Jump to content

agstyles

Members
  • Мнения

    46
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5 2.5tdi.

Персонална информация

  • Локация
    Сливен/Русе

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

agstyles's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Малко развитие, след смяна на релето явно тва хела което уж го дават заместител не върши точно работата, при пуснат климатик, радио и фарове като пуснеш мигача мига 4-5 пъти и спира, ако го върнеш и пак пуснеш пак така. Преди го нямаше този проблем. Реално и другия си остана не винаги тръгва всичко от началото реших да тествам за клемореда и като размърдам натисна ключа тръгват нещата. Купих друг на Феби надявам се са що годе качествени като остане време и него ще сменя.
  2. Смених ръчката и пак правеше проблема, проверих релето изглежда като ново, леко нагар на контактите почтистих ги и почна да прави проблема само при включване на дългите, смених го с ново но новите от Хела които предлагат заместител са на 50А, оригиналното е на 60А. Засега няма драми, дано вече е решен проблема щото и преди е имало месец два където всичко си работи нормално и после пак почва.
  3. Някй може ли да ме насочи кое реле отговаря за тази верига? Ако въобще има такова нещо. Доста схеми гледам из интернет и все различни релета на различни места ги дават.
  4. От доста време се боря със следния проблем по колата, преди го правеше от време на време сега вече си е почти постоянно. Когато включа фаровете всичко спира миагчи, чистачки, климатроник, радио. Габаритите си светят но всичко друго спира. В началото го правеше точно като бутна ръчката вече от габарит към къси светлини и след малко време каране всичко си тръгва само, няколко пъти забелязах в движение ако пусна дългите и всичко спираше. Колата има добавени релета за фаровете цяла инсталация не е най-красиво поставената но е изрядна не е от там проблема защото дори с разкачени фарове пак прави така, смених ръчката за фаровете защото предната от толкова играчка щракане единия ден и ми остана в ръката, пак го прави проблема. Има ли реле отговарящо за тази верига може би от там идва проблема? Приемам идеи какво да пробвам.
  5. Да на всичките смених.
  6. Наредих ги, всичко точно малко компресията шарена ама най-вероятно дет разбутах клапаните, че сменях пружините без да свалям главите. 3 цилиндъра са на 30 бара другите три около 26 но така ще е не мисля да разглабям още един път че ми писна от тея глупости.
  7. Такива поръчах пък квото стане вече не знам. CPC скоро не съм виждал да постват нещо та дали същестуват не знам.
  8. По тоя номер ми изкарва 36 на 13мм, при мен на 13 няма как да влязат в главите. Пружините номер нямат не са оригинална част. За тях повече информация може да даде loshdancho или както му е последния акаунт тука че нещо много не го харесват в тоя форум май :D.
  9. Един вариант ама явно не защото ако са 36 на 13 въобще няма да влязат при мен. Тези дето извадих бяха 34.5 на 12мм. Поръчах пак такива понеже на няколко места дето питах никой не знае и ще рискувам. Нямам идея какви са но са по твърди с по-дебела тел. Ляво е старата от дясно новата. ѝ
  10. След поредната проба и в случая грешка се оказа че има различни по размер повдигачи за старите AXX глави на 2.5тди. Бях взел комплект повдигачи кобилици и тарелки някакви ментаци без марка понеже мислех малко след това да мина на глави от BAU но излязоха нови валове и по-твърди пружини за клапаните на оферта та реших да си остана с тези. Когато наредих всичко зацепено прегледано няколко пъти двигателя въртеше все едно ги няма главите, мерих компресия - 0 доста кофти ситуация след като си изсипал толкова пари за нови части. Късно се усетих че трябваше предварително да ги изпразня тея повдигачи та може и от това да е реално проблема но нямам желанието вече да си играя с тея боклуци да ги наредя сглобя всичко да тествам и после пак да ги махам че да сложа новите. След много чудене гледане проверки се оказа че старите повдигачи които извадих - INA ги меря 34.5мм височина на 12мм диаметър, новите - 35мм. И двата варианта като размер се предлагат нови, решил съм да взема направо нов комплект всичко на ИНА и да не ползвам тея че и без това не ми харесват като качество. Въпроса е какви трябва да купя, по рама ми дава 35мм, възможно ли е тая разлика във височината да идва от износване въпреки че не изглеждат старите толкова износени и до последно двигателя си работеше нормално. Или при положение че слагам нови валове просто да сложа 34.5 а тея 35мм да са някакъв ремонтен комплект за по износени валове? От ляво старите INA 34.5mm от дясно новите китайци 35мм.
  11. Някой сменял ли е маркуча от горивния филтър до помпата на 2.5тди.Оказа се че за пореден път германеца ме преебава като е измислил тая простотия да тръгва на 12мм от филтъра и после да става 10мм при снадката към прозрачната тръбичка. Понеже се оказа че струва към 300лв тая глупост нова а исках да запазя прозрачната тръбичка го занесох да сменят само маркучите и в последствие разбрах като видях че новия маркуч не пасва на филтъра.Не ми харесва варианта да го снаждам с 12-ка и някакъв преходник.Мисля да търся друг банджо болт за помпата с изход на 12мм и направо да я разкарам тръбичката.
  12. agstyles

    Тампон на генерация.

    Изпратих я в гуматрейд Пловдив и срещу 20лв има вече нов тампон точно на размера. Вярно плътен е не е кат стария та сигурно няма да обира толкова добре вибрациите но пак е вариант. Въпреки че за парче гума 20лв + куриерите излиза скъпо за тая глупост. Върви си със марката явно малоумно високи цени за поддръжката.
  13. agstyles

    Тампон на генерация.

    Страхотно, остави на VAG да измислят такава простотия, тоя тампон без планката и втулката е към 15-20лв, спокойно може да е на точния размер да си пасне на оригиналната планка, да не говорим че новия е плътен и няма да обира вибрациите както оригиналния. Благодаря за информацията.
  14. agstyles

    Тампон на генерация.

    До колкото гледах на тея номера излизат планките в които седи тампона. Имат разлика оригиналния не е плътен, явно са заменени с тея плътните ама тая разлика в размерите не позволява правилен монтаж. Какво правим в случая, и планката ли трябва да купувам като им гледах цените по 30-40$ за една тенекия...
  15. agstyles

    Тампон на генерация.

    WAUZZZ8DZYA067876 По рама излиза тоя тампон на втората снимка, но той е с 33мм диаметър докато планката от колата вътрешния е 37мм та далеч не е квото трябва.
×
×
  • Create New...