Jump to content

donevo

Members
  • Мнения

    59
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI 80 1.8S РМ

Персонална информация

  • Пол
    Male

donevo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Проблема с топлото палене решен със смяна на мембраната на регулатора на бензина. Цена 16лв.
  2. Колеги, от доста време колата ми не пали когато е загряла, сутрин няма проблем. Карам известно време 3-10км. и когато изгася колата, след 5-20мин. се опитам да я запаря, се налага да въртя стартера поне 5-6сек. Оборотите бавно започват да се вдигат до нормалното. Двигателят има неравномерна работа- леко изразена, но все пак я има. Като, че ли горивото се подава на порции и леко играят оборотите приблизително 800-850. На газ е същото. Днес реших да се захвана с ремонт и да разбера причината. Започнах със смяна на синият датчик- никакъв успех с чисто новият. Отворих въздушният филтър и установих, че когато колата работи на газ от елемента (на снимката) се изпуска бензин. Когото работи на бензин също изпуска, но по-малко. На около 2-3 секунди от там(от две дупчици) хвърчат пръски. Отделно забелязах, че от дюзата капва по една капка бензин на същият интервал. При дълго каране всичко в дросела се облива с бензин. Тече към буксата с кабелите за дюзата, даже влиза вътре. Буксата плуваше в бензин, когото я разкачих. Възможно ли е от количеството бензин вътре в самата букса да дава на късо и да кара дутата да капе гориво? Разглобих този елемент (надявам се, някой да ми каже как точно се наименува) и се оказа, че има двуслойна мембрана, която най-вероятно е заминала, защото на няколко места е излющено гумираното покритие. Не е скъсана, но си личи, че е остаряла. Мембраната за жалост не можах да снимам, че притъмня. Червена е на цвят и прилича много на мембрана на газов изпарител в мини вариант. От едната страни има метално пластина с легло за пружината, а от другата нещо, като малка метална плочка затваряща отвор. Главния ми въпрос е как се казва тази мембрана и от къде може да се купи нова?
  3. Изпарителят е на 20 000км. Други предположения?
  4. Винаги пали на бензин. Дори, когато поставя превключвателя на бензин е същата работа. Свалих дистрибуторната капачка има следи и лек нагар по пластините. Зачистих със шкурка но без резултат, остана още. Ако, е от там няма да пали и когато е студена, нали? Замерих синият датчик- на студено дава над 2000Ом., а когато включи вентилаторът около 180-190Ом. Когато е загряла оборотите падат бавно даже се задържат леко около 1500-1700. Изпарителят е BRС AT-90 и когато завия до затворено положение шестограмният винт за ниските обороти, колата не загасва, а падат оборотите до 400-450. Това нормално ли е? Някакви идеи?
  5. На газ. Сутрин пали отма, но като загрее не- 10 сек. въртя стартера.
  6. Цитиране на предходен пост! Колега, реши ли проблема с оборотите? Аз имам същият проблем със същият двигател. Може ли някой да погне?
  7. Препоръчвам ви колегата, много отзивчив и продава добри продукти. Аз ползвам навигация закупена от него, не съм имал проблем, както с навигацията така и с помощта на колегата към обновяването. 10+ от мен.
  8. Колеги с BRC AT90E и моно инжекция 80 1.8S съм. Сложих си ламбда монитор и ми прави впечатление, че на ниски обороти трудно се чисти т.е. задържа сместа богата 0.75-0.80V за около минута, две и повече. Когато се включат перките веднага пада и стават 0.15- 0.07. След дълго каране и спиране пак държи богата смес. Плави ми впечатление обаче, че когато чукна по изпарителя с нещо или даже с ръка веднага обеднява сместа. При задържане на високи обороти сместа си седи на 0.80- 0.90 предполагам, че това е нормално. Когато затворя от тройника започва да не набира като хората. Което ме навежда на мисълта, че е нормално за високите. Всички тези опити са породени от високият разход на гориво напоследък 12-14л./100км. смесено предимно извънградско. Доскоро ми даваше разход 7.5- 9 смесено и сега не мога да си обясня какво се случва. Целия този разход е прогресивен и не се е случил внезапно. С всяка изразходена бутилка минавам все по-малко километри- пълня догоре и отчитам километрите, когато напълно свърши. Отворих пробката от там извадих една лъжичка прах. Почистих клапанът, който е вграден в изпарителя, продухах шестограна за ниските обороти и иглата. Остана