kambercho Публикувано 4 Март 2015 Доклад Share Публикувано 4 Март 2015 става дума за клапаните на 1,8т моторите,дали наистина на S3-то са по-здрави от другите чувал съм,че изтеняването близо до главата на клапана го няма както е при другите пример,, АЕБ,АГУ,,питам защото съм чел някъде,че 1,8 страда от падане на клапани и човек като е инвестиръл ххх пари и се раздели на две един клпан .тогаз е шибания.Дали нови клапани е по добрия вариянт от оригиналните който са на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване