Jump to content

kirelly

Members
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kirelly

  • Рожден ден 6.05.1986

Друго

  • Kaра
    Audi A4 2.5 TDI V6

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Bulgaria / Pernik / Home

kirelly's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Имам проблем с центровката на тоя душегуб ... вече за незнам кой път ... Сменил съм всички ремъци и ролки зацепвам всичко както си му е реда и след 4-5 месеца центровката изчезва ... ремъците са опънати както съм ги оставил, но помпата ми е измърдала ... как става тоя номер незнам. Говорих с разни майстори казаха ми че могло да идва от зъбното колело на коленовия вал ... могло да има луфт там около 5 мм и от там да ми бяга всичко , само дето ако е така тя ше ми бяга веднага след зацепването а не 10000 км след това. Някой ако има някакви идеи или е патил с такъв проблем много ще съм благодарен за идеи. Колата е А4 B5 2.5 TDi AFB
  2. kirelly

    Audi A4 B5 2.5TDi

    Тоя клозет 2.5 AFB код е много зъл за обезвъздушаване ... пада акумулатор пада втори и се молиш на третия ... Без помпа за обезвъздушаване не вервам да го запали някой с един акумулатор ... Благодаря за отговора колега. Утре продължавам Вече живота ми омръзна ама продължавам да се боря. Така и така смених всичко а от чудните ми майстори ... единя вал на една страна другия на друга и третия на трета ... сега поне съм сигурен че всичко е както трябва да бъде.
  3. kirelly

    Audi A4 B5 2.5TDi

    въпроса беше трябва ли да обезвъздушавам горивната система? след като съм свалил дюзи и маркучетата от гнп до тях ... как съм ги разбрал ... не ти пожелавам да чупиш, но иначе повярвай разбира се лесно
  4. Имах доста проблеми накуп с тоя автомобил и всичко тръгна от една ролка на пистовия ремък. Смених я нея - от там ми протече водната помпа ... Викам си така е тръгнало давай да сменям всичко. Смених де що имаше. Тръгвам да припалвам няма налягане в ГНП-то. Хоп изгоряла електроника. Направихме я и нея. Запалих я. От там покарах 2 дни и почна да потропва нещо странно. Всички ми казаха че кобилици били счупени. Отворих главите и в едната имаше 2 счупени. Смених ги. Установих че за да се зацепи правилно тоя автомобил си има специална урутка. Две планки за разпретелителните валове и един мущук за коленовия вал (vag 3242 така се води като модел тоя мущук). Днеска ставам сутринта гледам не вали викам си ше зацепвам както си пише в книгите. Слагам валовете на фабрични белези с планки и мущуци. Помпата бележих да не мърда и всичко както си му е реда. Като преди това бях отвъртял капаците на главите и тръбите на дюзите. И преди малко хоп да запаля и неще ... Та въпроса ми е след като съм свалил дюзите и маркучите за обратна нафта които излизат от тях трябва ли на ново да обезвъздушавам цялата горивна система ? Ще съм много благодарен ако има някой който може да ми отговори.
  5. Как свалихте махагона от таблото ? Този от вратите лесно ще го сваля, но как да махна махагона от таблото ? Ще се радвам някой да даде идея.
  6. Проблема е разрешен! Механичен проблем в помпата. Купих една помпа с прецакана електроника за 200 лв. сложих си мойта, турнах помпата и всичко е наред! След което се оказа че дебитомера е прецакан, но това е по малкия проблем Работа за 2 часа ... а боклука в с. Стефаново (радомирско) ми искаше 1300 лв за прецакана електроника. Сега ще имам пътуване до там и мисля да попитам за какво точно му дадох 70 лв. (20 за диагностика + 50 за работа, като не е пипнал дори с пръст помпата...)... Заключвайте темата.
  7. Значи преди малко взех колата от майстора... Той ми казва "помпата ти механично е в перфектно състояние, но процесора за управление на авансатора е изгорял". Каза ми да намеря електроника от друга помпа и да я присадиме или цяла помпа. Въпроса ми е възможно ли е само това да изгори или ще думне цялата електроника ... Имам приятели които като им изгоря електрониката на помпата колата спря дори да пали, а моята си работи просто е в авариен режим ... Възможно ли е само това да е изгоряло ?
  8. Проблема ми е следния. Става дума за А4 2.5 AFB мотор. Казаха ми че имам проблем с авансатора на помпата. От там я откарах в сервиз и след два дни ми се обадиха, за да ми кажат че ми е изгоряло електронното управление на авансатора (но само то). Говорих с приятели които разбират от електроника и се занимават с ремонти на електронни блокове на гнп-та и ми казаха че е почти невъзможно да изгори само това. Та въпроса ми е възможно ли е да изгори само това. Че цената която ми обади майстора е 1300 лв.
  9. Никой ли не разбира от тия неща, никой ли не е закъсвал с ГНП.
  10. Няма да ви занимавам в какво се състои проблема ми защото вече е констатиран. Проблема е в авансатора на помпата. Майстора каза, че може да има боклук или стружка или нещо друго, което да го кара да забива. Моята помпа е BOSCH за 6 цилиндровия мотор и трябва да намеря такъв авансатор. Намерил съм същата помпа, само че за 4 цилиндров двигател. Въпроса ми е към някой който е наясно с тези помпи дали мога да използвам авансатора от 4 цилиндровата да го сложа на моята. Блаогдаря предварително.
  11. kirelly

