All Activity

This stream auto-updates   

  1. Yesterday
  2. чисто нов, никога немонтиран, от частно лице немец. тези от бгкараудио са болни, но може и да продават на тази цена. Откакто го купих е излизал поне три пъти на подобна цена 110/120евро и първо си мислих, че съм го взел на яката далавера, след това се убедих, че си вървят на подобна цена. Това е най-евтиното, което намерих в момента. 128 евро и от UK с gabco за 3лв е тук. https://www.ebay.co.uk/itm/Bluetooth-A2DP-USB-adapter-1-series-BMW-E87-E81-E82-E88-Professional-i-Drive-/122216240718
  3. Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12

    Втора ръка предполагам? Че в България виждам, че е 450, в ибей юк е 120 паунда.
  4. ADA 1.6 центровка?

    Загрей колата,вкарай я в режим на адаптация /basic setings/ с помощта на VagCom,за да спре да мести центровката и тогава използвай стробоскопа.Другият вариант е "руския*-без никакви помощни инструменти.Има го описан в темата за Digifant-a и също върши работа.
  5. аз съм от 6 месеца с mr12volt ( намират се за около 110 евракис) и съм споделял тук какви бъгчета има, но като цяло от началото на годината не съм пипал дисковете и имам на разположение 32GB музика от usb stick. Допълнително bt audio stream и си пускам каквото искам от телефона - youtube, a1 xplore music и всичко останало. Всичко се управлява от mmi бутоните.
  6. Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12

    За АМИ-то трябва отделно Бт модул ако искаш да стриймваш музиката, не си заслужава според мен. А има ли китайчета които релано стават?
  7. И щом гроздето ти е толкова сладко, защо си "на газ романо"? Какъв ти е проблемът с въпросното 1.8 Т, наказван си от такова и сега си го връщаш задочно ли?
  8. Да съгласен съм с теб но моята кола е с два чейнджъра обикновенни и двата само мигат и не работят а този ми го донесоха от англия и един приятел ми махна компонента вчера обаче не тръгва пак дали се прави нещо друго незнам,като отметка някъде да се активира защото като натисна на СД дава от 1 до 6 де фаулт и нищо друго все едно няма друг чейнджър а бях чел че колеги са слагали но дали са имали подобен проблем незнам
  9. Мнения за А4 Б6 3.0

    Привет на всички колеги съфорумци. Собственик съм на А4 Б6 АСН 3.0 Quattro avant automat 2005г За 4 г. , шофиране ми предстои 2ра смяна на ангренаж, по горе цифрите за обслужване са що годе вярно 700/800 без и 1700/1900 с ангренаж Маслото е 5/40 kixx, а всичко останало е вюрт. Колеги не го бъркайте с 1.8т .... няма нищо, ама нищо общо. Вярно е , капризен автомобил , но и гроздето е кисело. Чета и аз като колегата се чудя къде ми е сбъркана колата, защото повече от 18 градско в Сф нямам. От Редута до Летището в града , а извън съм 8/10 магистрала. Колеги това е 6так и ми е през .... колко гори. Като не искаш да гори си взимаш Корса , а и да кажеш че караш кола и то Ауди БМВ и Мерцедес и да се чешеш колко гори си вземи нещо което можеш да поддържаш. Бих я сменил само за 4,2 Не ви ли прави впечатление , че постовете са основно от малолитражки.
  10. Прегледът показва, че положението далече не е така трагично, както ми се стори първоначално. Ето какво намерих във фара: Дали лупата е оригинална, нямам представа. На алуминиевото тяло се вижда маркировка 99, годината на производство. Рефлекторът е металически и изглежда доста по-добре отколкото на снимките. Има лек много фин прахов налеп, който не знам как да отстраня по безопасен начин. Лупата е в отлично състояние и ще бъде внимателно почистена с такъми за фотообективи. А лампата H7 е "велика" и ще замине на боклука. Засега смятам само да възстановя опроводяването и да не се занимавам с глупости. Ще трябва и да се постигне изравнявняване на петната на дългите светлини, основната причина за тази сага.
  11. Помощ за 2 грешки

    Мерси
  12. мисля, че е едно към едно, но има component protection и трябва да се махне. Така си спомням от колеги, които са писали. За колко пари ще си намериш с mp3? И калкулирай махането на protection-а отделно. Нали разбираш, че и това е от отживелица и пак ще се занимаваш с дискове и простотии. За мен по-добър вариант е: 1. за около 200 лв китайче симулатор на changer, което има aux, bt audio streaming, sd card, usb flash player в едно. Има и bt телефония, ако нямаш такава сток в колата. Не е по-добре от AMI, но е на половин цена. Монтаж сам за 20 мин със свалянето на жабката. 2. AMI - 400лв+ там всичко е 6, но трябват отделни кабели за usb, bt audio, etc.
  13. Едва ли ще ти отговори, не е влизал от март 2016-та. Всеки стругаро-фрезист, би изработил зъбно колелце като тия в дросела, въпрос на оборудване и материал.
  14. Колеги някой сменял ли си е чейндж ъра от обикновен към мп3 и трябва ли да се сменя и нещо друго защото са различни номерата им
  15. Привет на всички колеги Следващата седмица най-късно до 20ти 06.19 влизам за обслужване 3-то от покупка за ангренаж. 3.0 а4 б6 avant Quattro 2005г. С две ръце съм за тази кола. Имал съм доста, всички съм поддържал камествено. След покупката(7900) вложих за обслужване 2370 лв Колата е капризна , но нормално , карам само 6 цилиндрови коли, преди да мина на Ауди , карах само БМВ , но предвид зимата че пътувам много сега съм супер. Маслото за двигателя ми го вкарва един приятел kixx 5/40 , а маслото за всичко останало е вюрт , когато пътувам в командировка си го взимам от Германия Обслужване без ангренаж 700/800 с ангренаж 1500/1700. Задължително се чистя и филтрите за картените газове. Колата е на газ Романо. Който ми казва , че върви колкото 1.8Т , да ходи да се .... снима. И който казва какво ли не , нали знаете кога гроздето е кисело. Автомобила бих го сменил само за 4.2
  16. И на мен ми се наложи да започна да търся начин за алтернативно решение на проблема с клапата. Ако наистина има начин да ми възстановят зъбното колело на което му липсват два зъба ще се радвам. Можеш ли да ми дадеш контакт?
  17. Бягай далече от 3.0. пати си от алуминиев блок и е почти невероятно да намериш читава. Тая 1,.8т си е 2004. Според мен.
  18. Помощ за 2 грешки

    Първата грешка е температурен датчик . Намира се зат мотора до тандем помпата. А втората грешка е датчик температура на горивото , той се намира близо до горивният филтър под пласмасовата траба която отива към всмукателният колектор. OEM номер не знам ?
  19. Не не съм радостен, нито пък се хваля, още по-малко искам да впечатля някой. Който има такава кола знае цените на частите и работата. И следващия ми автомобил няма да е от VAG групата със сигурност, въпреки че 19 години карам само такива. Публикувам сметката, за да са наясно евентуални бъдещи собственици на А6, че тези коли си искат своето, което хич не е малко и да не се заблуждават, че като дадат 10-12 бона за такава ще карат нещо читаво. Може сигурно и по-евтино да се мине с ремонтите и обслужването, но както се казва горчилката от лошото качество остава дълго след радостта от ниската цена. В Порше съм ходил 4 пъти, в Дас ауто сервиз 3. Това беше веднага след като взех колата. Не мисля да ги посещавам повече, защото не съм доволен , но там цените са такива. Вземам оригинални части ( от Елит кар - там имам добра отстъпка) , защото съм пробвал със заместители и съжалявам. Успех на всички и дано само аз да не съм уцелил (или по-лошо както си писал).
  20. при теб и първото е мръднало, но мисля, че не е проблем - от четеното от руснаците, което и ти си вдиял сигурно. 613.2 при мен е по-същия начин - мени се. чудя се как толкова години не се появи тази нформяция. Аз бях чувал, че има такива данни, но не можех да намеря инфо.
  21. Модификации по нашите А3

    bsdnikolov, Можеш ли да кажеш метода на почистване. Трябват ли ми някакви препарати за самото почистване и смазка за на края ? Чакам да ми дойдат още някой части за самите врати и сигурно във вторник,ако ми позволи времето,ще започна разглабянето.
  22. Помощ за 2 грешки

    Здравейте ако може малко помощ за 2вете грешки след тест,къде се намират датчиците и ОЕМномер за да си ги купя Ауди а4 б6 1,9тди 130кс 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus 1 Fault Found: 17571 - Fuel Temp Sensor (G81) P1163 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent Readiness: 0 0 X X X
  23. Маслен охладител

    Намери №30 на диаграмата: цък!
  24. При избор на линк има забавяне 20сек. след което започва зареждането на страницата.
  1. Load more activity