All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Колеги реших проблема,оказа се че поговорката боли ме зъб та куцам е вярна.Днес се убедих че мистериозното ми изчезване на светлините на задна скорост и забиването на колата са свързани след като сутринта заби пак и светлините и парктроника изчезнаха.Направих следствен експеримент: Умишлено махнах бушона номер 31 за светлините на задна скорост и колата веднага влезе в авариен режим за светна чека После сложих бушона и дори без да трия грешката колата провървя яко,после пак го махнах и пак умря и така два три пъти докато се уверя че това е виновника за грешката Р 17552 mass air flow sensor g70 open or short to ground p 1144-35-00 Какво общо имат двете неща нищо? После констатирах,че едното краче в бушонната кутия на бушон 31 е счупено и от там идват всички проблеми,лошото беше че крачето е хванато освен за кабела и в обща метална шина което правеше смяната му сложна и пипкава.Както и да е навих жица на крачето на бушона и си влезе вътре плътно без да се клати и губи контакт.После покарах колата проблеми нямаше.Ще видим за напред как ще е но изглежда виновника за цялата дандъния е счупено краче в бушонната кутия за бушона
  3. Няма как да духа от въздушния филтър, защото от там смуче въздух. Най-вероятно ти е подухвало от перките на радиатора или ремъците. Ако дупчицата е след въздушния филтър я запуши, защото ще влиза прах в горивната система.
  4. Високият процент бензин при първите 2.0 на градско е заради специфичния режим на този мотор на ниски обороти. Степента на сгъстяване е като на атмосферен мотор 10.5 (10.3 при по-надутите мотори) , срещу 9.6:1 при следващите 2.0. От там и по-високия процент бензин....а и специфичния шум на празен ход. Как работи 4.2фси на ниски обороти нямам никаква представа. Едит: ГИ за директно впръскване се различава единствено по компютъра. При мен са използвани различни компоненти, компютърът ми е газитали аеб3000.
  5. Здравейте колеги от известно време имам проблем капе антифриз от пред от дясно близо до, компресора на климатика чист антифриз е провервах от горе за течове няма , маркучи скоби съединения казанче всичко, което сетих от зад щуцера на главата никъде не е влажно и все капе от пред от дясно някакви идей ? От къде може да подлизва
  6. Цялата история си е гадаене в момента, така може да смениш части за хиляди левове… Или си намери кадърен майстор, на който можеш да оставил колата за дълго време ( да може да тества на студен мотор) или просто карай така
  7. да, ако свикнеш да си носиш ключа в този калъф, няма да могат да усилят сигнала, докато спиш или ти е в джоба и да си тръгнат с колата безпроблемно. Но си е ангажимент и обезсмисля kessy, ако се ползва всеки път. Същата работа върши, ако си го увиеш в кухненско алуминиево фолио
  8. Оправи се след ремонт на еку-то Това е човека който ги ремонтира. . +359898480524
  9. Здравейте, Днес попаднах на това: https://tonex1.com/аксесоари-и-козметика/тунинг-и-автоелектроника/калъф-за-заглушаване-и-блокиране-на-keyless-go-сигнал?gclid=CjwKCAjw7diEBhB-EiwAskVi1yT7ZpFMfn_9Er-QgSJ8q_KX1dBNf9UeS05YK8oe9qEZDH0Z_Rma5xoCBhAQAvD_BwE Някой пробвал ли е такъв калъф за ключ? Има ли полза?
  10. Благодаря за съвета колега
  11. и аз съм за D-Bross.. собственика май е бил пичага от форума тук. Без да познавам никой там, съм останал с впечатление че ти работят по автомобила все едно е техен! А и отношението е много добро. Пичаги големи. МНОГО доволен.
  12. Аз пък имам практически опит с тази система, на същата марка, но монтирана на Лексус. Все проблеми, а сервиз само в София. Никога повече.
  13. Здравейте, чистих един гардероб и намерих тази емблема за Ауди S3, предна оригинална. не ми трябва, така че я пускам да се продава, проверих колко струва в Порше , така че 25лева мисля че е добра цена. ако някой има интерес да пише на личен
  14. Също ако имаш VAG-COM можеш да го свържеш по следния начин и да въртиш диагностичните тестове: OBD2 ------> Зелена букса 4 ------------> 18 или 19 (Шаси) 7 ------------> 23 (К-Line) 16 -----------> 2 или 3 (+12V)
  15. pin 2 -12v pin 3 -12v pin 18 - gnd pin 19 - gnd Това му е достатъчно да тръгне.
  16. @evg_eni И аз тия дни се заемам с подмяна на дисплея, само да видя дали ще зацепя стрелките за скороста и обортомера правилно.. Гледах едно видео че се правят обороти обратно на часовниковите стрелки... Някой знае ли на кои кабели от зелената букса отзад на таблото се пуска 12V,за тестване на таблото преди обратното му поставяне в колата.. От една морга ми отрязаха въпросната букса, с цел когато подменя дисплея с нов, да тествам таблото преди да го сложа обратно..
  17. по евтиния вариант ще ти е да си смениш дисплея, той е на букса, не се запоява така че може и сам да се справиш.
  18. Много вероятно е да е от вихровата клапа. Аз смених 6 дихтунги и за сега не ми го е правило.
  19. Без да имам практически опит, но ако карах FSI вероятно бих проучил тази система. Карам 2.6 е с тяхна (но подчертавам обикновен инжекцион, не FSI) и усещането е все едно няма ГИ (всъщност мощността леко се качва на газ).
  20. Ясно, благодаря! Трябва да търся някой да го направи или да си сменя само дисплея, че моя спря да се вижда като се напече.
  21. Колеги за информация. Както писах в темата всеки ден ми светваше чека за проблем с ламда сондата. Преди две седмици забравих плафоните в купето включени и на сутринта акумулатора беше на нула та се наложи да го заредя. След зареждане стана чудо. Две седмици чека не свети, а се кара всеки ден. Не знам каква е връзката между напрежението на акумулатора и работата на ламда сондата, но преди да заменяте проверявайте напрежението на акумулатора.
  22. Колеги, търся комплект предни носачи за Ауди А6 Олроуд 2003г. Нови. 2,5тди,АКЕ мотор
  23. Yesterday
  24. ей така се обслужва 10 годишна 4F-ка в Das Auto Service
  1. Load more activity