Jump to content

Audi A4 B7 не върви в ниските ?


S_Line!

Recommended Posts

Еми не е нормално колега да е мудна заради куатрото ... Моята е такава седан обаче и да ти кажа доста си е пъргава ... Още от първа до 4-та си набира доста доволно ;) имаш проблем някъде ! Не може никой да ме убеди че това е мудна кола ... Каръл съм преди това 1.9 116 коня с ремап ... Много бягаше но б7-цата си е по -пъргава !

Иначе да и моята има Дпф и си мисля да го махам ! Колкото до ЕГР-а не знам - мнения имат ли други колеги ?

Sended from Iphone 4s

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...
  • 1 month later...

Здр колеги.От 2 месеца и аз съм с този проблем забива при 2800 оборота и иска рестарт,тогава се оправя.Карам ауди а4б7 тди 2005 г.започнах с смяна на маф сензор,почистване на турбината,после даде клапан Н75,смених го,газ до ламарината 2,3 дена всичко беше ок и днес пак заби...Прави го най-вече по нагорнища на 5-та скорост и 6 та.Сега дава грешка р3103,понеже несъм разбирател ви питам може ли да е от дросел клапата това забиване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братушките  това пишат

P3103 Двигател на клапана на всмукателния колектор - V157: дефектен

Има само начин да проверите капака. 
Отстранете го или поне на тръбата, така че да можете да видите плочата на клапана. 
При запалването (не стартирайте) клапанът бързо и ясно се отваря, запалването се изключва бързо и плътно затворено. 
Ако се забие в затворено положение, машината няма да стартира (въздухът не тече), ако не се доближи до края, двигателят се разклаща малко в момента на заглушаване. 
Често срещан проблем е изтритите пластмасови предавки в амортисьора на двигателя или развитието на корпусите. И в двата случая се препоръчва подмяна (ако кабелът е изключен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр.колега мисълта ми беше може ли колата да влиза в авариен режим от това,тъй като почти всички пишат,че е турбината,дебитомери,маркучи ит.н.Иначе утре се уговорих да ми я закачат на ваг ком в Ямбол и ще видя какво ще покоже

Ето тези грешки изписва,клапана го смених и пак същтото

received_1975450246085498.jpeg

received_334778293742945.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...
На 29.04.2014 г. at 15:12, S_Line! написа:

Audi a4 2.0tdi 170hp От месец насам се боря с този проблем.Колата от начало е мудна,сритва чак след 2.800 оборота.Закачаха я,всичко е в нормите,понякога влиза в авариен режим и дава грешка,че забива турбото.Турбото го отвориха,то като ново,не идва от там проблема.Нещо е по управлението явно,ако някой се е сблъсквал с този проблем,да сподели решението му...

@S_Line! Здравей, колега , ако получиш това съобщение пиши ми или се обади на 0898414041 относно проблема с тандем помпата , при мен е същото и искам да се консултирам с теб . Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...