Jump to content

Въпроси за A6 (4f) 2-ра част


rrrumen

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Отварям нова тема понеже видях, че старата е 200+ страници и имаше предложения за 2ра част.

Аз имам следното питане или по скоро нужда от съвет...

Автуст 2014 се сдобих с Ауди А6 4F, седан, 3.0TDI, производство декември 2006 година. Много съм доволен от автомобила, но последните два месеца нещо започнах да му се дразня заради поддръжката. Направих следните ремонтни дейности:

1. Освен задължителното обслужване на двигателя с масло и филтри(маслен, въздушен, горивен, купе) обслужих и автомата с оригинално масло и филтър от ауди.

2. Смяна предно окачване(всичко), задни биалети, амортисьори, марка Lemforder

3. Смяна ролки, обтегачи, ремъци, (пистов и назъбен за помпата) + водна помпа, термостат и нова демферна шайба.

4. Смяна 4 броя вериги и обтегачи към тях + "успокоител"

Много "неприятно" изненадан останах от общата цена. Като цяло съм наясно с класа на автомобила и скъпата му подръжка, но чак толкова!? Карал съм и мерцедес, бмв, но с такива цени не съм се сблъсквал до сега.

Имам нужда от съвет по следния въпрос... Да я продам ли и да мина на друга марка(не ми тежи финансово, но ми се вижда глупаво за кола на 8 години да се дават такива пари) или да си я карам. И какво още би могло да излезе като голям ремонт!? Почистил съм ЕГР и вихрови клапи, дюзите са замервани и са повече от перфектни, автомата също е безупречен. Мисля си само за турбината и помпата за високо налягане. Какви са цените там? Ако пак са почти двойно на другите премиум марки май ще се връщам към мерц. Наистина като на ауди 4х4 няма, и визията е много добра,(външна и вътрешна), и все пак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Отварям нова тема понеже видях, че старата е 200+ страници и имаше предложения за 2ра част.

Аз имам следното питане или по скоро нужда от съвет...

Автуст 2014 се сдобих с Ауди А6 4F, седан, 3.0TDI, производство декември 2006 година. Много съм доволен от автомобила, но последните два месеца нещо започнах да му се дразня заради поддръжката. Направих следните ремонтни дейности:

1. Освен задължителното обслужване на двигателя с масло и филтри(маслен, въздушен, горивен, купе) обслужих и автомата с оригинално масло и филтър от ауди.

2. Смяна предно окачване(всичко), задни биалети, амортисьори, марка Lemforder

3. Смяна ролки, обтегачи, ремъци, (пистов и назъбен за помпата) + водна помпа, термостат и нова демферна шайба.

4. Смяна 4 броя вериги и обтегачи към тях + "успокоител"

Много "неприятно" изненадан останах от общата цена. Като цяло съм наясно с класа на автомобила и скъпата му подръжка, но чак толкова!? Карал съм и мерцедес, бмв, но с такива цени не съм се сблъсквал до сега.

Имам нужда от съвет по следния въпрос... Да я продам ли и да мина на друга марка(не ми тежи финансово, но ми се вижда глупаво за кола на 8 години да се дават такива пари) или да си я карам. И какво още би могло да излезе като голям ремонт!? Почистил съм ЕГР и вихрови клапи, дюзите са замервани и са повече от перфектни, автомата също е безупречен. Мисля си само за турбината и помпата за високо налягане. Какви са цените там? Ако пак са почти двойно на другите премиум марки май ще се връщам към мерц. Наистина като на ауди 4х4 няма, и визията е много добра,(външна и вътрешна), и все пак?

продавай,не се мъчи,не е за тебе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова тема вече беше направена и сигурно някой мод ще ти метне мнението там.

Иначе по въпроса... То ти едва ли не си реставрирал колата пък мислиш да я продаваш... Единственото което ти е излязло по-скъпо отколкото щеше да дойде при бенца или бавареца са веригите и обтегачите (колко точно можеш да споделиш), защото бай инглощадец някакси е решил да се изхвърли там :). Веднъж направил ли си ги, не вярвам колата още да е при теб като ще трябва втори път да се правят. Да окачването също идва малко по-скъпо щото е 4х4, ама там знаеш за какво даваш всяка стотинка... Освен това си използвал читави части така че ще ти издържи дълго. Аз мойта откакто я купих не съм пипнал окачването за вече 40000км и няма признаци да пипам нещо освен един напукан тампон на носач... Автоматика също няма да го мислиш скоро. В идеялния случай ти остава само масло да сменяш.

Турбината също е съвсем нормална и не е скъпа за ремонт, ако се стигне до там.

Пак повтарям... Колата има едни вериги и 4х4 в повече от другите. Всичко друго си е същите пари (ако си в същия клас). Пък и съм сигурен че поддръжката на 4х4 бенц или бмв няма да излезе по-евтино.

Колата си заслужава всеки лев! Карай я със здраве.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова тема вече беше направена и сигурно някой мод ще ти метне мнението там.

Иначе по въпроса... То ти едва ли не си реставрирал колата пък мислиш да я продаваш... Единственото което ти е излязло по-скъпо отколкото щеше да дойде при бенца или бавареца са веригите и обтегачите (колко точно можеш да споделиш), защото бай инглощадец някакси е решил да се изхвърли там :). Веднъж направил ли си ги, не вярвам колата още да е при теб като ще трябва втори път да се правят. Да окачването също идва малко по-скъпо щото е 4х4, ама там знаеш за какво даваш всяка стотинка... Освен това си използвал читави части така че ще ти издържи дълго. Аз мойта откакто я купих не съм пипнал окачването за вече 40000км и няма признаци да пипам нещо освен един напукан тампон на носач... Автоматика също няма да го мислиш скоро. В идеялния случай ти остава само масло да сменяш.

Турбината също е съвсем нормална и не е скъпа за ремонт, ако се стигне до там.

Пак повтарям... Колата има едни вериги и 4х4 в повече от другите. Всичко друго си е същите пари (ако си в същия клас). Пък и съм сигурен че поддръжката на 4х4 бенц или бмв няма да излезе по-евтино.

Колата си заслужава всеки лев! Карай я със здраве.

Благодаря, колега, за отговора. Основно за турбината ме интересуваше.

 

Извинявам се за новата тема, не съм видял другата. Модераторите могат да я изтрият, аз разбрах каквото ми беше необходимо.

Благодаря!

 

Поздрави!

Редактирано от rrrumen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...