Jump to content

crossa

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 b4 Avant

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

crossa's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет, колега! При мен проблема се реши, след смяна на датчика на хол (намира се под дистрибуторната капачка). Когато няма сигнал от него, двигателя взима сигнал само от датчика на коляновия вал, влиза в авариен режим и не може да се форсира над 3000 оборота. След смяната усетих как двигателя си възвърна моментално 20 коня Ако и на диагностика ти излиза датчик на хол, като грешка, вероятно там ще е проблема.
  2. Хубаво си гледал клипчето, а прочете ли темата? Явно видеото създава грешна представа за това, което се случва с колата, понеже телефона го държа стабилно, заедно с волана, съответно той се клати заедно с колата и не си личи как тресе, докато се поклаща стрелката. Показанията на оборотомера са в следствие от неизправната работа на двигателя. Ако стрелката просто се поклащаше и колата си перкаше, едва ли тази тема щеше да съществува Има датчик, който при високи обороти или пропуска дадена искра(искри) или я подава в грешен момент. Датчик, който се влияе и от температурата на двигателя.
  3. Ако боксуваше съединителя оборотите щяха да играят в посока нагоре, не надолу и то забоксува ли веднъж няма да зацепи отново преди отнемането на газта. В случая оборотомера играе така, защото моментно спира тока към него, както и към двигателя, стрелката пада, в следващия момент отново идва ток и стрелката пак се връща на нормалното си положение. Датчика на коляновия вал звучи много вероятно в случая. Тези дни ще закача компа на диагностика да чуем и неговото мнение
  4. Да, оборотите играят само докато тресе. Оборотомера реално показва моментното прекъсване на двигателя. Съединителя си е ок. Не мисля, че е клеморед, понеже проблема е само от 3000об. и нагоре, а за реле не се чува превключване в купето. Идеи къде в Пловдив мога да закарам колата за пълна диагностика?
  5. Палец, дистрибуторна капачка и свещи са сменени преди 10-15000км, но и непосредствено след смяната им, проблема си остана. Този уикенд ходихме до Бургас, като на отиване пътувахме рано, в 6ч тръгнахме от Пловдив и до Бургас само на газ, никакви проблеми. Скорост 130-140км/ч. Неделя се прибирахме следобед 17-18ч с включен климатик и доста по-горещо време навън. От Бургас до Пловдив изцяло на бензин, понеже този път тресенето не спря през целия път. На моменти, когато поддам газ и се отвори втората клапа се чува едно бързо цъкане, сякаш от избиване на искра на маса, но не знам дали искрата може да се чуе в купето. Като тенденция това, което забелязах е, че тресенето се получава основно когато колата е натоварена повече (било то с климатик или хора и багаж); когато изкачвам баир; когато времето е по-горещо и не може да се охлади толкова добре. Долу прикачвам видео на оборотомера, което направих с телефона на връщане от Бургас.
  6. Гърми единствено, когато започне да прекъсва, през останалото време си работи нормално. Но когато се случи, тресе както на газ, така и на бензин, което ме навежда на мисълта, че проблема не зависи от вида гориво. Имам съмнения, че проблема е в запалителната система или в някой датчик. До сега съм сменил свещи, дистрибуторна капачка и палец, кабелите съм облепил с високоволтова изолационна лента. Друго, което забелязах е, че когато започне да прекъсва стрелката на оборотомера започва да се клати наляво-надясно в диапазон от 1/2 до 1 цифри. Колега, и аз го имах преди време този проблем с ключето. В купето цъка зелената лампичка, но клапаните на газта не отварят, а аз се чудих защо ми свършва бензина, докато карам на газ. В крайна сметка се оказа, че електрическия клапан преди изпарителя е дал на късо и беше стопил една писта на платката в самото ключе. Така релето си превключва на газ и до там. В крайна сметка установих проблема, смених клапана и направих мост на платката с едно кабелче. Сега си бачка без проблеми, като изключим текущия
  7. Здравейте, колеги! Колата ми е Ауди 80 Б4 Авант ADA - 1.6Е - 101к.с. Когато вдигна високи обороти (от 3000 и нагоре), независимо на коя предавка, колата започва да придърпва сякаш работи на 2-3 цилиндъра, като придърпването го определям по-скоро като хаотично, отколкото циклично. Когато сменям скоростите го правя преди да достигна 3000 оборота, но на магистралата 3000об. = 100км/ч. ..и после започват мъките. Понеже карам на газ и съм с обикновена АГУ когато започне придърпването започват и детонации на газта във смукателните колектори. Тогава превключвам на бензин. Придърпването остава известно време, след което спира, колата си работи нормално и отново превключвам на газ и карам без проблеми. Миналия ден ходих до морето. На отиване проблема престана след около 10км каране на бензин по магистралата, докато на връщане карах поне 50-60км, преди да престане да тресе. Проблема се засилва ако катеря баир или натоваря с повече багаж/хора колата. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и имате ли идея какво може да е?
×
×
  • Create New...