Jump to content

IsoG

Members
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8L

IsoG's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Абсолютен новобранец съм, затова ще обясня както мога, а пък ако някой иска да отговори да бъде търпелив с моите аматьорски въпроси. Та да си дойдем на думата, преди месец си взех Ауди А3 8L 1,8 125кс 1997 тривратка. Като всяка "нова" стара кола беше издокарана да върви добре. И съответно след месец каране без проблем започна да пали изключително трудно сутрин, работа на двигателя на 2, 3 или не знам колко цилиндъра. Когато я изрязкаш до над 3000 оборота се оправя, но ако пуснеш газта направо забива на скорост, а на свободна работи понякога на 200 оборота. Пробвах със смяна на свещите, но нямаше никакъв ефект. После забелязах, че това го прави само когато е сутрин и е по-студено. Вече два дни я пробвам да запаля към 10, когато я е напекло вече малко слънцето и ...... пали без проблем, работа на двигателя - перфектна. Моля помагайте, нямам как да я закача на компютър поради факта, че се намирам на м****** си. П.С.: След четене във други теми от форума, погледнах дебитомера и дросел клапата, чисти са, но забелязах, че имаше омасляване вътре в тръбата преди дросел клапата. Това нормално ли е?
×
×
  • Create New...