Jump to content

Как да си монтирам възвратен клапан на горивопровода?


ivo91

Recommended Posts

Така понеже имам опасения че горивната помпа не задържа нафта и я връща зимах възвратен клапан,знам че трябва да се сложи между горивния филтър и помпата.обаче идват 2 тръби,въпросъми е защо са две и как да разбера къде да го сложа :rolleyes:

Редактирано от RaDi_b4
Редакция на заглавието !
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли незнае за какво служат тез две трабици,идващи от резервоара.През едната трябва да идва гориво,другата ми се вижда излишна <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та как да го монтирам значи,къде да пропуска и къде не,тва го правя щот сутрин пали трудно и не задържало нафта,моля някой правил тая операция да сподели да не си играя 2-3 дена напразно <_< та значина на обратната нафта се е слагало :bia:

Редактирано от ivo91
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем с паленето. Сложих си клапанче и пак трудно си палеше. При мен проблема се оказа от подгряващите свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е че подгревните свещи са здрави и акомулатора също-ама едно по едно ше ги отхвърлям като варианти <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли незнае по-дебелата или по-тънката тръба е за обратната нафта :steinigung:

А къде е станало въпрос та взе да си вадиш изводи?

87766332.gif

На картинката 2 и 7 е линията към помпата, а 1 и 6 е ОТ помпата, т.е. обратната нафта. При мен клапана е монтиран на позиция 6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подробната схема,поразсъждавах малко и много ми помогна.Днес бях го монтирал на 7 и ми изгасна,трябваше и да обезъздушавам.Утре ще пробвам и на 6 където е тънкта тръбичка,да си върви нафта към филтара и да не я връща в резервоара :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

p.s.

Малка поправка, че в бързината съм объркал цифрата. При мен клапана е след клапана (4) на маркуче означено с 1. Пак казвам, че не знам дали трябва да е така, а само споделям как е монтирано при мен.

Въпросният клапан би трябвало да пропуска в едната посока, но не и в другата. След като си го монтирал на 7 и не си запалил би трябвало да означава филтъра е бил монтиран с посока на движение не към двигателя, а обратно. Тоест си му спрял горивото.

Иначе не би трябвало да има проблем.

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пследно питане че ми стана неудобно вече.Тръбичка номер 1 е от филтъра към резервоара нали,или от филт. към двигателя :hilezh: не ми се е случвало да решавам такива логистически задачи от 3ти клас :bia:

Редактирано от ivo91
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, 1 от филтъра към резервоара. Логично е клапана монтиран на този мркуч да е с посока към резервоара. Така се запазва нормалния кръговрат на горивото. Ако не трябва да пропуска към резервоара не виждам смисъл от монтиране на такъв клапан при положение, че просто може да се затапи тази линия...

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Нещо нестава и с клапана пак си пали трудно,почти съм се предал-свещи,акомулатор,с клапана пробвах къде ли не,маркучите изглеждат наред.вече незнам къде да търся :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А центровката как е?

Ако е центровката нетрябва ли да има проблеми и след първото палене :hilezh:

Иначе се чува че върти на сухо и кат захапе малко гориво и пали

Редактирано от ivo91
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...