Jump to content

Проблем с турбото. Ауди А3 1.9TDI/110hp с чип.


nuno87

Recommended Posts

Здравейте на всички. Радвам се да бъда между всички вас. Имам проблем с турбото и много се надявам от компетентни отговори в тази област, защото ще ми се налага да отстраня проблема и то не с малко пари. Просто бих искал да ме насочите в правилната насока, точно там, където най-малко бих се набутал и в същото време да имам качествен резултат.

Карам Ауди А3/1.9 тди/110hp с чип. След вчерашните изминали километри в града нямах никакви проблеми с колата до определено време.Възникна ми изведнъж един много странен и непознат проблем за мен. Спрях колата и след известен престой, реших да я запаля отново. След като я запалих видях отзад ''бял'' пушек и то доста много. пушеше доста продължително време и имаше не-особен мирис. Според първоначални данни си помислих , че става нещо с турбото, но не съм толкова компетентен в тези насоки. Отворих капака, извадих щеката на маслото избърсах я с парцал , крах я обратно за да проверя нивото на маслото. Оказа се, че се беше отличило масло на дъното на щеката, едвам , едвам. Купих литър масло, долях и след това нивото беше където трябва. Запалих колата и пушека се беше свел до минимума, но при леко изфорсиране се появяваше отново и турбото при връщане на оборотите от големи към малки виеше малко особенно, не както трябваше. След няколко телефонни обаждания, по моето описание на проблема, всички казаха, че това вероятно е турбото.

Много ще съм Ви благодарен, ако ме насочите в правилната насока, как да отстраня проблема. Какви са вариантите на проблема. Съдействие, ако е възможно с намирането на проблема и да ми помогнете възможно с най-добра насока според цена-качество.

Ще Ви бъда найстина благодарен. За съжаление не съм добър в областа на ремонти по ДВГ и не ме е срам да си кажа, че от нищо не разбирам. А точно такива като мен по сервизите само това чакат.

Благодаря Ви, предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Преди 3 седмици го имах същия проблем и се оказа турбото. Какво направих - свалих го и се оказа голям луфт на оста. След консултация

изпратих турбото до Варна и след 24 часа ми го върнаха чисто ново (рециклирано) . Цената която платих е 580лв. После преди да го монтирам си свалих картера за да го промия и задължително ново масло и филтър. Сега всичко си дойде на място. Поздрави и успех с ремонта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря, колега! Ще ми бъде от полза това, което каза. Няколко сервиза ми казаха космически цени относно рециклиране на турбото, за това ще те послушам и ще се поинтересувам за Варна. Отново благодаря за коментара. Остани със здраве.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...