    Audi A4 B5 2,5 TDI проблем

    някак си се дублира темата ... изтриите я тази. Извинявам се на какъв тестер да го закача този нивомер ? Склонен съм да отида веднага да купя друг но как да разбера дали проблема е в него ?
  12. Добър ден на всички. Имам следния проблем. Тръгвам аз за работа, паля колата 5 секунди поработи и изгасна... и от там само ходене по мъките. Първо смених връщащите маркучи между дюзите - никакъв ефект след това постепенно тръгнах към резервоара. Свалих помпата която е вързана да пълни преливника ... Тествам вкъщи на 12V ток от акумулатор върти та се къса слагам я долу върти та се къса ама не прехвърля нафта в преливника... Закачам я долу на 12V от акумулатор прехвърля си и го пълни много бързо. Смених и подаващия маркуч от резервоара към двигателя ефект никакъв. Та колеги моля ви се помагайте... Има една черна пласмаса и в нея има нещо до което достига ток (мисля че е някакъв поплавък, в моя случай си мисля че проблема е от там). Някой ако може да ми помогне ще съм много благодарен. Изчел съм целия форум никъде не видях проблем с преливника или неговия поплавък. Аз лично си обяснявам нещата по следния начин. Когато преливника е пълен и има достатачно нафта ГНП-то да си дърпа - помпата не работи, но когато нафтата стане малко този поплавък задейства помпата и тя пълни определено количество нафта в преливника и ГНП-то си поема ... Давайте идеи
  13. Добър ден на всички. Имам следния проблем. Тръгвам аз за работа, паля колата 5 секунди поработи и изгасна... и от там само ходене по мъките. Първо смених връщащите маркучи между дюзите - никакъв ефект след това постепенно тръгнах към резервоара. Свалих помпата която е вързана да пълни преливника ... Тествам вкъщи на 12V ток от акумулатор върти та се къса слагам я долу върти та се къса ама не прехвърля нафта в преливника... Закачам я долу на 12V от акумулатор прехвърля си и го пълни много бързо. Смених и подаващия маркуч от резервоара към двигателя ефект никакъв. Та колеги моля ви се помагайте... Има една черна пласмаса и в нея има нещо до което достига ток (мисля че е някакъв поплавък, в моя случай си мисля че проблема е от там). Някой ако може да ми помогне ще съм много благодарен. Изчел съм целия форум никъде не видях проблем с преливника или неговия поплавък. Аз лично си обяснявам нещата по следния начин. Когато преливника е пълен и има достатачно нафта ГНП-то да си дърпа - помпата не работи, но когато нафтата стане малко този поплавък задейства помпата и тя пълни определено количество нафта в преливника и ГНП-то си поема ... Давайте идеи
  14. Усилватела е MSC. На него пише 120W+120W. Toва са снимките. Цената е 30 лв. Свири доста добре. За тия пари е перфектен.
  15. Така до тоя ЕГР стига един маркуч с плетена метална обвивка. Зеленото би трябвало да е ЕГР-а. А там където съм сложил червената стрелка съм го затапил с една метална пластинка. Надявам се този път да съм уцелил правилното нещо за затапване?
×
×
  • Create New...