Jump to content

Дюзи


g5bg

Recommended Posts

интересуват ме живо характеристиките на инжекторите на мотори 1Z, AFN.

Оригиналните номера са едни и същи с разлика в буквата накрая: 028 130 201GX, 028 130 201TX. Марката е Бош

П.П. http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm

това го гледах но отговора не дойде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Motor KW Nm 1,2,4 3

AFF 55 ... 028 130 201 G(X) 028 130 201 J(X)

AFN 81 235 028 130 201 T(X) 028 130 201 S(X)

AGP 50 153 038 130 201 G(X) 038 130 201 F(X)

AGR 66 210 038 130 201 G(X) 038 130 201 F(X)

AHF 81 235 028 130 201 T(X) 028 130 201 S(X)

AHH 66 210 028 130 202 J 028 130 202 H

AHU 66 203 028 130 201 G(X) 028 130 201 J(X)

ALH (M) 66 210 028 130 202 P(X) 028 130 202 Q(X)

ALH(A) 66 210 028 130 202 J(X) 028 130 202 H(X)

AQM .. ... 028 130 203 F 028 130 203 E

ASV 81 235 038 130 202 A 038 130 202 B

AVG 81 235 028 130 201 T(X) 028 130 201 S(X)

AHY 5 syl. 074 130 201 K 074 130 202 R

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Имам някакви спомени, че дюзите на 1Z са една идея по-малки...ма не си спомням къде съм го чел. ....

Така...ето кво намерих:

If you have a vehicle with a 90hp TDI and 5-speed manual transmission, you have injectors with 0.184mm orifices. If you have a 90hp TDI with automatic transmission in North America, you have injectors with 0.158mm orifices and a higher-pressure injector pump so as to push the same amount of fuel through these smaller injectors (for emissions reasons, at a cost of increased stress on the components and increased engine noise). The European 110hp model has what are known as 0.205mm injectors, and the European "Multivan" 150hp 5-cylinder TDI has what are known as 0.216mm injectors. All of these injectors are dimensionally interchangeable, so it is possible to install injectors one or even two sizes larger in place of the original ones. This will increase fuel delivery without the engine ECU knowing a thing about it, and it will do it without pushing the limits of the injector pump, nor will it extend the duration of the injection period - and not extending the duration is better for smoke, power, exhaust temperature, and efficiency."

http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...