Jump to content

Svetliu90

Members
  • Мнения

    403
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

2 Последователи

Относно Svetliu90

  • Рожден ден 13.02.1990

Друго

  • Kaра
    a4 b7 2.0TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Стара Загора

Последни посетители

3782 профилни разглеждания

Svetliu90's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. здравейте , да актуална е обявата . Оригинални са за ауди , така че да 5х112 са . централния отвор е 66.5мм Ако имате интес , звъннете на посочения номер , защото не съм много активен тук във форума,
  2. Svetliu90

    Дебитомер

    На теория и от четене из форуми , знам че ако дебитомера работи , когато му изключиш буксата трябва да има промяна в поведението на двигателя. Някакви други грешки имаш ли ? При мен беше заседнал ЕГР-а и ми набиваше грешка на дебитомера , защото се бъркаха смесите.
  3. при мен , движението от коляновия вал към маслената помпа беше изъплнено с верига. Колата беше по-шумна точно заради тази верига. Не мисля ,че се купува нещо ново. Майстори ми правиха тази интервенция и немога да потвърдя как се извършва точно.
  4. Вибрации повреме на движение нямам. Поклащане имам на празен ход , но не съм сигурен дали е от тази интервенция. Иначе , да мотора става малко по тих
  5. Здравейте , ъпдейт по темата. Смених маховика и съединителя комплект на ЛЮК за 800лв. + 300лв труд = 1100лв. Симптомите ми станаха нетърпими. Последният които преля чашата беше ,че предна дясноа гума започна да се тресе цялата , когато колата е на обороти. След ремонта , все едно карам друга кола Поздрави !
  6. моя картер обаче е преправен с части от 1.9тди
  7. Аз съм със 2.0тди БЛБ 16v. При мен това претрисане започна след като махнах балансиращите валове в картера , заради известния проблем с привода на маслената помпа. До колкото съм запознат , балансиращите валове обират остатъчни вибрации. Иначе съм сменил тампоните на двигателя с оригинални , също така маховика + съединителя ( поради други причини ) без голяма промяна . НАЙ - ГОЛЯМА разлика усетих когато ми се скъса съединителя на компресора на климатика . Сега претрисането при мен е доста по-малко. Иначе когато включа климатика (когато все още работеше) , изчезва напълно. Преди години и аз се чудех как да се оттърва от пролема , но се отказах. Дано съм бил полезен
  8. Здравейте, колата е ауди а4 б7 2.0тди 2006г. Климатика спря да работи както си карах. Копчето Екон си работи както трябва. По принцип когато не работи климатика се чуваше чукане откъм двигателя и като го пусна , чукането изчезваше. Сега вече не се чува абсолютно нищо. Шайбата на компресора ли се скъса?
  9. Благодарим за обратната връзка
  10. Провери първо дали модула ти огроваря (сигурно си го направил) но това се сещам за момента , защото тоя дето е сменял работи по волана , може и да си е взел модула . Виж последната буква на самия модул. Ако можеш и да видиш как е кодиран сами модул през ВАГ-ком. Може ако се е окъсило нещо , да си е загубил кодирането ( само предполагам , не съм специалист ) но поне е лесно да се провери .
  11. След навиване на масло за хидравликата , лампата спира да свети защото има датчик на предния пакак и когато го отвориш , изчиства грешката. Какво пише до лампата ? MIN или SENSOR ? Ако е 1вото сложи малко над средата на щеката. Ще светва след 1 2 3 пъти и ще спре. Ако пише SENSOR значи датчик е за смяна.
  12. Данни за джантите : 8,5Jx19H2 ET45 4G0 601 025R Данни за гумите : Michelin Pilot sport 4 ; 255/40/ZR19/100Y ; 3бр. с DOT 5/19 ; 1 бр. с DOT 6/20 Тел. за връзка : 0886222544 - Никола
  13. Точно така е и при мен . Тракане на свободна Колко пари ти излезе ремонта и каква марка сложи?
  14. Това е тандем помпата. Работата и е да прави високо налягане на горивото и вакуум за системите които го изискват. Гарнитурата на тандем помпата е ламаринена. Понякога сълзи нафта от долната страна заради изнесена гарнитура. НО може гарнитурата да е Ок , просто самата тандем помпа се изметва с времето и високата температура. Смени 1во гарнитурата , 30лв е. А и ако сълзи малко , немисля че е наложително да се сменя помпата, защото е доста скъпа , а 2ра употреба повечето са изметнати. Успех и пиши отзиви след ремонта
  15. Здравейте колеги и честита Нова година. Колата е а4 б7 2.0тди блб 140к.с То е ясно че маховика ми е за смяна , но имам няколко въпроса . Нямам приплъзване на съединителя, не тресе при гасене, нямам проблем със превключване на скоростите , в движение няма проблем Симптомите ми са следните: Притракване на обороти без да съм натиснал съединения. Ако го докосна леко почва да се чува по-силно тракане. След като го натисна повече и докрай , тракането спира. Ето и въпросите ми? Според вас за смяна ли е маховика? Мога ли да покарам още известно време с тези симптоми? Тези симптоми могат ли да причинят натоварване, счупване или износване на други части ? Колко долу-горе струва смяната на маховика и съединения? Чел съм че 800лв са 2те с отстъпката. Колата е на поне 350 000км и тези части не са сменяни досега
×
×
  • Create New...