Jump to content

Xalax

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

934 профилни разглеждания

Xalax's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Xalax

    въпрос

    Я определи "почва да работи" стрелката, и как се държи на загрял, студен или загравящ двигател.
  2. 2.2 и 2.3 ВСИЧКИ са с двускоростна перка. Дори 2.2 имат допълнително охлаждане на горивото в тръбите преди инжекторните дюзи. Специално за 2.3, има 2 датчика. Единият е в долният край на радиатора. Трябва да включва при 103 градуса и да изключва при 96 (или 98 беше). Само за справка, термостата отваря при 91. Вторият датчик се намира над двигателя (това за NG) за 20V-то незнам къде е точно. Целта му е да включи перката на 2ра скорост (която е по-бавна) за да може да намали темепратурата в двигателният отсек с цел улесняване на топлият старт. Вероятно на колегата му се е развалил вторият датчик. Не е желателно да я кара, защото той може да се включи и в 2 часа през нощта и до сутринта да дръпне акумулатора. Съветвам го, да провери в ЕТКА-та къде точно му се намира този датчик и да си го смени. Еда ли е скъп.
  3. Алеко, да знаеш проблема не е в маслото. Незнам в момента какво караш, но щракат ли повдигачите - тежка е работата. Ако ти искаш масло което да запази качеството си, мини на Кастрол SLX. 30 лева литъра. Карах едно време с такова - добро е, да знаеш! Поради цената му, минах на RS и повдигачите чукаха. С времето повдигачите ще почнат да ти чукат още повече и още повече. И проблема не е в маслото. Самите повдигачи се износват. Колкото повече идват за смяна, толкова по-често ги усещаш когато времето е топло и развъртиш двигателя до 6К rpm. И все по-дълго е времето до изчезване на щракането. Крайният е ефект е много неприятен и трябва МНОГО да се внимава когато го получиш. Първо колата почва да не работи стабилно на ниски обороти, увеличават се вибрациите на двигателият. Крайният ефект при блокирал повдигач е много неприятен. Колата губи мощност, почва да работи на по-малко цилндри. Като и дадеш газ на ниски обороти, почва да тресе и да ускорява неравномерно. При палене, стартера също не върти равномерно. Съвсем спокойно ефекта може да го сбъркаш с изгубена центровка (или прескочил агренажен ремък), изгоряла гарнутура между два цилиндъра или прегорял клапан. При мен се случи в Благоеград. Прибрах се до софия леко по леко с мисълта, че е изгорял клапан (нямаше компресия на втория цилиндър изобщо). Но след 100км двигателят се оправи, и се върна по старумо всичко, което ме доведе до мисълта, че проблема е в повдигач. Цените са ориентировачно такива: хидравличен повдигач: 12-16 лева (намирани са и по 8 лв). Труда за смяна: около 80-100 лева. Нужни са още: Гарнитура на капака на разпределителният вал.
  4. Xalax

    Мила родино :(

    За изпреварането.... Хех... нали знаеш каква е работата на "бушона" ? Да изгори преди всичко.
  5. Не. Скобарите са незаконни. Сега, паяците не само в БГ. Има ги навсякъде. Проблема е, че тук това е начин на забогатяване а не начин на контрол/улеснение на движението! Голяма част от проблемите се крият в миналото. Когато притежанието на Лада е особена привилегия на господата от БКП. Това довежда до неправилно развитие на града и най-вече до транспортните му нужди. В сравнение от преди 10 години, возилата в София се се увеличили десетки пъти. Ясно Ви е до какво води това! Другото което е, центъра на София (както и на голяма част от европейските столици) НЕМОЖЕ да поеме целият този трафик. За паркирането да не говорим! Как е на запад. Ами за да влезнеш в центъра на Лондом, плащаш ЕБАСИ и тарифите. Да не говорим, че движението в целият център на лондон е ограничено на 20 кимолетра за час. А караш повече а ти скъсаха гъза от глоби. Ей сега, ако искаш - влезни в центъра в с автомобил. Паркирането е Лос Анджелис също е доста скъпо. Виждали сте по филмите онези колонки по светофарите където полицайте ги трошат с колите. Те отчитат доста сериозни цифри. Но тук има един тънък момент. В Лондон има много добра градска транспортна инфраструктура. Метрото и автобусите. Редовни, чисти, изправни и.... удобни за използване. Хората вътре не са нагъчкани като сардини в консерва, нито пък се слуша "Гъци... Гъци... дай..." Това е алтернативата. Ние тук я нямаме тази алтернатива. И докато я нямаме сме в пълното си право да ходиме с личните си автомобили, след като си плащаме данъците. Иначе, колега по-горе е прав. След като си плащам данъците - искам общината да ми осигури начин да патувам удобно до работното си място където ще изкарам пари за да мога да си платя данъка. За съжаление, общината я интересува последното, но не и нищо друго.
  6. Не. Скобарите са незаконни. Сега, паяците не само в БГ. Има ги навсякъде. Проблема е, че тук това е начин на забогатяване а не начин на контрол/улеснение на движението! Голяма част от проблемите се крият в миналото. Когато притежанието на Лада е особена привилегия на господата от БКП. Това довежда до неправилно развитие на града и най-вече до транспортните му нужди. В сравнение от преди 10 години, возилата в София се се увеличили десетки пъти. Ясно Ви е до какво води това! Другото което е, центъра на София (както и на голяма част от европейските столици) НЕМОЖЕ да поеме целият този трафик. За паркирането да не говорим! Как е на запад. Ами за да влезнеш в центъра на Лондом, плащаш ЕБАСИ и тарифите. Да не говорим, че движението в целият център на лондон е ограничено на 20 кимолетра за час. А караш повече а ти скъсаха гъза от глоби. Ей сега, ако искаш - влезни в центъра в с автомобил. Паркирането е Лос Анджелис също е доста скъпо. Виждали сте по филмите онези колонки по светофарите където полицайте ги трошат с колите. Те отчитат доста сериозни цифри. Но тук има един тънък момент. В Лондон има много добра градска транспортна инфраструктура. Метрото и автобусите. Редовни, чисти, изправни и.... удобни за използване. Хората вътре не са нагъчкани като сардини в консерва, нито пък се слуша "Гъци... Гъци... дай..." Това е алтернативата. Ние тук я нямаме тази алтернатива. И докато я нямаме сме в пълното си право да ходиме с личните си автомобили, след като си плащаме данъците. Иначе, колега по-горе е прав. След като си плащам данъците - искам общината да ми осигури начин да патувам удобно до работното си място където ще изкарам пари за да мога да си платя данъка. За съжаление, общината я интересува последното, но не и нищо друго.
  7. Xalax

