Jump to content

pavre

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 2.0 ABT

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

pavre's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колата се продава на части. Шофьорската седалка е продадена, останалите неща са налични.
  2. Забравих да спомена, че колата има и теглич.
  3. Благодаря на отзовалите се със съвети.. Днес капарирах VW passat / 2.0 i / 115hp, немски внос. Реших да заложа на евтино обслужване и почти същата возия. Оставам си фен на четирите кръга, но за момента не могат да ми предложат каквото ми е по джоба. Следващата кола ще е Ауди, живот и здраве..
  4. Не знам какво е VCDS. Просто отидох да я огледам и запаля на студено. В обявата колата беше представена за безпроблемна, а на място установих, че свети чек и турбината не надува. Ключа не работеше като дистанционно за заключване, защото не бил обучен след смяна на батерия. Имаше и други дребни кусури - пребоядисан преден калник, боядисан волан, паднали решетки на говорителите във вратите, счупена жабка, счупено капаче на жабката за триъгълника в капака на багажника.. Но основното, което ме разубеди беше немощния вървеж. Ако аз продавам кола, бих ги казал тези неща, а не бих написал, че е ок, след като свети чек и не върви добре... И взех решение да не се филмирам с турбини, блоуофи и тн.
  5. Благодаря за съветите. Колата беше сравнително свежа, имах възможност да я запаля студена - запали без шумове и тракане. Каза ми, че има снимки как е обслужена - ангренаж, ролки, масло.. Но не ми хареса, че на таблото светеше чек и колата нямаше сила. Вървеше си като 1.8 чисто, покарах я и реших, че това не е моята кола, защото ще се наложи да се ремонтира.. Ако някой все пак има идея за причината за немощта на мотора, нека сподели - колата ми хареса, мога да сваля от цената, просто се плаша да не излезе нещо скъпо, което да обезмисли покупката..
  6. Здравейте, моля за съвет. След като 10г карах B4 и бях много доволен, се налага да сменя колата, като съм се спрял на въпросното ауди. Колата е произведена февруари 2001г, предно, ръчка, 150кс, не и е слагана газ, преди година и нещо е била внесена от Милано от частно лице, няма кой знае какви екстри. На снимките се вижда една свежа кола, с текстилен салон, не е изгоряла от слънцето и утре ще ходя на оглед. Моля за съвет - на какво да обърна внимание? Предварително благодаря!
  7. Главата на моното в която е дроселовата клапа с потенциометъра е сменяна преди няколко години с чисто нова, купена от БОШ. Тогава я платих 750-ина лв.. Мисля, че сега струва наполовина. В мен е и старата глава, която си работи и тя, защото проблема беше в прекъснат кабел до въпросния потенциометър. Най-добре звънни на телефона да се разберем.
  8. Колата беше потдържана допреди да я ударя отпред. Гуми на един сезон на стоманени джанти, останалите панели са в добро състояние, салона е перфектен. Предпочитам да я продам цяла. Стъклата са ръчни, има аларма и газова уредба LOWATO. 0885 054 726, намира се в Пловдив.
×
×
  • Create New...