само газовият клапан, който е преди изпарителят, обаче не мога да го развия от медната тръбичка, за това не съм го чистил. Ходих и на газ анализатор, работата е същата- в смисъл затвориха ми шестограна центроваха високите и колата си върви като фурия 140км/ч по магистралата. Казаха ми, че ще върви много и ще гори малко. Обаче това с малкото горене не се получава. Преди съм карал с тази скорост и то продължително време и разходът ми се е качвал с 1-1.5л. След 200км. пробег виждам, че сместа все още е богата на ниски обороти и затегнах още шестограна. Сега винта е на границата да губи обороти и нормална работа на двигателят. Според мен това е златната среда, но въпреки всичко трудно изчиства богата смес. Когато отпусна педала на газта да речем на втора скорост, колата намаля, но в еден момент си върви сама и така доста време. Това нормално ли е? Изпарителят е на около 3г. и 20 000км, а от газ сервиза ми казаха, че за този изпарител нормалният пробег е между 60-80 000км. Не знам дали почукването влияе пряко, но е факт! Та в този ред на мисли е ли възможно мембраната да се е натикала с боклуци и да не може да се върне сама? При почукване да се затваря плътно! Нямам представа как са свързани нещата отвътре и това са чисто механични разсъждения на моя милост. Ще се радвам да чуя вашите размишления по въпроса. Помагайте, че ми се разказа играта с тази газ и на тази цена ми се плаче....
  9. Преди време съм отварял пробката на Ловато и изтичаше течност. Сега съм малко изненадан! Напълно сух е вътре- бръкнах с пръст в пробката. Не знам така ли трябва да бъде? Мога ли да промия с нещо? Трябва ли по принцип до правя нещо?
  10. Колеги, днес отворих пробката на изпарителя. Неочаквано от там не изтече течност, а черен прах около една супена лъжица. Нормално ли е да не е течност а сухо вещество? Какво влияние има върху работата на изпарителя това нещо, ако стои вътре? Означава ли, че е задръстен филтъра на газовият клапан? Него изобщо не мога да го развия.
  11. Днес навъртях 200км. без спиране. Резултатът беше, че в краят, когато влязох в град оборотите държаха около 2000. По магистралата нямаше проблеми с каране около 130кл/ч. Колата имаше мощност и изпреварваше добре. Притесняват ме тези високи обороти, които се задържат повече от 30-40сек. Ауспухът ми е започнал да събира много черно, а преди нямаше от кво да си изцапаш пръста. Определено се случва нещо с колата ми и не мога да разбера какво. Моля за помощ!
  12. Колеги мисля, че проблемът е бил в газовата. Настроих си ниските обороти на изпарителя BRC90Е. Наложи се да затегна шестогранния винт с цели два оборота. Струва ми се, че при ниски обороти е пускал страшно много газ и компа се е побъркал щото не може да ги регулира. Вие как мислите? Въпреки всичко направиш резет на компа в контактният ключ. Сега ще покарам още ден- два и отново ще пиша за резултата, за да може темата да се завърши и да бъде полезна за всички с подобен проблем.
  13. Аз мисля да предприема резет на компа. Говорих с един газаджия каза, че едни и и същи емулатори сложени на едни и същи коли, работели по различен начин и нямало гаранция. Ви как мислите да резетвам колпа или да купя още няколко емулатора и квото стане с тях?
  14. Значи си сигурен за честота 1Hz? И аз така си помислих, но реших да питам за по сигурно знаещите. На кои модели тогава е 2Hz? Оригиналното име на този, който купих е A.E.B. Cod. 462/2. Твърде вероятно тази двойка след наклонената черта да означава 2Hz. Според вас? Лошото е, че всичко е предположения. И все пак каква марка емулатор ще ми препоръчате за моят мотор? Някой от вас със същия РМ да е слагал и да е доволен.
  15. Може ли някой със същият мотор да ми препоръка емулатор? единият вид Аз взех от този с код AEB4622 и не стана на моята, както описах по-горе. Сега виждам, че имат и друг с код AEB472. Лошото е, че не пише на какви херцове работят и двата. На колко херца трябва да е сигналът за моето EСU? другият вид Пише за тези, че ги правят в Пловдив. Даже са с цена около 10-ина лева. Основното е да разбера на колко херца трябва да е сигналът до EСU-то ми. Моля ви, ако някой знае повече по въпроса нека помогне, че аман вече. Три години и навъртяни около 30000км. основно на газ- никакъв проблем. Как така изведнъж стана това не мога да си обясня!
×
×
  • Create New...