Jump to content

Hristo229

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Hristo229

  • Рожден ден 31.12.1988

Друго

  • Kaра
    а3 8l 1.8T

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Ямбол

Последни посетители

671 профилни разглеждания

Hristo229's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги , свещите са вън с помоща на един приятел и правилните инструменти ги извадихме съвсем технично и грамотно без сваляне на главата и за по запознатите инструментите който си трябват са тези за вадене на шпилка ... и за комплектите който се продават специално за тази цел да кажа на всеки който в бъдеще шеправи процедурата не пасват защото трябва да се преправят и не вършат работа за това не си струват парите . Най добрият вариянт е ако познавате стругар който да ви снабди с нужните инструменти и въпреки това трябва да сте наясно какво правите защото не е елементарна дейност .. Аз отоворих темата защото процедурата не я бях правил на двигател и търсих метод но се оказа че нищо различно няма това е за сега. И също с диагностика открих че имам и пробив някаде и губя налягане при подаване на пълна мощност и от там и по мудна кола е процедурата със свещити ме накара да се разровя е така спукан маркуч към турбината и 98лв цена и колата се върна към живот. Благодаря на Колегата за мненията и насоката за кабел за диагностика.
  2. ok благодаря ти ! а можеш ли да ми кажеш от каде да си взема кабел и коя програма трябва да имам шото и по сервизите кадето съм ходил са уникални и никва не могат да я свършат с кабела явно всичко сами трябва да си правим . Цитиране на предходно мнение!
  3. Благодаря за мнението не правя компромис почти с нищо с пълна синтетика съм но за стар двигател си мисля че му идва рядко и за това е и по шумен.И ако е този аванс за който говориш какво ше ми препоръчаш като действие ?. А за свещите ще си оправя проблема сам защото процедурата не е елементарна а по сервизите гледат с такова неразбиране към рлоблема че даже си садават въпроса сигурно защо работят в сервиз . исках да знам дали има по тарикатски и лесен метод за отстраняване на свещ от това което аз знам. чакаш да изтине двигателя дори не трябва да е топъл ... ако ти е първа смяна е не си ги сменял преди оказваи постепенен натиск не като змей да искаш отведнъж до развърти ...
  4. Здравейте колеги, рових предостатъчно във всички раздели но не видях тема за счупени свещи, ако има моля да бъда извинен , но сами разбирате че проблема е сериозен !! При смяна на свещи със човека от сервиза установихме че две от свещите са счупени вътре в самото гнездо като са по една и на двете глави . колата е ауди а4 б6 2.5ТДИ куатро автоматик 180 кс АКЕ двигател модификация края на 2001г не съм се сблъсквал с този проблем а съмата свещ е заседнала и явно някой във времето се е мъчил и се е измъчил на тях и ги е счупил приемам съвети и насоки. И втория проблем който възникна със студовете повдигачите започнаха да се чуват ясно и отчетливо кото чукане но до 2000к оборото след това не съвети и за това или насоки към някой разбиращ във варна . Винаги при наличието но проблем съм го отстранявал веднага но в случая повечето " майстори " стоят и кръстят ръце и се чудят какво могат да направя и понеже нямам финансовия ресурс някой да се учи на нея а искам да се оправят нещата ще съм много благодарен на всеки който се отзове със мнение съвет и насока .
×
×
  • Create New...