    Мила родино :(

    За СО-то съм съгласен. Но, какво имаш против "Е" ? А хубаво беше да споменеш каква е твоята буква в регистрационната ти табела.
  8. Значи много сте ми интересни. Всички си мислите как да ги преебете на паркинги и гаражи. НЕ СТАВА и това си е! Не казвам, че те винаги са прави. Но в повечето случай - ние сме грешни. Значи, проблема на ПиГ е, че тях не ги интересува изгодата на движението а просто ги интересува да вдигнат най-много коли. Предпочитат да вдигнат твоята кола, спряла в някакво спорно положение, отколкото да вдигнат десетките коли спрели на автобусните спирки по Младост и Люлин. Но за да се ходи до кварталите се харчи повече нафта. Така, за хилядите неща които си мислите, че може да станат и да ги преметнете - закона е на тяхна страна! 1. Ако си седиш в колата, полицая ти нарежда да излезнеш. Ако не го направиш - Неспазване на нареждане на котролен орган. Проверете си в закона какви са санкциите. 2. Ако си паркираш колата с гумите до тротоара. Пак я вдигат, без да се замислят. Да.. Малко ги затруднияваш, но съвсем спокойно си ти закачат другите 2 гуми, издърпват ти колата с 10 сантиметра, слагат другите две скоби и те вдигат. По този начин вдигната едно БМВ 7ца пред очите ми. Това е, че при положение дойде паяк от тия дето слагат държачите на гумите. Ако дойде от онези дето са като подемник и те хваща за гредите - ако искаш и 4те гуми ги опри на бордюра. 3. Ако си се качил с гумите на бордюра - вдигат те без да се замислиш. Нищо не им пречи да те повдигна първо от едната страна, докато се изравни колата с бордюра и после да ти вдигнат цялата кола. 4. Ако си завил гумите... Ами... помислете малко с какво би ги спряло това ? Какво би им попречило да те вдигнат ? 5. Скобите... Ако си сложиш скоба - вероятно ще ти се размине. 6. Ако махнеш скобата - ще ти се стъжни. На всяка кола която на която е сложена скобата се записва номера. 7. Ако ги чкаш да си махнат скобите - пак не става. Пращат ти фиша по пощата, защото пак са ти записали номера. Ама помислете преди да Ви кажат нещо. Недейте се хвърляите ей така, като някой ти каже, че БМВ-то му ускорява от 0 до 200 за 10 секунди. Единственият начин да избегнете паяците и скобите е да паркирате там където е разрешено. Другият е, да спирате на разрешените места и да има друг човек в колата който е шофьор така, че да се водите СПРЯЛ!
  9. Всъщност, нямаш ли лампа на таблото за Check Engine ? Защото. при такъв проблем би трябвало да ти светне. Тя е една жълта лампа, която свети докато колата е на контакт и двигателят не работи. Посредством тази лампа и един бушон можеш да разбереш какъв е проблема, като пуснеш диагностиката на ECU-то. Точно за 1 минтуа. Ако не виждаш такава лампа на таблото, то виж дали не е изгоряла. Ако пък не е изгоряла и я нямаш, то тогава имаш изход от ECU-то някъде около бушпните. Варянтите са два. 1. Намираш си в интернет схема със светодиод как да го закачиш на сервизният изход и как да пуснеш ECU-то в тестов режим. 2. Отиваш в първият уважаващ себе си сервиз, където имат поне VAG1551 и там ти казват за проблема точно за 5 минути. Казвам ти го това, занапред да си знаеш и да не сменяш полвината консумативи когато имаш Engine Stall или друг проблем. Между другото, каква е таq B4 с NG двигател ? Много странно ми звучи така, защото на B4 се монтира следващата версия на NG-то, което ако не се лъжа беше A-нещоси. ABK или AAR, не се сещам сега кода. И разликата му с NG-то беше в това, че е 98kW (133hp), агренажният ремък му беше с няколко зъба по-малко и му са променени фазите на газоразпределение. Както и инжекционната система вече не е KE-3-Jetronic а е Digifant. Та... сигурен ли си, че кода е NG ? Защото NG-то е с механичен инжекцион, който няма потенциометър на дебитомера.
  10. Интересувам се от А6, 2.5 ТДИ модел 2000-ната. Хайде да се свържем по някакъв начин. Пусни ми едно ЛС с телефонче и прочее на което да те търся. Съжалявам, че не ти взех телефонче/виз.картичка тогава. Влади
  11. Да бе. На моята съм осмуквал боклуците сума пъти. Нема страшно. филтъра който е непосредствено след помпата обира всичко. Така, че няма страшно. А това, че издава звуци - споко. Вашното е да не е променлив звука. Ако е така - тръгнала е помпата. Но така може да караш и 50 хиляди.
  12. ШШШШШ !!!! ЕЙЙЙЙ. Ти кво звъниш без да те натискат, а ? ) ) Ко праиш бе ? Кеф'ш се на сл'нцето а ? Беше се изгубил по едно време... са те нема никакъв ? )
  13. Да бе Аз съм Явно съм тръгнал до Стантек или някъде натам. Сори, ама късно отговарям. Чак сега поглеждам форума. Даже това не го бях видял, ама брачеда ми каза, че са питали. И той е собственик на една якичка Б4 от 2-3 седмици. Та така де. Аз съм бил.
  14. Вероятно ще стане, тъй като точно тази помпа е най-разпространената. Освен от Ауди и Мерцедес - ползва се също така от форд и опел. Но не е зле да провериш по мрежата за параметрите на тези помпи и дали са съвместими.
×
×
  • Create New...