-
Content Count
391 -
Joined
-
Last visited
About Svetliu90
-
Rank
User
- Birthday 02/13/1990
Друго
-
Kaра
a4 b7 2.0TDI
Персонална информация
-
Gender
Мъж
-
Location
Стара Загора
Recent Profile Visitors
2,255 profile views
-
Точно така е и при мен . Тракане на свободна Колко пари ти излезе ремонта и каква марка сложи?
-
Това е тандем помпата. Работата и е да прави високо налягане на горивото и вакуум за системите които го изискват. Гарнитурата на тандем помпата е ламаринена. Понякога сълзи нафта от долната страна заради изнесена гарнитура. НО може гарнитурата да е Ок , просто самата тандем помпа се изметва с времето и високата температура. Смени 1во гарнитурата , 30лв е. А и ако сълзи малко , немисля че е наложително да се сменя помпата, защото е доста скъпа , а 2ра употреба повечето са изметнати. Успех и пиши отзиви след ремонта
-
Здравейте колеги и честита Нова година. Колата е а4 б7 2.0тди блб 140к.с То е ясно че маховика ми е за смяна , но имам няколко въпроса . Нямам приплъзване на съединителя, не тресе при гасене, нямам проблем със превключване на скоростите , в движение няма проблем Симптомите ми са следните: Притракване на обороти без да съм натиснал съединения. Ако го докосна леко почва да се чува по-силно тракане. След като го натисна повече и докрай , тракането спира. Ето и въпросите ми? Според вас за смяна ли е маховика? Мога ли да покарам още известно време с тези симптоми? Тези симптоми могат ли да причинят натоварване, счупване или износване на други части ? Колко долу-горе струва смяната на маховика и съединения? Чел съм че 800лв са 2те с отстъпката. Колата е на поне 350 000км и тези части не са сменяни досега
-
Здравейте , може ли да ми каже някой точните размери за задни накладки ауди а4 б7 2.0тди 140к.с авант блб. И да ми препоръчате марка. Благодаря
-
Гледал съм клипове на някакви руснаци , които подменят само клапана амааа е голяма игра. Там някви прожини мембрани и не се знае накрая пак нищо ... по-добре си вземи нов капак на клапаните направо . Така или иначе стария се изметва с годините , от неравномерно и неправилно стяганен а болтовете .
-
Часовника се нулира при всяко гасене на колата
Svetliu90 replied to Вратарчето's topic in type B6/B7
аз залагам на слаб акумулатор. -
Клапан за налягане на турбото/чистене на турбото
Svetliu90 replied to Godfather's topic in type B6/B7
Аз лично бих проверил , дали ЕГР-а не остава отворен ( по принцип е отворен само в ниските обороти и на празен ход ) При мен пренадуването се оправи , след затапване на ЕГР-а (става несъответствие с исканите и получаваните стойности на въздуха ) . Може да да пробвате и малко да продухате геометрията , извънградско с високи обороти . Но ако това свърши работа , ще е временно. Проверете и дали дебитомера работи коректно . Успех ! -
600лв общо .
-
Здравей колега и честита придобивка. 600лв излиза интервенцията. Ако сам си намериш частите , може и по евтино . Иначе кажи от кой регион си , за да те насочим евентуално . Да няма да обикаляш цялата страна , само заради това .
-
Нещо да си сменял наскоро ? Филтри , ремонти някакви ? Автомивки?
-
Да , пренадува си турбото. Причините могат да са доста : 1 . зацапана (заседнала геометрия) 2. проблем с ЕГР / дебитомер (както в моя случай - заседнал ЕГР) 3. проблем с вакуумния клапан на турбото 4. проблем с вакууми . Ако е възможно да покажеш още малко грешки от "Engine" модула. не е нужно да качваш грешки . Просто напиши със запетаи номерата на грешките . Има голяма вероятност да се наложи, да започнеш да монтираш на принципа "Проба-Грешка. Първо пробвай с маркуче и спринципвка да видиш хода на клапана дали е налице . После пръсни със специален спрей дебитомера . Тва са интрвенциите ,които не стрват пари. После се почва . може би 1во - сваляне на турбината и чистене на геометрията ( преглеждаш луфта на средната част ) Ако няма резултат и турбото е добре , затапване на ЕГР-а. От там нататък ... И май релето на подгревните свещи е заминало ,че може и свещите да провериш как са .
-
Благодарим за фййдбак-а колега ! Дълги и безпроблемни километри !
-
Смяна на тампон на ръчна скоростна кутия на Ауди А4 Б6
Svetliu90 replied to Kukata_a4's topic in type B6/B7
Ето такива теми харесвам ! Браво ! -
600лв за среден клас ремъци и ролки и 200-250лв труд. Поне аз толкова дадох преди 4 години...
-
при мен имаше пробив и реших да огледам други такива втора употреба и се оказа ,че и тези които намерих имаха пробив на същото място , което съм обяснил по-горе . Това е вариант да мирише на изгорели газове под капака.