Dimitar Kandev Публикувано 21 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2013 Здравейте колеги, имам нужда от вашата помощ. Имам си А3 (1.8 125 AGN 98`) от 3 години и чак вчера ме изненада! И така карам си аз вчера 150км, влизам в София и близо до нас от нищото колата започна да тресе при настъпване на газта и изобщо при потегляне.Двигателят заработи различно като звук. При плавно натискане на педала потегля по-добре и не тресе толкова, колкото ако подам повече газ.(все едно се дави)Също така се замисля и се форсира когато си прецени при настъпване на педала. Направих следните неща: -прегледах бушоните. -откачих клемата на акумулатора за около 3 часа. -проверих за спукани маркучи. -прегледах буксите като цяло. -закачих VAG COM и грешките, които излязоха са: 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - Като втората грешка винаги я е имало от срещата ми с "бръмбърчо" Колеги, благодаря предварително за Вашите мнения и съвети!П.П. Ако нещо помогне преди месец играеха оборотите и чистих дросела. Сега са бетон оборотите, колата харчеШЕ по-малко и вървеШЕ повече до вчера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 21 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2013 Може да е нещо от температурния датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 21 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2013 (Редактирано) Свещите и кабелите си виж.Случайно да има масълце в леглата на свещите.Mass Air Flow Sensor - превод дебитомерg42 е синият темп датчик, ако не си го сменял, може да го смениш.ето само за общо инфо http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=1716004 , при теб има разлики, основното е същото. Редактирано 21 Януари 2013 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Kandev Публикувано 22 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Колеги, свещите и кабелите не съм ги пипал от 70000км (от както имам колата), просто защото не съм имал проблеми.Днес ги прегледах и видях, че са оригиналните , а и има масълце по леглата на 2 от тях.Относно темп. датчик, грешката която излиза е непостоянна (Intermittent), защото след като я изтрих повече не излиза.Също така нямам никакви проблеми с електрониката и специално темп. показател. (кове 90 и не мърда)Колеги, първо ще опитам със нови свещи и кабели да видим какво ще стане.Казаха ми също, че е може да е акумотатора Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Kandev Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 И да довършим темата по която ми помогнахте Кабелите и свещите са ОК. Темп. датчик, който е на дебитомера също е ОК заедно с дебитомера.Проблема се оказа бобината с блока (те са заедно). След като я свалих видях пукнатини около 7-8 и то на различни места. Представете си колко замасява.Нова същата БЕРУ е 202 лв в Ауто Плюс, а има и китайски под 100 лв, но не мисля че си заслужава.Благодаря на многото отзовали се двама души! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts