50 до 3.00 лева на бройка зависимост от модела на гайка.Предлагаме също секретни болтове и секретни гайки!Втулки за джанти налични над 200 размера : 13.90лв - 4бр.Налични на Склад Гайки за Джанти , Болтове за Джанти:Отворени гайки: Ключ 19 и 21 и дължина на гайката 25мм,М12х1.5 / М12х1.25 / М14х1.5 / 1/2x20UNF - ЦЕНА: 1.50лв на бройка.Затворени гайки: Ключ 19 и 21 и дължина на гайката 30мм,М12х1.5 / М12х1.25 / М14х1.5 / 1/2x20UNF - ЦЕНА: 2.00лв на бройка.Тунер гайки за джанти : Ключ 19 дължина на гайката 37мм,М12х1.5 / М12х1.25 / М14х1.5 / 1/2x20UNF - ЦЕНА: 2.50лв на бройка.Гайки за джанти за Toyota / Lexus - M12x1.5 L37 ключ 21 с шайба : 3.50лв на бройка.Гайки за джанти - Off road Shark модел : Ключ 19 дължина на гайката 34мм, М12х1.5 / М12х1.25 / М14х1.5 / - ЦЕНА: 2.50лв на бройка.БОЛТОВЕ ЗА ДЖАНТИ:Налични на Склад и Черни Болтове, Гайки за Джанти:Цинк и Черни : М12х1.5C Конус L22 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5C Конус L25 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5C Конус L28 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5C Конус L30 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5C Конус L35 ключ 17 - 2.50лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5C Конус L40 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5C Конус L45 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5C Конус L50 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5C Конус L55 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5C Конус L60 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.25C Конус L22 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.25C Конус L25 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.25C Конус L28 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.25C Конус L30 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.25C Конус L35 ключ 17 - 2.50лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.25C Конус L40 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.25C Конус L45 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.25C Конус L50 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.25C Конус L55 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5C Конус L25 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5C Конус L28 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5C Конус L30 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5C Конус L35 ключ 17 - 2.50лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5C Конус L40 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5C Конус L45 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5C Конус L50 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5C Конус L55 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5C Конус L60 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.25C Конус L25 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.25C Конус L28 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.25C Конус L30 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.25C Конус L35 ключ 17 - 2.50лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.25C Конус L40 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.25C Конус L45 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.25C Конус L50 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.25C Конус L55 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.25C Конус L60 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5R Сфера L25 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5R Сфера L28 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5R Сфера L30 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5R Сфера L35 ключ 17 - 2.50лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5R Сфера L40 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5R Сфера L45 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5R Сфера L50 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5R Сфера L55 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5R Сфера L60 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М14х1.5R Сфера L65 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5R Сфера L22 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5R Сфера L25 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5R Сфера L28 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5R Сфера L30 ключ 17 - 2лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5R Сфера L35 ключ 17 - 2.50лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5R Сфера L40 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5R Сфера L45 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5R Сфера L50 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5R Сфера L55 ключ 17 - 3лв. бройката.Цинк и Черни : М12х1.5R Сфера L60 ключ 17 - 3лв. бройката.Болт шайна Peugeot :М12х1.25 Шайба L35 ключ 17 - 3.50лв. бройката.М12х1.25 Шайба L45 ключ 17 - 3.50лв. бройката.М12х1.25 Шайба L50 ключ 17 - 5.00лв. бройката.М12х1.25 Шайба L55 ключ 17 - 5.00лв. бройкатаТунер Болтове за Джанти :М12х1.5 L28 ключ 17 - 2.0лв. бройката.М12х1.5 L45 ключ 17 - 3.00лв. бройката.М12х1.25 L28 ключ17 - 2.00лв. бройката.М12х1.25 L45 ключ17 - 3.00лв. бройкатаМ14х1.5 L28 ключ 17 - 2.00лв. бройката.М14х1.5 L45 ключ 17 - 3.00лв. бройката.М14х1.25 L28 ключ17 - 2.00лв. бройката.М14х1.25 L45 ключ17 - 3.00лв. бройкатаБолтове Mercedes - GLE / GLSМ15х1.25 R Сфера L45 ключ 17 - 5.90лв. бройката.М15х1.25 R Сфера L60 ключ 17 - 5.90лв. бройката.М15х1.25 R Сфера L65 ключ 17 - 5.90лв. бройката.Купи сега с Бърза доставка!Купете качество от доверен продавач на най-ниски цени. GSM: 0887674581
  11. Вероятно проблема, основния с моя автомобил ще е стъпково моторче! Обаче ми е трудно да си го обясня! За това и ще питам тук! Каква е неговата връзка с това сутрин след първото палене, след това в ниски обороти гасне двигателя в движение? И това почти всеки ден!!! Няма значение има или няма включен климатик! На ръба съм да му пусна едно горящо парцалче в резервоара 🤣😂😂😂!!! Сигурен съм, че най-бързо ще го излекува и ще реши проблема! 🤣😂😂😂 Допълнение! Първото запалване сутрин е отлично! Въртя ключа, пали и тръгвам! Минавам 2,3 - 5 км, стигам да речем първото кръстовище или светофар, спирам и непрекъснато трябва да подавам леко газ, за да не угасне, нормализира си работата, пускам газта и тъкмо да тръгна и двигателя угасва! След това за да го запаля е необходимо задължително да подавам газ иначе няма палене колкото и да въртя ключа!
  12. Вчера
  13. МММ1

