Здравейте ,
прочетох доста,и мисля че моя въпрос относно проблема който имам би трябвало да отнеса тук.Преди около 4 месеца купих една Q7 ца от 1ви собственик в Германия, колата не бе карана повече от година , човека имаше няколко коли вкл. и новата Q7, колата бе на твърде висока цена и затова не бе я продал толкова дълго време, това няма значение. В началото колата влизаше в авариен режим за секунди, посетих един приятел който работи в един доста добър Софийски сервиз , тестовете на колата бяха безупречни , само геометрията на турбините даваше малки частични отклонения, казаха да не си хвърлям напразно парите и това се дължи на това че колата не е карана твърде дълго време.Преди около месец реших да я чипираме, чипирахме я успешно , като премахнаха катализаторите, колата стана страшно брутална "шут в гърба " се усеща и при рязко подаване на газ дори при 190-200км, карах я по морето насам натам но това влизане в авариен режим ме претесняваше тъй като колата щеше да пътува до Белгия а са си 2300км, закарах я и уж почистиха турбините на някаква "лъчева" машина , извинявам се но не съм сигурен за точното наименование на машината. На следващия ден тръгнах за Белгия колата бе добре до Будапеща , след нея влезе в авариен режим и така до тук , сега има разлика в моментите на влизане в режим след почистване на турбините и преди това което ме обърква твърде много и вече не знам какво да си мисля. Преди почистване на турбините колата влизаше в режим когато я режех и мачках твърде много, като казвам влизаше премигваше ми за секунди спиралата на скоростомера и моторчето в горната лента на таблото. От Будапеща на сам колата направо си е в авариен режим , моторчето в горната лента не изчезва , и спиралата си мига неспирно, когато е така колата не се форсира повече от 2500 оборота , интересното е че когато угася колата и я запаля колата не е в този режим тръгвам и газ колкото може НО в момента в който върна педала на газта спиралата започва да мига и колата влиза в този режим. Реших да пиша тук защото загубих доверие на тоз приятел на който доверих автомобила, и търся сервиз в коъто да съм сигурен че колата ще бъде поправена кадърно , но всеки сервиз изказва мнения които направо ме хвърлят в паника за колата , някои казват че чипа е проблема но тогава защо след като угася колата и я запаля не е в авариен режим, и ако е чипа не трябвали да влиза при натискането на педала? Ако са дюзи колата не трябвали да ми прекъсва , не трябва ли да пуши и дюзите да се хванат при тестовете ( след чипосването колата съм я карал на тестове във Варна и Бургас, исках да бъда сигурен и да получа и други независими оценки за автомобила, абсолютно всички оценки бяха 10 от 10 и за автомобила , и за чипа ), всички сервизи ми казаха че колата има малък проблем със геометрията на турбините. Сега не знам вече кое е истина и кое не е, на кого мога да доверя автомобила и на кого не, ако има някой достатъчно компетентен моля да изкаже мнение, благодаря предварително .