All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Признавам, че Ивито ме заинтригува. Но хората са си го платили преди година и не са го получили. Което ме кара да се съмнявам, че ще имам по-голям късмет.
  3. Да точно така, даже и в сервиза е чисто и няма коли тей че пиръчахме частите и почваме с ремонта
  4. Аци

    S tronic

    Сега е перфектно , че няма движение , но си трябва и човек, който му разбира
  5. Today
  6. 225/50 R17 е фабричен размер за 4Ф, което значи, че с такъв размер гуми, скоростомера ще отчита 100км/ч при движение със 100км/ч. Ако се сложат 225/45 R17, се явява разлика от 23мм с минус в диаметъра, което според калкулатора ще води до показание 104км/ч при движение със 100км/ч. Самия калкулатор дава, че разликата е извън допустимите граници и предполагам, че го дава така единствено заради разликата в показанието на скоростомера. Не виждам друга причина. Иначе за куатрото не би трябвало да има проблеми.
  7. Няма грешка, освен тази за СР. Багажника си се отваря и затваря. Затова питам, защото ако трябва да дам 150 лв просто за да изчезне грешка, е няма нужда. Единствено от средното копче на дистанцията няма реакция, и ако след махане на СР пак няма, то зле похарчени пари.
  8. Що процесора не е ли важен при телевизорите?
  9. Съгласен съм за тди-то,имал съм фв венто 1.9 75 коня вървеше много добре с олио мн време,не успях да го счупя,ама и форда за сега държи фронта,още един филтър ще сложа преди горивния ми да обира ако има нещо да не задръстя него
  10. Това, което ще напиша е от опит с фабрична такава екстра и не е 100% меродавно. Ако не махнеш ср, мисля няма да можеш да направиш адаптация. Адаптацията е нужна, защото двете машинки ще прилагат различна сила за отваряне-затваряне, защото пантите не са 100 % синхронизирани, освен това трябва да се адаптират в крайни положения. Също мисля, че ще ти дадат грешка при първоначалното задействане, която грешка няма да можеш да изтриеш, ако не се махне СР. Относно гумите по-горе, на моята табелка пише, че гуми с размер 245/45/17 са допустими от производителя, какво ще рече ?
  11. Винаги съм се чудел,как точно борда пази джантите,ама може и аз да не разбирам...
  12. Каква е идеята да сложиш ел багажник и да не махнеш CP
  13. здр, колко струват тампоните за Б4

     

  14. Не,това е кондензатор,от дясно на снимката това дългото,шонтифаш го с мост!.Щом ти работи с дистанционното е ок,заначи имаш проблем с дръжката.
  15. Някой слагал ли е автоматично затваряне на багажника? Остана да се премахне СР, обаче се чудя ако не го махна, какво точно орязва като възможности?
  16. Един път само съм свалял дюзите, и с телена четка само на разпръскваща нагара съм махал. Но това е вследствие на едно масло което прекара ми го дадоха за м20, но ме съмняваше да е било въобще за двигател. Точеше се на пърцали и доста гъсто ми се стори. Иначе с олио или масло е доста по мека работата на двигателя. Само като застодя времето сутрин докато загрее олиото, имаше бели пушеци. За черни пушици грам хем беше чипосана, с олиото. Въобще много корав от към гориво. Някъде бях чел че е до 47 цетаново число, което ще рече и с газъол ще върви.
  17. реално погледнато след сваляне на амортисъорите и моторчето , ако е крива пантата , значи на ръка ще се затваря тръдно или ще се усеща къде е кривото и обратно. някой пробвал ли го е? :ДДДД
  18. 225/50/17 е оригиналният размер за гумите...
  19. Няма лошо, че е дълъг поста. Кой иска да си чете, който-не. Тяхна си работа. Такива дето и бележки не дават и за щяло и нещяло ти изпраскват суми по 2-3 бона за тампон са за НАП. Абсурдно е.
  20. Тук да споделя и моя опит от този "МЕГА ЯК" сервиз. Първо се подлъгах по това Das Auto, защото това е слогана на VW и си помислих, че е официален. Второто, шрифра е същия, отвърден от марката и ползващ се в цял свят, което също спомогна за това умишлено от тяхна страна внушение за това твърдение "официален следгаранционен сервиз", както сами се наричат. А и в цяла Европа където оперира Порше като дистрибутор Das Welt Auto е бранда за проверени 2ра ръка автомобили. Не мога да си обясня как Порше БГ (официалните вносители на VW & Audi) позволяват такова нещо и не са сезирали органите. Някой изтипосва официален сервиз, ползва ти шрифта и наименованието и ти седиш и бездействаш.. неразбирам. даже човек като напише в гугъл "официален сервиз ауди" и излизат двете поршета юг и запад и тия смешници. Това също е проблем и подвежда хората. Е внушението у мен се изпари малко след като потърсих къде е сервиза и как изглежда. Не може официален сервиз да е позициониран на такова място в такъв джандем където дори и асфалт няма. Но понеже и аз съм риба си викам, айде ще им дам шанс. Записах час за проверка на окачване, защото от едната страна нещо ми скърца и то само като е студено и то само за първите 5-10км., след това спира. Все тая ...викам айде да ходя да го видят, че ме дразни. Предупредиха ме по телефона, че пълна проверка на колата струва 80лв. и такава била при тях диагностиката и нямало друга, като няколко пъти подчертаха пълно проверка на състоянието. Викам си ок... ще чекнат всичко, ще проверят грешки, ще чекнат мотор, скорости -при мен автомат, климатик, окачване - амортисьори, тампони, носачи и тн и тн . Изчаках 15-20 дни за тая диагностика и идва деня да карам колата. Отивам, вдигат я на крика и почнаха със списъка. Тука гумичката на това тампонче леко се е напукала - смяна, тука единия тампон е сменян от едната страна а от др се вижда, че е стар смяна и на двата пак... щото само един кикога не се сменяло. Сменял ли си ремъци и ролки, викам не, немеца е сменял, колата е купена от Ауди в Германия от магазина - проверена 2ра ръка. Аз см втори собственик. Отварям сервизната книжка и там пише след 40-50 хил. км ако не ме лъже паметта смяна на ремъци и ролки... показвам му го на брадатия мушмул и вика... да ама са минали 40 месеца от тогава, тя явно не се кара много... километрите не са достигнати ама време е минало, трябва да се смени щото стареело и се напуквало... гледам аз пистовия... като нов, казвам му ... да ама е на години ... не е лошо ми вика. То не е и лошо да съм милиардер с яхна в Монако, ама не съм. Не било лошо... Общо взето въртяха, сукаха с една щанга отпред отзад, гледат, натискат ръчкат и тва беше. Нито закачиха да видят грешки, нито климатик да пуснат да видят, да не говорим за други по-сложни системи, НИЩО. Отиде един там дето гледа лошо и се прави на батка да прави някъв списък... извика ме в офиса и ми връчва 2600-2700 лева за вскичко което е било хубаво да се смени. Взеха си 80 лева за 10-15 мин въртене с щангата отдолу и същевременно сапунисване как да ми вземат общо към 3 бона и тва им беше. Нито касова бележка, нито нищо... 80те кинта в чекмеджето и тва е. Призовавам който е ходил скоро при тях и не е взел докумет за платени пари да пусне сигнал в НАП, да им нашибат един акт, щото не може да си най-големия тарикат и да си мислиш, че другите са балъци. Ако някой не иска или не смее да се свърже с мен, аз ще го пусна от мое име. Просто аз тогава не се сетих. Сега ме е яд. И последно бях попаднал някъде на информацията, че са специализирали в Германия и са ходили там на обучения, даже някви клипове гледах как тоя брадатия мушмул от Волфсбург или Инголщад беше... уж на обучение... той се смимал на спирката на рейса и снима завода отвън и вика аз отивам да ме обучават. Пълен смешник. Тва там е производство а не сервизен център... кви механици, кви обучения, кви 5 лв. Не съм в този бранш но силно се смнявам да се провеждат там обучения. Казвам го защото ми направи впечатление, че грам не знаят немски, не можеха да прочетат нищо от сервизната книжка, не го разбираха защото им казах няколко думи, уж че не се сещам как е на български защото съм живял много години в Германия, които те не разбраха и като се загледах в мониторите им на диагностики и тн. всичко беше на английски. Попадайки на кякакви видеа след това във фб забелязах, че всико им е само на английски... немски йок... Правете си изводите сами какви обучения, каква Германия и кви 5лв. Сори за дългия пост. Пазете се и бъдете здрави.
  21. Търси с борд,това е единственият начин да изглежда така,както искаш.Отделно е много полезен при паркиране от жена.
  22. Аз смених S10 с S20 и честно казано не разбирам какво е това цялото мрънкане и все недоволстване каквото и да се изкара като смартфон. Единственото, което не ми харесва като тренд е постоянно покачващите се цени, но явно е неизбежно... Смених S10-ката само заради слабата батерия. Нещото, за което много се говори и мрънка за S20 е ексинос процесора. В началото и аз се пенявях ама после си викам кво толкова? Разликата в перформанса между двата процесора никога няма да се усети в ежедневието. Казват, че батерията държи повече, което вече си е +, но и да се тръшкаме и да не се тръшкаме това е положението за сега в Европа. Говори се че Самсунг ще сменят техните custom ядра с такива на Qualcomm което ще е супер. Не виждам телефона да няма нещо, което да ми липсва. Размера е перфектен, камерите са добри, батерията спокойно изкарва цел ден, дисплея е страхотен, държа го само на 120hz, правя около 4:30 SOT и около 26-28ч между зарежданията. Няма вече биксби бутон, punch hole-a е малък и на добро място. Бързината на зареждане на батерията е достатъчна, зарежда се за под час. Sent from my SM-G980F using Tapatalk
  23. Здравейте пичове! Някой знае ли как се прави това адаптационно шофиране, как трябва да се изредят предавкит и др, никъде не намирам и си блъскам главата вече в стената 😂
  24. Причините могат да бъдат много и комплексни , потърси качествена диагностика.
  1. Load more activity