mamola Публикувано 9 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2019 Здравей те, имам проблеми с паленето, калто си карах и колата спря, закарах я на майстор ( който ми е приятел ) и се оказа че било ГНПто, занесох я на майстор в с. Владо Тричков преди Своге, направия след което я качихме, всичко си е на белези, обезвъздушихме или поне така си мисля, и сега неможем да я запалим, помагаме с спрей и токава запали и пак изгасва като спрем да пръскаме, дайте съвети или майстор да я види. Става въпрпс за АУДИ А4 2.5 155к. 2002г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mamola Публикувано 9 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2019 Здравей те отново, искам да споделя какъв ми беше проблема. След питане и търсене на свестен майстор да оправим колата, попаднах на един,направихме опити да я запалим но уви, също ударихме на камък, за тази работа неми иска и лвв дори, но бях длъжен да му дам нещо, на диагностиката ми исписваше ниско налягане, и ме прати в Бош дружба до технотеста, младежите за два дни ми запалиха колата,оказасе че е от помпата отново, електрониката не е направена както трябва и имала спукана мембрана. Обадих се на въпросния майстор във Владо Тричков и му обясних ситуацията и че нищо не е направил каза че ще ми даде парите който съм дал в Бош а не да ми върне всичките пари,мака че дадох 350лв.в Бош той ми даде само 300лв. Като се видяхме и изчезна набързо уж че имал много работа, та демек 350лв. Изкара от нищото и нищо не направи и неиска да даде другите пари. Ако имате проблем с ГНПто недейте да ходите там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване