Jump to content

Гюрукът на кабрио не се отваря


Recommended Posts

Колата е на един приятел. Наскоро имаше удар отзад - нищо кой знае колко смачкано, само отгоре-отгоре. Вече е боядисана, рамката около номера е оправена - не си личи изобщо, че е имало нещо. Появи се, обаче, проблем - като тръгне да сваля гюрука, капакът се отваря 2-3 пръста и спира дотам. Механично няма никакви пречки - като го повдигнем ръчно се вдига, явно просто не подава налягане на амортисьорчетата. Предполагам, че има някакъв датчик, който показва дали багажникът е отворен и при удара или бодисването е спрял да подава сигнал. Не знаем, обаче, къде се намира тоя датчик, че да го проверим.

П.П. Става въпрос за кабрио 96-та АВК мотор (ако има значение). Предварително благодаря за съдействието :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има няколко варианта.Може да е от копчето за сваляне.А също така вижте и кабелите /които са цяло снопче / в багажника.Може да има някой който е протрит и не прави добре връзката.Питай WEST. Той имаше подобен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Копчето работи - капакът, под който се прибира гюрукът, се вдига малко - 2-3 пръста, но спира до там. Пък и проблемът се е появил след като колата е излязла от бояджията (не знам дали го е имало след удара, преди да отиде на боя - едва ли му е било на момчето точно до сваляне на покрива в тоя момент). Това са причините, които ме карат да си мисля, че проблемът е в датчика. Все пак благодаря за информацията, всякаква допълнителна информация по темата е добре дошла.

Редактирано от ABT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем имахме но с А4 '03.От компа управляващ тавана и комфорт функцията на стъклата.Проверете ако не работи и комфорт функцията може би е от него.Закачете го и ще си покаже.На А4 се намира отпред под корите на челното стъкло!Успех!

Редактирано от Батстанчо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копчето работи - капакът, под който се прибира гюрукът, се вдига малко - 2-3 пръста, но спира до там. Пък и проблемът се е появил след като колата е излязла от бояджията (не знам дали го е имало след удара, преди да отиде на боя - едва ли му е било на момчето точно до сваляне на покрива в тоя момент). Това са причините, които ме карат да си мисля, че проблемът е в датчика. Все пак благодаря за информацията, всякаква допълнителна информация по темата е добре дошла.

Най вероятно е снопа с кабели от двете страни на капа на багажника. Намират се при пантите. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак къде се намира тоя датчик?

Ми те са много датчици по целия гюрук. На 80% са кабелите. Трудно ще разбереш кой датчик е заминал без да се закачи колата на компютър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...