Jump to content

dominator

Members
  • Мнения

    9927
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Community Answers

  1. dominator's post in Съвет за Ауди 90 Quattro 20v was marked as the answer   
    Сега виждам темата.Тези коли са много хубави, а тази я гледам от година поне, но преди беше на други пари.Изглежда много добре.След години при правилно съхранение и поддръжка предполагам ще са екзотики и ще са ценни.
    Моторът е много здрав, ако няма прегряване и слаби газаджии е вечен едва ли не.Не е бърз, но става да си носи купето+куаттрото.Силата му идва на 4000 оборота.Става и с обикновена газова, но направена както трябва без плочка.Защото плочката пречи на високи обороти, не стига въздух!Дефектират делката на тези мотори, с пласмасова зъбчатка са.Гофрираният маркуч с времето и при наличие на газ се къса.От време на време някой датчик трябва да се смени и това са болежките.
    Окачване е стандарно за 90-ка.Проблем става при тампоните на макферсона, защото моторът е по-тежък, а тампоните са стандартни за всички мотори.Аз на моята кола слагам такива от Порше и държат повече.Естестено са по-скъпи, но...Скъпи са реглажните щанги на задния мост.сменят се веднъж, но най-често става при хората, които купуват колата на 20+ години.Всичко друго е евтино и здраво.
    Скоростите и куаттрото е изключително здраво и безпроблемно като всички аудита от тези години.Скоростите и диф-ът се оглеждат за течове и шумове.При тръгване в завой дифа си показва дали има проблем, както и полуоските.Поглеждат се полуоските за скъсани маншони, ако са карани така, скоро след смяната на маншона се разтропват.Но такива полуоски се продават за 40-50 лв.Не са фатално нещо.
    Проверяваш дали работи абс-а, най-често е датчик, почти няма дефекти в основните агрегати.
    Изглючително внимание трябва да се обърне на спирачната и хидравличната система!Това е основното за този модел!20в моторите са със с-ковата система без серво.Трябва да се види дали спира добре, дали няма теч в хидравличната система, по маркучите и най-важното като загрее колата дали не блокират спирачките!Това е огромен проблем!Като цяло системата е много добра, спира много добре, но производителят препоръчва смяна на течностите на всеки 2-3 години, това естествено не става и това довежда до разнообразни проблеми от сорта на лигав педал, блокиране на предните спирачни апарати при загрял мотор и мигаща индикация за загубено налягане в спирачната система!Проверява се с плавно натискане на педала на спирачката в спряло положение, ако лампата на чека светне преди 10-тина натискания значи има проблем, ако светне на 15-20 натискания всичко е наред!Това е идеята дори и при загасен двигател да има ресурс за спиране!Опитът се прави на запален мотор!Често проблемите по тази система са толкова големи, че се стига да слагане на обикновено серво и проблемите са решени!
    Всичко друго по колата е стандартно за моделите 90!
    Този екземпляр поне на снимки изглежда доста симпатичен.Успех!
×
×
  • Create New...