Jump to content

1ceman90

Members
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.6 2004

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

1ceman90's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. 1ceman90

    Луфт и тракане

    Да точно това. Извинявам се.
  2. 1ceman90

    Луфт и тракане

    Здравей благодаря за отговора. За N знам че не трябва да се вкарва в движение но само за тест го направих. В сервиз на Ауди и WV говорят пълни глупости и се отказах да ходя при тях. Смених летни със зимни джанти и остава същия проблем. Започва тресене и тракане при скорост над 60км/ч. Спира като започвам да ускорявам и изчезва когато скорсотта е над 100км/ч. Също така този луфт на двете предни колела не мога да си обясня. Всяко колело почти на 180 градуса се завърта когато я вдигна на крик.
  3. 1ceman90

    Луфт и тракане

    Здравейте колеги, имам следния проблем: когато се шофирам с около 60-80км/ч започва едно зверско тресене и леко тракане. Усеща се от двигателя но не знам от къде точно идва. С автоматична скоростна кутия съм но пробвах да включа на неутрална в движение и тресенето изчезва. Като вдигна по-висока скорост и проблема изчезва. Като намаля и проблема пак изчезва. Също така като си сменях гумите и вдигнах колата на крик видях че има почти 180градуса завъртане на предните колела. Свързано ли е всичко това или са отделни проблеми? Също така на какво се дължи и какво мога да направя за да проверя от какво е? Благодаря ви предварително и се извинявам ако темата не е за този раздел.
  4. Здравейте колега. Тази на снимките изглежда много добре. Успех на огледа и да кажеш как е минало. Аз продължавам с търсенето пък на А4 Б8 2.0ТДИ от 140к.с. до 170 к.с.
  5. Между другото ходих до дилър на Ауди и питах за оферта (уж че имам пари и искам да си взема 2-ра ръка Б8-ца) и ми предложиха 2.0ТДИ на 140-143кс. Пича от магазина разправя че това било бижуто на Ауди откъм двигатели. Много здрави мотори, нисък разход на гориво (и масло), но пък от друга страна пича реши да ме запознае с механиците в сервиза да ми кажат малко повече. Момчетата разправят че трябва да се обслужва редовно и с качествени консумативи за да се осигури дълго и безпроблемно ползване. Бла бла бла. Стандартните простотии които ще чуем във всеки сервиз. Споменаха още че примерно едни носачи идвали доста скъпи, 4 отпред и 2 отзад и всеки по 150 кинта и отделно 200 кинта за труд. Но пък всичко си идвало с гаранция. Аз продължавам да се оглеждам за такава и мой приятел ми предложи да разгледам сайтовете за автомобили 2-ра ръка в Германия и Холандия. Доста често излизат читави и на малко километри.
  6. Благодаря ви много за съветите. Определено информацията е полезна. А ако реша да закарам това 2.0ТДИ на сервиз да я видим там, какво да проверим? Освен очевидното - диагностика и проверка за грешки в компютъра, си мисля за проверка нивомат, турбо, дали има загуба на масло. На първия оглед видях че липсва кората под двигателя и май предното стъкло е сменяно. Както споменах и преди, пали веднага, всичко по таблото работи, вози гладко и комфортно. Превключва скоростите изключително лесно и приятно. Няма оцапано, скъсано, изгорено, ожулено, ръждясало, изгнило или огънато. Отново благодаря предварително.
  7. Здравейте, искам да си взема А4 след 2008-2013. Дайте съвет за какво да се оглеждам и от какво да бягам. Също така бих бил много благодарен за някаква информация относно поддръжка и т.н. Също така ако можете да дадете съвет и аз следното дали си заслужава или не: Гледах наскоро една 2.0 ТДИ 170к.с. 6ск (ръчни) комби, без забележка по външен вид или интериор. Пали веднага, но светна лампата на акумулатора че има нужда от зареждане. По возията няма забележка. Колата била докарана от Италия и от автокъщата твърдят че е с пълна сервизна история. Ако реша да я закарам на диагностика, какво да проверя и от какво да внимавам при проверката? Благодаря ви предварително!
  8. Направих теста и маркуча не е толкова твърд. Без много усилие като го стисна и го усещам как се прегъва. Ами при мен перките въртят само като е висока температурата. Не въртят постоянно. Другото което ми прави впечатление е че перките вкарват топъл въздух. Не знам това нормално ли е? Направих тест вчера и днес и я карах на включен климатик и няма проблем. Няма и капка на земята нито по двигателя (поне до там докъдето успях да видя).
  9. Ок. Ще ги направя тези неща. И ще видим какво ще каже моя човек в сряда. Благодаря за съветите
  10. Ок. А какво ще рече ако е доста твърд маркуча?
  11. Извинявам се за глупавия въпрос (не съм много наясно с автомобилите) но как да разбера?
  12. Не ми е направило впечатление двигателя да прегрява. Има само теч на антифриз под казанчето за антифриз. Перките се въртят без проблем. Охлаждат си и си спират. До колкото разбрах перките не трябва да се въртят постоянно а само да въртят докато не охладят и после спират. Но те си работят нормално. Няма звуци като тракане или скърцане или каквото и да било.
  13. Тече само при пуснат климатик. От два дни не съм го пускал и няма и капка. Иначе си правих експерименти с настъпване и шофиране бавно както и я оставих да работи на едно място и не тече освен ако не пускам климатика на охлаждане.
  14. Още щом я взех, я закарах на сервиз и смениха ролки, ремъци, масла, филтри, водна помпа... но говорих с човека които и прави сервизирането и той каза че няма шанс да е от водна помпа тъй като е нова и ми препоръча да я карам на изключен климатик и да си я карам както си я карам до сега. Той я беше прегледал обстойно преди да направи сервизирането и сподели че всичко е чук.
  15. Всъщност тече под резервоара с антифриз. От капачката не е избило. Беше суха. Вече става 2 дни откакто не съм пускал климатика и не е текло грам. Карам я на отворени прозорци и всичко е ок. Не тече изобщо.
×
×
  • Create New...