oMil Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Здравейте всички ... вчера имах намерението да сменя масло и филтри на бръмбъра. Още като махнах кората.... забелязах омасляване. Видях,... че се стича масло към пробката на картера. Нямам клирънс ... понеже не разполагам с подемник, канал или други видове крикове ....и не можах да локализирам теча. Успях само да пъхна ръката си по повърхноста на картера посока задната му част. Отзад беше в масло. Кабела с датчика под картера също. Последните две -три седмици забелязах промяна в работата на двигателя .... особено в спряло положение при загрял вече двигател .....оборотите падат до към 700-750 и се чува странен шум отпред. Искам да ви попитам ... дали някой от вас е имал или отстранявал подобен проблем. Има ли опасност за колата да я карам поне за седмица така....( маслото е в норми)... понеже ми е адски нужна. Обадих се в гараж ,... но най-рано може да бъде приета след седмица. Благодарности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 90% теча на масло зад мотара е от картерната вентилация. Сваля се за 20 мин. сменяват се 2бр гумички ,а аз лично смених и калапана заедно с маркуча до доресала. Клапана струваше към 100тина лв. гумичките са стотинки. За шума на двигателя по интернет е много трудно да се каже... Но оборотите могат да ти се играят заради скапана картерна вентилация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oMil Публикувано 25 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 Благодаря ти... както винаги вежлив ;)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oMil Публикувано 2 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 (Редактирано) Днес колата беше в гараж... Кенууд се оказа прав... Няма как да бъдат сменени о-пръстените. Има спукване в основата на единия в която е поставен. Поръчах нова част ... а заедно с това пълно обслужване. всички течности,.. масла (двигател и скоростна кутия),.. всички филтри и накладки. Ремъци също мисля... Редактирано 2 Ноември 2017 от oMil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kayore Публикувано 3 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 On 10/24/2017 at 9:40 PM, kenwood2 said: 90% теча на масло зад мотара е от картерната вентилация. Сваля се за 20 мин. сменяват се 2бр гумички ,а аз лично смених и калапана заедно с маркуча до доресала. Клапана струваше към 100тина лв. гумичките са стотинки. За шума на двигателя по интернет е много трудно да се каже... Но оборотите могат да ти се играят заради скапана картерна вентилация. Потвърждавам мнението на Кенлууд. Аз имах подобен проблем, сменен филтър на картерни газове и излезна горе долу към 100 лв. с работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване