bobby Публикувано 12 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 Колеги, преди мъничко тръгнах да местя колата и запали както обикновенно, от четвърт оборот, но след около 30секунди на място изгасна сама. Последващите опити да я запаля бяха неусшепни, върти, но не пали. Закачих я с VAG-COM и разчетох следните грешки: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent00542 - Needle lift Sensor (G80) 27-10 Implausible Signal - Intermittent Набедих умната дюза, но дали е тя или нещо друго може индиректно да и влияе. Някакви мнения и препоръки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 12 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 На второ четене, ремъка на помпата се оказа, че е сдал багажа. След смяната ще видя дали ще има други ексцесии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 12 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 Запалихме колата, остава една хубава центровка да и направим и се надявам всичко да е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване