switcher97
Members-
Мнения
40 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно switcher97
- Рожден ден 10.06.1997
Друго
-
Kaра
А4/B8 Avant 3.0TDI Q
Персонална информация
-
Пол
Мъж
Последни посетители
931 профилни разглеждания
switcher97's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Нова кола, моля за съвет. (Препоръки и предложения)
switcher97 отговори в темата на moscowchuknq - Как и каквo Audi да си купя?
Не съм много активен във форума,но сега каточили е момент да се включа с едно мнение. Говоря като човек който кара https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11618934166425738 от 2017та година. Взимам малко повече от 1.4 месечно. Не знам как си смятате разходите на колите,но на мен са ми предостатъчно колата да е в перфектно състояние. Първо разхода на гориво на месец както каза колегата по-горе на 400-500км градско на месец е 1 резервоар което е равно на 130-40лв. Второ е обслужването - 1 път смяна на масла и филтри на година ти е 300лв (смених всички филтри+ масло+ чистачки преди месец). При избор на читава кола с 3.0тди почти няма да ти се наложи да сменяш други части(пак от личен опит). Трето имаш разходи на по-голям диапазон от километри, които според мен не се усещат като не са чести. (смяна на масло кутия, диф. и т.н) Четвърто неща като гуми, застраховки,данъци и т.н има всяка кола която си вземеш без значение дали е 2.0 или 3.0. Непредвидени ремонти също се отнасят за всякакви коли дали 2.0 или 3.0 няма голяма разлика. Егр,дпф, турбо и всяка периферия я има и при други модели и кубатури. Моето заключение е, че не бих направил изказване като "взимаш малко пари за 3.0тди". Насочи се към добре поддържана кола с направени необходими ремонти които ще ти спестят бъдеще главоболия. Давам само като пример моята кола(може и като реклама да прозвучи 😁) премахнат дпф, изкл егр,вихрови клапи и сменени вериги. -
Включвам се като собственик на съответния автомобил 3.0тди. Колата ми няма дпф от 4-5 години, но това не и пречи да си включва перката. При мен перката се пуска, когато колата е запалена и изгасена след кратко време(няколко минути) независимо дали се е движила или не. Това го прави абсолютно всеки път в по-топло време (над 10-15 градуса) , но се е случвало и на по-ниски температури. Аз лично го отдавам на някоя софтуерна настройка за ДОохлаждане на двигателя, защото не е стигнало време да се случи това, през малкото време на запален двигател. Не съм експерт, изказвам само моето предположение.
-
Колега, малко смешно ще прозвучи, но видях на приятел такъв проблем. При завиване волана изведнъж става тежък за 1 секунда оправя се за 1 секунда и пак така. И по интересното беше решението. Оказа се, че малко преди това си беше счупил кората под мотора и му се мокри ремъка, и в следствие от това преплъзва. В момента в който сложи кора,проблема не се появи повече. Тогава го мислехме много от какво може да е и единственото което ми беше на ума е да се обслужи рейката. Добре че не я свалихме :Д
-
Зависи каква широчина е джантата също. Карах 1 година 19ки 8j ет45 235/40/19 с 15мм фланци отзад и нямах ядове. Сега съм с 19ки 9.5j et35 на същия размер гуми без фланци и отново нямам никакви проблеми. Тази кола е направена да се кара на 18-19. Според мен всеки размер надолу изглежда не на място. Така че смело взимай 19ки.
-
Смяна на измерването на средния разход и разхода на колата
switcher97 отговори в темата на Denisx - тип B8
Пълня догоре резервоара на 3.0тди,комби,автомат,4 широки 19ки често пътувам Димитровград-София-Димитровград (около 450км) и половин резервоар ми стига със 140 на темпомат и климатик. За мен 2.0тди с един резервоар трябва да минаваш поне 900км извънградско. -
Смяна на измерването на средния разход и разхода на колата
switcher97 отговори в темата на Denisx - тип B8
Колега, според мен се разочароваш от дадения екземпляр. Този мотор дава със сигурност по-нисък разход от 3.0тди (аз карам такава). Особено градско разликата е голяма. Това 7.5 извънградско лично на мен ми се вижда дори притеснително и е повод да направиш щателна проверка на горивната система. -
Бях с оригинално окачване НЕ s-line с джанти 18х8.5j на 35ет с гуми 225/45/18. Нямал съм никакви проблеми. Колата стои висока и дори с 5 човека не опира.
-
Колега мислиш ли че ще има разлика и може би имаш предвид 345мм ,защото такива са на S4 B8 със същите апарати, но с други съпорти. Просто с еднобутален апарат на кола над 1750кг (не знам с точност колко) и малко позасилена просто не спира...
-
Здравейте, малко да раздвижа темата с въпрос. Някой ъпгрейдвал ли е спирачки на А4 Б8 3.0тди. Отпред е с 320мм отзад е на 300мм. . Засега варианти са ми 6 бутални от туарег/кайен/q7 на които трябва да изработвам супорти. И другия е 4 бутални на Q5 след 2013/а6 след 2013 и а7 след 2013 които са с 330мм диск,но мисля че заради това че са 4 бутални трябва да спират по добре от еднобуталния TRW и са с директен монтаж. Ако някой е правил нещо или знае добър вариант нека предложи.
-
Купувам регулируемо окачване (coilovers) audi a4 b8
switcher97 отговори в темата на switcher97 - Купува - други
Звънях,но не пасва на моята, защото е от 2.7 на предно иначе досега щеше да ми е на колата -
Здравейте, търся си регулируемо окачване за моето Audi A4 B8 Avant 2009г. 3,0TDI Quattro 240k.c. Отворен съм от към оферти, не държа да е някоя точна марка. Може и съвети относно марка,защото има много голяма вероятност да се наложи да се купува чисто ново. 0895800906-Кристиян, тук или л.с.
-
Благодаря, тези дни ще опитам да видим какво ще сътворим.
-
Еее колега досега си мислих, че съм единствения без лампичка в жабката. Не знам какво е това нещо, голям мотор с камери и парктроници и доста други екстри, но без лампичка в жабката и плафончета отдоло на вратите.Къде го сложи това плафонче вътре и към какво го върза?
-
Извинявам се, че не е по темата, но и аз мисля да си пусна Audi drive select, но в ютуб има само как се прави на mmi 3g , а моята е 2g. Дали ще има някаква разлика в кодирането?
-
Благодаря ти за помощта, свързах се със Стефан и ми каза, че имам последната версия на кутията.