Jump to content

Icku87

Members
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.6 95г

Персонална информация

  • Локация
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Icku87's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Значи имам напредък... Вчера излизах извън града (качих се на магистралата) карах на газ и реших да пробвам на бензин и чудото се случи... Колата си заработи на бензин нормално... Дали е имало нужда от синхронизиране на нивия клапан или нещо друго се е случило. Нищо друго не съм правил
  2. Не съм я закачал ,но заради емулатора не знам дали ще покаже нещо. И нз какъв точно Vag Com да си взема Колега благодаря ти че се престраши да пишеш в темата
  3. Преди да го сменя със стария клапан палеше но веднага след това гаснеше. Сега със "новия" не гасне но държи 200 - 250 оборота и при опит за форсиране угасва
  4. Виждам, че темата е доста интересна и благодаря на всички че помогнаха. Все пак да споделя прогреса си.... Та започнах от по евтините части които може да са причина Смених клапана за резервоара(моят не работеше) с новия нещата не се подобриха, но преди да го сменя свързах маркучите с тръбичка и работата на двигателя се подобри. След като го сложих пак старата песен, но новия поне цъка. Докато бях в моргата се сетих, че мога да пробвам да сменя и клапана на налягането който е на рейката...никакво подобрение.. Не се блъскайте да отговаряте аз просто си споделям....
  5. Ако е дебитомера няма ли да има проблеми и на газ или се бъркам. Пробвах да го изключа ефекта е моментално изгасване. И ми се струва че гърмежите се чуват отдолу (гърнето)
  6. С обкновенно газово съм, но на газ си работи нормално. Запушил съм въздуховода защото иначе на газ гасне на празен ход или не пали изобщо. Сменял съм горивен филтър, помпата работи (подкачва до рейката) но дали е достатъчно не знам. Онзи ден правих профилактика на газовото (смених мембраните на изпарителя и маркучите заедно с тройника за газта до плочката) смених и въздушния филтър. Отначало не искаше да работи равномерно но на моменти се оправяше, наскоро нещата се влошиха - спря да пали на бензин а когато евентуално запали не държи обороти и гърми при опит за форсиране. Забелязах че като я позагрея на газ и превключа на бензин успявам да покарам малко преди да почне да прекъсва и да гърми. Само да вметна, че зимата си палеше нормално на бензин. Пробвах да елеминирам цялото газово заедно с тапата на въздуховода, но подобрение нямаше. Дайте някакъв съвет от какво може да е и съответно как да го оправя, че сега след профилактиката на газовото не мога да и засека разхода на газ (не мога да си позволя да издухам всичката газ за да я засека)
  7. Да ъпдейтна темата Значи проблема с плафона се оправи и сега свети както трябва. Зумера не свири, намерих го къде се намира замерих го с уред и излезе че работи, дали може да е изключен софтуерно защото четох че той пищи и когато бензина е на резерва или някъде да има реле за него? Проблемът със CD-то обаче остана а именно, че не мога да намеря плюс от контакт (вкаран ключ) в аутодата на схемата пише че въпросния плюс идва от вакуум помпата... Дали там е проблема
  8. Плафона свети единствено в режим постоянно светнат в другия режим не работи
  9. Не съм го отварял модула но ми се струва малко мокър ;). Ще го отворя да проверя. Не става въпрос за сгъваем ключ, на модула пише "remote controled" за това ми се струва че трябва да има дистанционно. А относно зумера ми се струва че ако се оправи проблема със плафона би трябвало и той да тръгне...относно ВАГ КОМ нямам представа какво е ако може да ме просветлите
  10. В аутодатата пише че управлява май и тока към cd-то. И при изкаран и при вкаран ключ няма разлика. И след като тоя модул е сдал багажа има ли такива заместители с дистанционно които да имат реле за плафона защото същия го намерих но е без дистанционно. А също така и къде е зумера за забравени светлини
  11. Здравейте колеги, Имам следния проблем с гореспоменатия автомобил, Плафона в купето не свети в режим отворена врата, също така на CDто липсва 12волта от контактния ключ (има два свободни кабела но на никой от тях няма ток) искам да уточня че поразбирвам от токове така че съм проверил добре. Има едно управление в багажника което е свързано с вакум помпата и с много кабели in.pro 320m/98 което ми изглежда че не работи и от там идват проблемите с токовете. Да уточня че помпата си бачка и нямам проблеми със заключване и отключване с ключа, нямам дистанционно за откл./закл. а май този модул трябва да има. Та въпроса ми е този модул ли управлява релето за забавено угасване на плафона в купето и тока на cd-то или да ровя другаде из колата. Благодаря
×
×
  • Create New...