    2.0Т FSI проблем с масло

    Всяко отваряне на двигател води след себе си до големи разходи. А на толкова "възрастен" и до бракуване на колата. Лесна проверка какво се случа е ... Разрязване на отработения маслен филтър. Тук е със сменяем филтриращ елемент и е още по лесно. Ако има метални частици, които не ги хваща магнит. Значи "яде" леглата на разпр. валове. Там първо тръгва проблема при ниско маслено налягане. Караш колкото изкара.
  14. Маслените дюзи съм решил да ги сменя, ако стигна до смяна на помпата. Някъде четох обаче, че само три са достъпни без да се отцепи моторът от кутията.
  15. МММ1

    2.0Т FSI проблем с масло

    Как ще премериш маслените дюзи, които охлаждат отдолу челата на буталата? Проверка да .. Но измерване. А те са една от главните причини за спадане на масленото налягане. Не пипай нищо. Масленото налягане е добро за 20г. двигател. С лоша слава точно по този показател. Ravenol VST 5W40 е най-бавно "почерняващото" масло на засилен 1.8Т, което съм виждал. Това за мен е основателен фактор да го препоръчам.
  16. На кое казваш "хидравлични компенсатори"? Там е проблемът, че на 1200 оборота има доволно налягане, за да не сработи датчикът. Не мисля, че бях прегрял и маслото. Ирония ли долавям или си сериозен? (не съм сигурен затова питам) Приемам всякакви съвети - от това какви стъпки да предприема до какво масло да налея. Хвалеха го това масло преди време много. Благодаря за линковете. Може би ми спестиха едно сваляне на картера.
  17. audi+

    2.0Т FSI проблем с масло

    Доколкото разбрах лампата за налягане на този мотор светва при ниско налягане над 1200 оборота . Не се концентрирай само върху помпата. Подготви се да замериш всички хлабини касаещи маслената магистрала от помпата до хидравличните компенсатори. Най вероятно има нормално износване и като прегрееш маслото се стига до временен спад под нормата.
  18. МММ1

    2.0Т FSI проблем с масло

    Пълно е с теми ... https://www.drive2.ru/l/669616051406787577/ https://www.drive2.ru/l/673359338743561782/ Обикновено се махат 2 навивки от пружината. При твоите показатели не пипай нищо. И продължавай да го караш със същото масло.
  19. Да разбирам ли, че помпите имат клапан. Как и колко се скъсява тази пружина? Ще съм много благодарен, ако може да обясниш по-подробно.
  20. МММ1

    2.0Т FSI проблем с масло

    На 4000 об. трябва да е мин 4.5бара на този двигател. на 2000об. мин. 2.7бара. Ако е надолу филма е голям. Ако се слага помпа от 2.0ТДИ трябва се се ограничи нялягането на помпата, че вдига 12бар. На 1.8Т вдига пак в тези граници. А на коментирания двигател масленото налягане трябва да е до 7.5бар. Скъсява се пружината на редукционния клапан.
  21. Здравейте, имате ли останали превключватели за волана? Може би се продават отделно?
  1. Зареди още активност
×
×
  • Create New...