ivo91 Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 (Редактирано) Така понеже имам опасения че горивната помпа не задържа нафта и я връща зимах възвратен клапан,знам че трябва да се сложи между горивния филтър и помпата.обаче идват 2 тръби,въпросъми е защо са две и как да разбера къде да го сложа Редактирано 20 Декември 2011 от RaDi_b4 Редакция на заглавието ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 20 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Никой ли незнае за какво служат тез две трабици,идващи от резервоара.През едната трябва да идва гориво,другата ми се вижда излишна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Едната тръбичка е ОТ резервоара а другата е КЪМ резервоара за обратната нафта. При мен клапана е на обратната нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 20 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 (Редактирано) Та как да го монтирам значи,къде да пропуска и къде не,тва го правя щот сутрин пали трудно и не задържало нафта,моля някой правил тая операция да сподели да не си играя 2-3 дена напразно та значина на обратната нафта се е слагало Редактирано 20 Декември 2011 от ivo91 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 20 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bombastyk Публикувано 20 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Аз имах същия проблем с паленето. Сложих си клапанче и пак трудно си палеше. При мен проблема се оказа от подгряващите свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 20 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2011 Това е че подгревните свещи са здрави и акомулатора също-ама едно по едно ше ги отхвърлям като варианти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 23 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 Никой ли незнае по дебелата или по тънката тръба е за обратната нафта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 Никой ли незнае по-дебелата или по-тънката тръба е за обратната нафта А къде е станало въпрос та взе да си вадиш изводи?На картинката 2 и 7 е линията към помпата, а 1 и 6 е ОТ помпата, т.е. обратната нафта. При мен клапана е монтиран на позиция 6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 23 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 Благодаря за подробната схема,поразсъждавах малко и много ми помогна.Днес бях го монтирал на 7 и ми изгасна,трябваше и да обезъздушавам.Утре ще пробвам и на 6 където е тънкта тръбичка,да си върви нафта към филтара и да не я връща в резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 (Редактирано) p.s. Малка поправка, че в бързината съм объркал цифрата. При мен клапана е след клапана (4) на маркуче означено с 1. Пак казвам, че не знам дали трябва да е така, а само споделям как е монтирано при мен.Въпросният клапан би трябвало да пропуска в едната посока, но не и в другата. След като си го монтирал на 7 и не си запалил би трябвало да означава филтъра е бил монтиран с посока на движение не към двигателя, а обратно. Тоест си му спрял горивото.Иначе не би трябвало да има проблем. Редактирано 23 Декември 2011 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 23 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 (Редактирано) Пследно питане че ми стана неудобно вече.Тръбичка номер 1 е от филтъра към резервоара нали,или от филт. към двигателя не ми се е случвало да решавам такива логистически задачи от 3ти клас Редактирано 23 Декември 2011 от ivo91 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 (Редактирано) Да, 1 от филтъра към резервоара. Логично е клапана монтиран на този мркуч да е с посока към резервоара. Така се запазва нормалния кръговрат на горивото. Ако не трябва да пропуска към резервоара не виждам смисъл от монтиране на такъв клапан при положение, че просто може да се затапи тази линия... Редактирано 23 Декември 2011 от nicoldy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 2 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 Нещо нестава и с клапана пак си пали трудно,почти съм се предал-свещи,акомулатор,с клапана пробвах къде ли не,маркучите изглеждат наред.вече незнам къде да търся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 2 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 А центровката как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 2 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2012 (Редактирано) А центровката как е?Ако е центровката нетрябва ли да има проблеми и след първото палене Иначе се чува че върти на сухо и кат захапе малко гориво и пали Редактирано 2 Януари 2012 от ivo91 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts