milencho Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 А4 1.9 ТДИ 90 к.с 1998 Септември, като я запаля на място и има вибрации в купето като тръгна и вече спират и като натискам съединителя има едно звънете и отделя доста отгоре и някои път като тръгна претреперва, 1 майстор ми каза, че е дъмпферния маховик или както се казва, има ли вероятност да е само съединителя, защото тоя маховик като са обаждах в VW ми казаха цена от 1200 лв, а съеднителя е само 330 лв ако върна стария. 100 % не е от генераций или от тампони на скоростна кутия или ДВГ, има ли начин да разбера дали е само съединител или и двете, за да знам да търся ли маховик от някъде другаде, че няма начин да дам 1200 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IGRAQ_LIBERO Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 Доста хора са ми казвали,че е желателно да се сменяват съединител и маховик заедно.Нека все пак и по компетентните колеги да се изкажат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 Има вариант въобще да не си с демферен маховик, ма това се разбира като ти се разглоби колата за смяна на съединител. Така че не изпадай в шок и ужасТ от сега...да не говорим, че има комплекти маховик и съединител на цени под 1000 лева.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milencho Публикувано 2 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 Ба няма ли начин да разбера дали съм с тоя скъпия маховик без да са разглабя всичко ;( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 (Редактирано) Ми....вадиш кристалната топка, фърляш бобеца и сипваш по едно кафенце...за друг начин не се сещам. На 90-коньовия веротно 1Z мисля, че вероятността да си с обикновен маховик е доста голяма....то даже на AFN дет навсякъде го дават с демферен пак има и с нормален....абе ходи го разбери кво е положението. Ако мислиш, че е време за смяна на съединителя....сменяй. Има голяма вероятност след това вибрациите и звънтенето да изчезнат....инак педала пак горе ще ти отлепя....на всички Аудита е така....даже и с чисто нов съединител. Редактирано 2 Юни 2009 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milencho Публикувано 2 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 (Редактирано) А за съединителя добра цена ли е ако върна стария да ми дадат друг уж рециклиран за 330 или може да си зема друг за такава цена и без да свалям и да нося стария, а и да питам как точно да видя как ми са води там мотора 1Z ли кво е за да видя някъде по форумите с какъв маховик го дават Редактирано 2 Юни 2009 от milencho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 (Редактирано) Аз моя го взимах миналата година на LUK за 220 мисля с отстъпки ала бала /феродов, притискателен и лагер/....мисля по същото време имаше и няква промоция в Юнитрейд при връщане на стария за 260 лева. Мисля че цена от 250-300 е прилична за нещо читаво....Инак за двигателя...май на големия талон се виждаше кода...ма не очаквай по форумите някой да ти гарантира на 100% едното или другото. Редактирано 2 Юни 2009 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване