Guest smile

Razhod na gorivo Audi A4

19 мнения в тази тема

Kakav razhod na gorivo imat Audi-tata vi?

Interesno mi e primerno A4 1.8 20v kolko gori s i bez klimatronik... ili A4 1.8T QUATTRO znachitelno po-golqm razhod li ima ot ne-4x4 modelite...

Сподели публикацията


Адрес на коментара

tochnia razhod na A4 nemoga da ti go kaja, no razlikata m/u awtomobili s i bez quattro e mnogo otnositelna, da kajem che e okolo 0.5-0.7ltr./100km

Сподели публикацията


Адрес на коментара

За А4 незнам ,за А3 ( на мой-добър приятел ) градско 11-12 ,извънградско към 8 - 1.8 20в 125 к.с.

ама мисля 4е DELIVERYMAN ще ти каже наи-точно .Питай него !

Сподели публикацията


Адрес на коментара

За А4 незнам ,за А3 ( на мой-добър приятел ) градско 11-12 ,извънградско към 8 - 1.8 20в 125 к.с.

ама мисля 4е DELIVERYMAN ще ти каже наи-точно и тези които имат такъв автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара

az imam a3 1.8 20V. Harchi kolkoto go nastypvash:))) Na men gradsko mi dava mejdu 10 i 11 l na 100km, kato imash predvid che obicham da ja nastypvam, a izvyngradsko m/u 7-8 kato ja karam 150-160 na magistralata i 120-130 na drugite pytishta... S vkl klimatronic harchi kolkoto sym ti dal gorna granica - 11 gradsko i 8 izvyngradsko. za a4 znam che s okolo 1l/100km poveche

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Последните 2 месеца моята харчи по 9,3/100 градско...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Последните 2 месеца моята харчи по 9,3/100 градско...

Stiga be, kak go pravite toia razhod. Sigurno si s karburator. Moita (B4 2.0E 115 ks) mi dava 12l gradsko (bash v centura) i 8 izvunngradsko (sus 100-120km/h).

Сподели публикацията


Адрес на коментара

moita harchi 9-10 gradsko i 7-8 izvun .... susto mnogo ja nastupvam.

A4 125 cc

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Dosta prilichni razhodi :) S Audito dokarvah 16/100 gradsko, s Ladata sym na 17/100 ako sym s A95, s A92 e kym 20/100.

Neznam kolko dava na normalno karane, zashtoto nemam nervi da karam normalno :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Moeto harchi okolo 14 na gradsko, a do moreto za 8,5 s vkluchen klimatik i iako nastupvane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Последните 2 месеца моята харчи по 9,3/100 градско...

Stiga be, kak go pravite toia razhod. Sigurno si s karburator. Moita (B4 2.0E 115 ks) mi dava 12l gradsko (bash v centura) i 8 izvunngradsko (sus 100-120km/h).

Moeто Б3 2.0Е 115 дава 9-11 градско и до 8 извън града но при 150-160км

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Забрвих, мой приятел има А4 qattro 1.8T казва че при яка ръчка е стигал до 14л а при нормално каране 10-12л (А98Н)

Сподели публикацията


Адрес на коментара

1.8S karborator 9 gradsko bez ra4ka i iavan gradsko 7 pri 100-120 mnogo spokoino i ikonomi4no karane :) i tova vsi4ko na gas 8)

Сподели публикацията


Адрес на коментара

на мен ми гори градско 8-10 извънградско 6-8 зависи от карането и дали климатроника е пуснат(А4 1,6 101кс),но съм забелязал, че в България разхода се покачва с 2л на 100км и това според мен е от некачествения бензин.Независимо на коя бензинистанция зареждам.Пробвал съм ги вече почти всички няма особена разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара

moita kola e 2,6 V6 i mi har4i 14-15 pri normalno karane v grada a pri ry4ka vdiga s 1-2 na sto izvyngardsko she ti kaja kvo stava ot Plovdiv do Slyn4ev Brag i obratno e to4no 600 km i mi izliza kym 90 leva oba4e zdravo karane april mesec kato nqma golqmo dvijenie!!! oba4e sym postigal i neveroqtniq razhod ot 7litra/100km izvynagardsko ne sym karal s powe4e ot 110km/h Oba4e kajete moje li takava kola da se kara sys 90km/h mislq 4e ne :roll:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
на мен ми гори градско 8-10 извънградско 6-8 зависи от карането и дали климатроника е пуснат(А4 1,6 101кс),но съм забелязал, че в България разхода се покачва с 2л на 100км и това според мен е от некачествения бензин.Независимо на коя бензинистанция зареждам.Пробвал съм ги вече почти всички няма особена разлика.

