проблема дойде от "power box", автомобила е шофиран с него около 10 000 км. и прецака електрониката на ГНП. Ремонтираха го (премахване на box-a), но вече турбината имало вероятност да е задръстена, още една причина за задръстването и е изолирания ЕГР клапан.Не създава проблеми, но вече няма предишната сила, разбирам, че има и от премахнатия power box, но тя умря, не може да се разбере кога включва максимална тяга на геометрията.Казаха, че могло и да бъде от нагар на дюзите (не запушени просто полу-задръстени поради "високото качество на горивото ни"), понеже мени обороти на свободен ход когато е студена. Препоръчаха ми http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5751,
но не ми се вярва затова питам някой използвал ли е нещо подобно или за някой друг съвет, иначе за дюзите може и да помага има логика.