Jump to content

Crazytonio

Members
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Crazytonio

  • Рожден ден 14.11.1985

Друго

  • Kaра
    A4

Персонална информация

  • Пол
    Male

Crazytonio's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Хе хе тва с любовниците е върха ама като са развивали тръбите на стария радиатор нещо май са се прецакали и ми казаха по добре някой който се е гъбаркал с тези работи да не станат по големи щетите. Иначе благодаря за препоръките.
  2. За смяна на климатичен радиатор е .
  3. Здравейте колеги. Миналата седмица претърпях лек пътен инцидент и климатичният радиатор даде фира. Та питам дали някой не знае за добър майстор в Пазарджик или Пловдив. Може и в околията дори Бургас. Благодаря предварително.
  4. Колеги извинявам се за късното продължение ама искам да споделя че колата си се оправи от самосебе си .2 или 3 дни я карах така а третия вечерта я изгасих и като я запалих всичко беше ок. Още не съм я закачал на вагком ама се надявам тая седмица да ми останае поне малко свободно време.
  5. А как да го видя този 49 канал на климатроника колата е 97 ма година
  6. Колега един мой познат майстор ми е казвал ако ми забие турбото така докато е в движение гасиш-палиш и пържиш с високи обороти известно време 10-20 мин. турбото почервенява изкарва всички събрали се боклуци и всичко е ок.
  7. Значи колеги турбината я чувам да работи ама не ускорява. Колата е с ръчни скорости. Както вече ви казах на студено пали идеално ама покарам ли я дори 5 минути се форсира до 2000 и после 900 оборота. Аз мисля (не че много разбирам ама) че ако турбото се здуха няма ич да работи или на мен така ми се струва. А ако се окаше от температурния дадчик каде се намира и колко струва долу горе. Утре ще я закача на Вагком и ще си покаже. Иначе благодаря ви за инфото. Сега се сетих някой път като я запаля изпушва а друг път не не знам от какво зависи.
  8. Здравейте колеги. Имам малък проблем на който не успях да открия подобна тема във форума. Вчера цял ден карах колата която е 1.9 TDI 110 K.S AFN и нямах никакви проблеми. Вечерта я изгасих и някаде след 15 минути като я запалих се исфорсира до 2000 оборота загасих и пак така. Като давам газ имам чувството че карам чист дизел. Тази сутрин на студено запали без проблем след 10 минути пак същото форсира се сама. Някакви идеи от каде може да идва?
  9. Проблема идва от поплавъка в резервоара. За целта се сваля кората в багажника. Там се намира капачката на резервоара. Развива се капачката вади се поплавъка и с финна шкурка се почиства пластината от нагара. Сглобяваш и проблема е решен. Трябва да видя дали пазя снимковия материал и ще ти покажа.
  10. Благодаря Ви колеги . Ама да попитам какъв ток трябва да и пусна на тая перка че да я чекна?
  11. Интересното колеги, е че климатроника работи безотказно, кеф ти студено, кеф ти топло, квото ти душа иска . А най интересното е че така съм купил колата а чак снощи ми направи впечатление и се позаинтересувах. Явно щото си работи и не съм обърнал внимание.
  12. Е да ама не не тръгва никога.
  13. Здравейте колеги. Имам едно,две питания относно перките на радиаторите. Прочетох много теми ама не можах да схвана нещо. Най-вероятно вината е моя ама хайде карай. Въпросът ми е следния. На колко градуса трябва да се пусне ел. перката. и Другият ми въпрос е някой може ли да ми обясни принципа на работа на тия перки. Едната знам че тръгва на едно с двигателя ама другата малко ми е като тъмна Индия. Извинявам се за глупавите въпроси ама никои не се родил научен
  14. Crazytonio

    Ниски обороти.

    Здравейте колеги ! Имам една питанка . Миналата седмица ми правиха ГНП–то и сега колата държи ниски обороти. На свободна си държи нормално 900 ама като е на скорост забелязах че са 100-тина по надолу. Пример преди на 4 скорост с 50 km/h ми държеше 2000 а сега около 1900 . Искам да попитам това проблем ли е и какви последствия може да има .Колата е 1.9 TDI AFN 110k.s.
  15. Колега не че разбирам много ама аз миналата седмица правих ГНП смяна на работен комплект + маркучи за обратна нафта. Проблема ми беше същият. Не пали . И аз така сменях ама само стартера и накрая ми бутнаха аванса на ГНП-то и се реши проблема. Пак казвам аз не разбирам. Колата ми е 1.9 TDI AFN 110 k.s.
×
×
  • Create New...