V podkrepa na mnenieto ti i za razhoda v BG s 2l otgore:

България е европейски първенец по използването на пропан-бутан за автогориво

Търсят се вносители на 1 млн. тона горива

Огромно количество дизел изгарят само камионите и автобусите у нас

Югоембаргото отдавна остана в историята, вече силно избледня и споменът за злополучния танкер "Хан Крум". Измамите около търговията с течни горива в България обаче продължават. До такъв извод водят статистическите данни.

Точно 3,416 млн. т течни горива са употребени в България през 2002 г. Това сочат данните на Националния статистически институт (НСИ). За 2003 г. няма информация. 55% от горивата (1,878 млн. т) са изразходвали двигателите на моторните превозни средства. Става въпрос за 649 хил. т бензин и 1,230 млн. т дизелово гориво. Те са съответно 19% и 36% от горивата, използвани у нас през 2002 г.

Към тях трябва и да се прибавят още 377 хил.т пропан-бутан, изгорен от двигателите на леките автомобили (91,7% от официално продадения втечнен нефтен газ). Това прави България абсолютен европейски първенец по използването на пропан-бутана като автогориво. Далеч след нас е Италия, която използва едва 35,7% от пропан-бутана като гориво за МПС.

Според експертно изследване, направено по поръчка на "ЛУКойл Нефтохим Бургас", всяка лека кола у нас посещава бензиностанция средно 5,7 пъти месечно. Усредненото количество гориво на едно зареждане е 13,8 литра. Изследването показва, че регистрираните у нас 2,1 млн. коли са изгорили около 1,2 млн. тона бензин и дизелово гориво за една година. Излиза, че останалите продадени според статистиката 678 хил. т светли горива трябва да са били достатъчни за целия товарен, автобусен и част от железопътния транспорт, за цялото количество селскостопанска техника - трактори, комбайни и т.н., за големия брой дизелови електрогенератори и компресори. Което е абсолютно невъзможно.

Данните от Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" показват, че у са лицензирани 15 200 тежкотоварни камиона и 1100 автобуса за международни превози. Освен тях са регистрирани още 10 300 камиона и 12 800 автобуса за обществен превоз на товари и пътници само в страната. Това са 39 400 дизелови двигателя, всеки от които изразходва поне 25 т дизелово гориво годишно. Което ще рече, че само камионите и автобусите за обществен превоз на товари и пътници изгарят минимум 985 хил. т дизелово гориво. А това е с 307 хил. т повече от оставащите според официалните данни 678 хил. тона. Ами откъде идва горивото за стотиците хиляди товарни и лекотоварни автомобили, за автобусите и микробусите на частните фирми и ведомствата? Ами за дизеловите локомотиви на БДЖ? За целия парк селскостопанска техника? Става въпрос за огромни количества дизелово гориво (според изчисления на експерти - над 1 млн. тона), които, след като не са произведени от бургаската рафинерия и не са внесени официално, явно са влезли в страната нелегално. Ето защо четирите големи вериги бензиностанции - "Петрол", "ЛУКойл България", "Шел" и О Ем Ви, настояват за спешно оборудване на всички търговски обекти за продажба на горива в страната с електронни системи с фискална памет и връзването им в он-лайн връзка с данъчната администрация.

Prosto v BG izglejda vlizat nqkakvi cisterni koito nikoi ne znae kakvo ima v tqh.Po benzinostanciite ni predlagat ne6to kato benzin ama dali e,nikoi ne znae.Lo6oto e,4e taka gubi kakto durjavata ot akcizi i t.n.,taka i nie ot neka4estven benzin.

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Za sajalenie e mnogo vjarno tova za benzina i za nelegalnia vnos na goriva.Dano da se stegnat neshtata i da se podobri benzina, che ot cjalata tazi rabota gubim nie i ni se troshat kolite :x :D :x

Сподели публикацията


Адрес на коментара

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!


Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.


Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.