Jump to content

Kume81

Members
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a4

Последни посетители

710 профилни разглеждания

Kume81's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Запазен автомобил.Сменен съединител,почистен ЕГР,дроселова клапа и колектор.Регулирани дюзи и сменени болтове.Дюзите са с по 2 болта. Катализатора си е наличен и е фабрично без DPF. Няма кожа и голяма навигация.Автопилот блутут допълнително добавен и работи с Андроид.Подгев на седалките и огледалата,мулти волан .За повече информация тел.0898 293529 Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk
  2. Здравейте ,колеги .Може ли някой да сподели как да си изкарам зелената светлинна индикация за къси светлини на таблото при Б7?Благодаря! Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk
  3. Едната имаше показание примерно+ 1.6 ,а другите 0 .6- 0,7 .Наложи ми се да правя скоростна кутия- ръчна,изчезна ми задната.След свалянето и реших да сменя съединител и маховик.Показанието на тази дюза падна на 1.1 след слагането на новия маховик.Имам едно тресене към 1800 оборота като задържиш газта там все едно работи на 3 цилиндъра.Нагоре или надолу го няма.Корекцията ми беше 1.9.С новия маховик Корекцията слезе на 0,а тресенето понамаля.Влязох във филма с опръстените заради това разминаване с едната дюза и заради това ,че маслото ми беше над максимума,но като им носих маслото на майсторите сигурно са го сложили цялото-4литра .Така си беше от начало и 10000 км. не мръдна ,но като незнам колко бързо влиза нафта в маслото и какво ниво държи .Ето ти смяна на опръстени и всички болтове и бобчета за всеки случай.Всичко е в сервиз,но не е специализиран за ауди.За реглажа аз им казвах на колко градуса и се прави пред мен,но на око без часовник.След това е закачих на кабела и от 3 дюза по- високите показания се преместиха на 1ва.Другото с пропушване то го знаеш.Благодаря ,все пак за интереса който проявяваш. Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk И вибрациите се завърнаха Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk
  4. Благодаря ви ,колеги.В момента са на 180 градуса, но работата на мотора стана малко груба .Преди това звука беше по- мек,но сглупих като не проверих на колко градуса бяха преди да развия болтовете, но със сигурност бяха повече от 250 градуса.Тогава нямаше и драми с пропушване ,а сега докато не загрее пуши малко,но не конденз Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk
  5. Колеги, не се стискайте. Дайте малко информация Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk
  6. Здравейте,колеги.Имам нужда от информация.Ако може някой да ми сподели с думи как точно се прави реглаж на дюзите.? Колата е Ауди а4 б7 2.0 tdi 140 коня .Код на мотора BLB.Ще ви бъда много благодарен Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk
  7. Конденз не е със сигурност защото го има и в движение .Има миризма ,но не мога да я оприлича каква е. Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk
  8. Здравейте.Скоро сменях опръстените на помпа дюзите и забелязах,че започна да пуши сиво след достигане около 60 градуса.Реглажа на дюзите го направиха като с кобилицата натискат дюзите до долу ,навиват болта до долу и връщат 180 градуса.Въпроса ми е може ли реглажа да не направен както трябва и от там да се появи този пушек?Преди това не съм забелязал да пуши.Помагайте ,моля! Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk
  9. Здравейте, колеги.Да ви споделя моят проблем.Наскоро сменях опръстените и всички болтове на помпа дюзите.Регулираха ги като ги натискат с кобилицата до долу навиват болта отгоре и връщат 180 градуса.След 2седмици като стана студено и падна снега забелязах,че като като работи на място колата и стигне около 60-70 градуса започва да пуши сиво .До тази температура никакъв дим.Преди отварянето за смяната на тези работи също нямаше пушаци.Та въпроса ми е според вас правилно ли е направен реглажа на дюзите и какво може да се е объркало?Благодаря ви,предварително Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk
  10. Ако е възможно да ни споделиш- къде,колко ти излезе ,какъв мотор и какво постигна Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk
  11. По време на движение пак се усеща в същия диапазон на оборотите на пак трябва да ги задържиш там.Поне при мен е така Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk
  12. Колега ,и мен живо ме интересува решението на проблема с това претрисане.Аз лично чистих собственоръчно егр дроселова клапа,колектори и проблема си остава .После маховик сменях .Сега малко намаляха ,но си мисля ,че маховика е нов и ги обира малко. Корекцията при мен е 1.9 ,но пък вървежа е доволен.При мен дюзите имат разминаване повече от твоите и сега ми предстои смяна на прословутите опростени.При теб има ли едно претрисане около 1200-1300 оборота като задържиш газта ? Изпратено от моят Lenovo X2-EU с помощта на Tapatalk
  13. Добре колега съгласен съм ,но с кората от новата кола . Става ли? Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
  14. Автопилота стои ли Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
×
×
  • Create New...