Jump to content

ogip

Members
  • Мнения

    6409
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Community Answers

  1. ogip's post in CD changer was marked as the answer   
    Имаш  управляващ + на пин 16 от 3-секционния конектор на радиото към чейнджъра. Като си изскубал оригиналното радио, няма какво да подава напрежение там.
  2. ogip's post in Добро осветяване с фейслифтови фарове was marked as the answer   
    Голяма полемика за съвсем прости неща...
    1. Разликата между нов и стар фар - новия винаги ще свети по-силно, ако ще и в последната  провинция на Китай да е сглобяван.
    2. Разликата между ОЕМ и Made in somewhere понякога може да ви изненада неочаквано. Специално Ауди фаровете предизвикват много въпросителни в главата ми като конструкторски подход и краен резултат (в недобрия смисъл). Валеото са малко по-дръжливи и читави, но Хела е пълна трагедия. 10 години са много, след 5-6 години фаровете с лупи са вече на 60-70% от фабричното си състояние. Причините:
    1. Главна:

    при фаровете с "лупи" крушката е много близо до рефлекторчето и го изпича за няколко години само, лошото е, че горещия въздух отива най-много на горния отражателен слой, където се отразява основния сноп светлина.
     
    2. Допълнителна:

     
    Който и начин да вземете да решите 1 и 2, все ще виждате по-добре.
  3. ogip's post in Джанти 18 с гуми 235 /45 за А6 2.5TDI възможно ли е??? was marked as the answer   
    Според мен също си е издевателство над колата да й слагаш такъв размер, като за ес-ка на 340 коня... За един келешлък не си струва твърдата возия по нашите пътища и ускореното разхлопване на предницата, особено с тая тежка предница. Мотора ще ги понесе при нормално каране, но ще го направи още по-муден, особено ръчка на градско при потегляне.
     
    Според този сайт:
    http://www.automobile-catalog.com/tire/2002/245855/audi_a6_2_5_tdi_180_quattro.html
    не е съвместим размера, а според калкулаторите за гуми си над 57мм от номиналния диаметър, което си е много.
     
    За големия разход - явно карате колите на къси разстояния, а този мотор загрява бавно и докато е студен гори много. Аз карам по 20км до работа и виждате разхода ми в подписа (куатро, ръчка).
     
    А оптимиста ако слушате, идете някъде и се запалете с колата...
  4. ogip's post in Лайсни на вратите А6 Ц5 was marked as the answer   
    Стават. Проблемът е в цените, на които се раздават...
     
    П.С. Много отдавна не бях виждал някой да пише думата "лайсни", без задължителното "Т"
  5. ogip's post in Смяна на стоповете на Авант с фейслифтови такива was marked as the answer   
    Междинката е съвместима с фаровете преди нея. Фейслифта е с други калници и преден капак.
  6. ogip's post in 2.5 AKE пали и след 5 сек. гасне was marked as the answer   
    ABS-a светва от пада на напрежение на акумулатора. Като си въртял дълго тока намалява и като включиш за пореден път стартера и помпата на ABS не сработва като хората и ти набива грешка. Другото ти е въздух в нафтата по една, или друга причина. Мотора ти работи 5 сек., докато пресуши тръбичките от филтъра до ГНП и приключва. Горивният филтър ти е най-висока точка и явно от него към резервоара засмуква въздух, за да връща нафтата, но все пак може и от друго място да се окаже. Провери си пробката отгоре на филтъра дали е стегната, О-пръстена на 3-пътния клапан, както и дали маркучите не са нацепени.
    Много важно - избягвай да въртиш продължително на суха помпа, намери начин да подкачиш гориво (с допълнителна помпичка), вместо да въртиш ГНП и да чакаш то да засмуче чак от резервоара (няма подкачваща помпа).
×
×
  • Create New...