Svetliu90

Members
  • Content Count

    388
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Svetliu90

  • Rank
    User
  • Birthday 02/13/1990

Друго

  • Kaра
    a4 b7 2.0TDI

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

2,157 profile views
  1. Здравейте , може ли да ми каже някой точните размери за задни накладки ауди а4 б7 2.0тди 140к.с авант блб. И да ми препоръчате марка. Благодаря
  2. Гледал съм клипове на някакви руснаци , които подменят само клапана амааа е голяма игра. Там някви прожини мембрани и не се знае накрая пак нищо ... по-добре си вземи нов капак на клапаните направо . Така или иначе стария се изметва с годините , от неравномерно и неправилно стяганен а болтовете .
  3. Аз лично бих проверил , дали ЕГР-а не остава отворен ( по принцип е отворен само в ниските обороти и на празен ход ) При мен пренадуването се оправи , след затапване на ЕГР-а (става несъответствие с исканите и получаваните стойности на въздуха ) . Може да да пробвате и малко да продухате геометрията , извънградско с високи обороти . Но ако това свърши работа , ще е временно. Проверете и дали дебитомера работи коректно . Успех !
  4. Здравей колега и честита придобивка. 600лв излиза интервенцията. Ако сам си намериш частите , може и по евтино . Иначе кажи от кой регион си , за да те насочим евентуално . Да няма да обикаляш цялата страна , само заради това .
  5. Нещо да си сменял наскоро ? Филтри , ремонти някакви ? Автомивки?
  6. Да , пренадува си турбото. Причините могат да са доста : 1 . зацапана (заседнала геометрия) 2. проблем с ЕГР / дебитомер (както в моя случай - заседнал ЕГР) 3. проблем с вакуумния клапан на турбото 4. проблем с вакууми . Ако е възможно да покажеш още малко грешки от "Engine" модула. не е нужно да качваш грешки . Просто напиши със запетаи номерата на грешките . Има голяма вероятност да се наложи, да започнеш да монтираш на принципа "Проба-Грешка. Първо пробвай с маркуче и спринципвка да видиш хода на клапана дали е налице . После пръсни със специален спрей дебитомера . Тва са интрвенциите ,които не стрват пари. После се почва . може би 1во - сваляне на турбината и чистене на геометрията ( преглеждаш луфта на средната част ) Ако няма резултат и турбото е добре , затапване на ЕГР-а. От там нататък ... И май релето на подгревните свещи е заминало ,че може и свещите да провериш как са .
  7. Благодарим за фййдбак-а колега ! Дълги и безпроблемни километри !
  8. 600лв за среден клас ремъци и ролки и 200-250лв труд. Поне аз толкова дадох преди 4 години...
  9. при мен имаше пробив и реших да огледам други такива втора употреба и се оказа ,че и тези които намерих имаха пробив на същото място , което съм обяснил по-горе . Това е вариант да мирише на изгорели газове под капака.
  10. а тези грешки кога се появиха ? преди да започнеш да сменяш тези компоненти или след това ?
  11. не съм изчел всички коментари и направо ще напиша моето мнение. и от двете места може да смесва гориво и масло. Гарнитурата на тандем помпата е една метална (30тина лева струв) , може да я смениш , но трябва да имаш в предвид ,че тия тандем помпи се изметват с течение на времето и гарнитурата може и да не свърши работа . Уплътнения на дюзи не съм сменял и немога да изкажа мнение за цени. Относно миризмата на изгорели газове : аз бих прегледал егр охладителя . Там доста често има пробив и по-тончно на връзката от изпускателния колектор към егр охладителя. Прегледай за всеки случай всички тръби на егр охладителя. Успех и сподели резултати.
  12. Дада . Знам че е голяма кушия . Направо взимам нов . Не мисля да го правя 2 пъти това упражнение.