Здравейте преди около 2-3 седмици закупих ауди а4 1.8т 150 коня. Когато взех колата си вървеше горе долу добре. Правеше налягане на турбото 0,5 бара холд и пик от 0,6 бара всичко си беше в границите. Но преди около седмица колата ту започна да вдига 0,6 макс ту 0,3 и сега изцяло работи на 0,3 бара. Дава ми тази грешка на вагкома. Смених въпросния клапан ( без да трия грешката ) и пак го правеше този проблем след това го върнах и си закачих моя стария който мисля, че работи ( показва 30 ома спротивление ) смених и блол офа и пак същия проблем не вдига повече от 0,3. Реших че проблема е от турбото изкарах вакум маркуча който влиза в турбото от н75 датчика и покарах малко така прави си налягане 1,5 бара без проблем ( не исках да я настъпвам повече за да не стане беля) . Днес премерих и напрежението на буксата която влиза в датчик н75 но показа 0 волта ( колата беше на контакт) след това я запалих пак премерих напрежението и отново 0волта , подадох малко газ и пак 0 волта. Някакви идеи какъв може да е проблема?
И малко допълнение да направя, по принцип колата сутрин трудно пали на бензин (трябва да подам малко газ за да запали ) и някой път губи мощност на бензин повече от 120 не мога да вдигна на магистралата, но някой път се отпушва и върви много. На газ си работи без никакви проблеми.
Благодаря много предварително