Jump to content

switcher97

Members
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно switcher97

  • Рожден ден 10.06.1997

Друго

  • Kaра
    А4/B8 Avant 3.0TDI Q

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

931 профилни разглеждания

switcher97's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не съм много активен във форума,но сега каточили е момент да се включа с едно мнение. Говоря като човек който кара https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11618934166425738 от 2017та година. Взимам малко повече от 1.4 месечно. Не знам как си смятате разходите на колите,но на мен са ми предостатъчно колата да е в перфектно състояние. Първо разхода на гориво на месец както каза колегата по-горе на 400-500км градско на месец е 1 резервоар което е равно на 130-40лв. Второ е обслужването - 1 път смяна на масла и филтри на година ти е 300лв (смених всички филтри+ масло+ чистачки преди месец). При избор на читава кола с 3.0тди почти няма да ти се наложи да сменяш други части(пак от личен опит). Трето имаш разходи на по-голям диапазон от километри, които според мен не се усещат като не са чести. (смяна на масло кутия, диф. и т.н) Четвърто неща като гуми, застраховки,данъци и т.н има всяка кола която си вземеш без значение дали е 2.0 или 3.0. Непредвидени ремонти също се отнасят за всякакви коли дали 2.0 или 3.0 няма голяма разлика. Егр,дпф, турбо и всяка периферия я има и при други модели и кубатури. Моето заключение е, че не бих направил изказване като "взимаш малко пари за 3.0тди". Насочи се към добре поддържана кола с направени необходими ремонти които ще ти спестят бъдеще главоболия. Давам само като пример моята кола(може и като реклама да прозвучи 😁) премахнат дпф, изкл егр,вихрови клапи и сменени вериги.
  2. Включвам се като собственик на съответния автомобил 3.0тди. Колата ми няма дпф от 4-5 години, но това не и пречи да си включва перката. При мен перката се пуска, когато колата е запалена и изгасена след кратко време(няколко минути) независимо дали се е движила или не. Това го прави абсолютно всеки път в по-топло време (над 10-15 градуса) , но се е случвало и на по-ниски температури. Аз лично го отдавам на някоя софтуерна настройка за ДОохлаждане на двигателя, защото не е стигнало време да се случи това, през малкото време на запален двигател. Не съм експерт, изказвам само моето предположение.
  3. Колега, малко смешно ще прозвучи, но видях на приятел такъв проблем. При завиване волана изведнъж става тежък за 1 секунда оправя се за 1 секунда и пак така. И по интересното беше решението. Оказа се, че малко преди това си беше счупил кората под мотора и му се мокри ремъка, и в следствие от това преплъзва. В момента в който сложи кора,проблема не се появи повече. Тогава го мислехме много от какво може да е и единственото което ми беше на ума е да се обслужи рейката. Добре че не я свалихме :Д
  4. Зависи каква широчина е джантата също. Карах 1 година 19ки 8j ет45 235/40/19 с 15мм фланци отзад и нямах ядове. Сега съм с 19ки 9.5j et35 на същия размер гуми без фланци и отново нямам никакви проблеми. Тази кола е направена да се кара на 18-19. Според мен всеки размер надолу изглежда не на място. Така че смело взимай 19ки.
  5. Пълня догоре резервоара на 3.0тди,комби,автомат,4 широки 19ки често пътувам Димитровград-София-Димитровград (около 450км) и половин резервоар ми стига със 140 на темпомат и климатик. За мен 2.0тди с един резервоар трябва да минаваш поне 900км извънградско.
  6. Колега, според мен се разочароваш от дадения екземпляр. Този мотор дава със сигурност по-нисък разход от 3.0тди (аз карам такава). Особено градско разликата е голяма. Това 7.5 извънградско лично на мен ми се вижда дори притеснително и е повод да направиш щателна проверка на горивната система.
  7. switcher97

    B8 Avant 18ки Джанти

    Бях с оригинално окачване НЕ s-line с джанти 18х8.5j на 35ет с гуми 225/45/18. Нямал съм никакви проблеми. Колата стои висока и дори с 5 човека не опира.
  8. Колега мислиш ли че ще има разлика и може би имаш предвид 345мм ,защото такива са на S4 B8 със същите апарати, но с други съпорти. Просто с еднобутален апарат на кола над 1750кг (не знам с точност колко) и малко позасилена просто не спира...
  9. Здравейте, малко да раздвижа темата с въпрос. Някой ъпгрейдвал ли е спирачки на А4 Б8 3.0тди. Отпред е с 320мм отзад е на 300мм. . Засега варианти са ми 6 бутални от туарег/кайен/q7 на които трябва да изработвам супорти. И другия е 4 бутални на Q5 след 2013/а6 след 2013 и а7 след 2013 които са с 330мм диск,но мисля че заради това че са 4 бутални трябва да спират по добре от еднобуталния TRW и са с директен монтаж. Ако някой е правил нещо или знае добър вариант нека предложи.
  10. Звънях,но не пасва на моята, защото е от 2.7 на предно иначе досега щеше да ми е на колата
  11. Здравейте, търся си регулируемо окачване за моето Audi A4 B8 Avant 2009г. 3,0TDI Quattro 240k.c. Отворен съм от към оферти, не държа да е някоя точна марка. Може и съвети относно марка,защото има много голяма вероятност да се наложи да се купува чисто ново. 0895800906-Кристиян, тук или л.с.
  12. switcher97

    Parking aid system

    Благодаря, тези дни ще опитам да видим какво ще сътворим.
  13. Еее колега досега си мислих, че съм единствения без лампичка в жабката. Не знам какво е това нещо, голям мотор с камери и парктроници и доста други екстри, но без лампичка в жабката и плафончета отдоло на вратите.Къде го сложи това плафонче вътре и към какво го върза?
  14. switcher97

    Parking aid system

    Извинявам се, че не е по темата, но и аз мисля да си пусна Audi drive select, но в ютуб има само как се прави на mmi 3g , а моята е 2g. Дали ще има някаква разлика в кодирането?
  15. Благодаря ти за помощта, свързах се със Стефан и ми каза, че имам последната версия на кутията.
×
×
  • Create New...