avdito Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 (Редактирано) Колеги искам да запитам преди да, дам в сервиз,може би някой се е сблъсквал с този проблем.Всичко тръгна от едно съединение към главата троиник или както се казва влизат маркучи към него и има датчик от горе,пръсна се по някаква причина и се наложи да го сменя както и да е,,сменям го наливам антифриз паля обаче минава 90 градоса минава и 95 и пак не отваря термостата към раадиатора маркуча седи празен и не включва перки,включва аварийно на климатика перката след 98 мисля ,изкарах да покарам викам може да иска да се обезвъздуши карах ,я и бавно и бързо ,като я карам бавно седи 90-92 като я карам бързо пада на 80-75 ,и викам това ще е от термостата макар че няма много логика да е останал отворен смених го наливам пак антифриз и пак същата работа климатика работи всичко работи седи ли на място отива на 100 градоса и не ключва перка върти само малкия кръг остава да е някой датчик което ме съмнява,да не може да се обезваздуши,а до колкото знам сама се обезвъздушава, и вече незнам какво може да е.Ако някой се е изправял срещо този проблем да сподели благодаря предварително Става въпрос за ТТ 8N 180 hp 99 година Редактирано 5 Февруари 2015 от avdito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване