Jump to content

aleklol

Members
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8L1

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

aleklol's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, карам Ауди а3 8л 2001г. и от съвсем скоро багажника спря да може да се отваря от предназначените за това бутони. Самия багажник е с електронно отваряне и като завътря ключа в ключалката, се чува как електронния механизъм се задейства и отваря багажника. Също така, от както се случи това, от време на време на случаен принцип, без да е пипано нищо, багажника просто решава, че ще се отвори. Някой да се е сблъсквал с подобни проблеми до сега? Ще съм много благодарен за съвети и решения! Благодаря предварително!
  2. Пробвал съм да задвижа само моторчето и става доста трудно. Изискват се големи усилия да се задвижи като е сглобено. Като е разглобено, вала се завърта лесно на ръка, но белия пластмасов компонент - трудно. П.П. Механизма с рамената се движи с лекота.
  3. Днес отново свалих механизма. Снимал съм си моторчето как изглежда, като е отворено. Заградения в червено червячен вал го смазах при предния демонтаж. Въпроса ми е, тъй като буксата се намира на пластмасовия капак и изглежда, че ток се подава на моторчето чрез компонентите, посочени със стрелки, дали трябва да се смажат и те и дали смазката трябва да е електропроводима? П.П. Привидно никъде не се допират кабели един в друг.
  4. Колега, имаш ли представа дали може да се смаже с графитна грес или бяла грес на спрей?
  5. Не, кабели не съм размествал, само позабърсах греста и капнах масло. Утре ще махна механизма пак и ще му сложа грес.
  6. Запичаше точно на втулките, които държат чистачките. Едни Г-образни. Тя бяха много зле. Но ги извадих и 2те (много чукане падна) и ги изшкурих хубаво от ръжда и почистих от мръсотия. Както вала на щангата така и втулките. После ги смазах с финно масло и ги сглобих. Ефекта беше добър - преди смазването и почистването едната щанга не помръдваше на ръка, а трябваше да се удря с чук, за да се помести една идея. След смазката всичко си се движеше с лекота. Аз се чудя дали има вероятност просто да се подава прекалено много ток към мотора и за това да гърми.
  7. Не знам честно казано. Смазах едно спираловидно валче, което всъщност се върти. Там и преди си имаше смазка, но беше се сгъстила. Беше бяла, малко приличаше на маргарин.
  8. Здравейте колеги, наскоро свалих механизма на чистачките, тъй като изобщо не работеха, за да го смажа. Отворих моторчето, почистих го и го смазах с финно машинно масло. След това разглобих двете втулки, за които се монтират чистачките, изшлайфах ги и ги смазах. След тази манипулация целия механизъм започна да се движи с лекота. Та монтирам си го аз на колата, пускам чистачките да видя дали съм се справил и всичко си тръгна нормално. После колата седя 3 дена паркирана без да я паля и на 4тия ден след манипулацията пускам чистачките, те правят един оборот, леко измъчено и спират да работят. Оказа се, че бушона е изгорял. Сложих им нов бушон и пак същото - един измъчен ход и бушона пак изгоря. От къде може да идва проблема? Дали е възможно да е от смазката на моторчето?
  9. Здравейте колеги, от известно време десния прозорец на моята А3 2001г. (2 вр.) спря да се затваря. Махнах кората и видях, че в задната си част прозореца увисва и на дъното на вратата видях 2-3 пластмасови частички от синия стъклоподемник, който държи прозореца на място. Имате ли представа от къде мога да закупя въпросния подемник, тъй като на повечето места, на които гледах или се продават целите механизми (водачи с жилата и т.н.), или по сайтовете пише, че подемника е преден. Благодаря предварително! П.П. Става въпрос за град София.
  10. Благодаря колега, ще го пробвам тоя трик. Така и така нямам какво да губя, пък и едното жило изглежда здраво.
  11. Здравейте колеги, Повдигнах подобна тема, но тъй като не получих отговор, реших да направя нова. Та към проблема - преди няколко дена ръчката за регулиране на позицията на шофьорската седалка се счупи и седалката започна да пътува напред-назад из купето. Ден по късно и другата седалка се прецака. Погледнах от долу да видя какъв може да е проблема. На седалката до шофьора жилото е излязло от кожухчето си и предполагам, че това е причината, но при шофьорската седалка то си изглежда наред. Там обаче една пружина, която мисля че ограничава свободния ход на ръчката липсва. Жилото обаче изглежда наред, просто има много малък ход в който се обтяга и реално не прави нищо. Сега въпроса ми е, тъй като нещата навярно отиват към смяна на жилата, някой има ли представа как става това? Трябва ли да се извадят седалките, или може на място просто да се разкачи жилото? Благодаря предварително.
  12. Здравейте колеги, Днес докато си карах изведнъж седалката ми се изстреля назад и спря в най отдалечената позиция от волана. Когато спрях погледнах ръчката за регулиране и ми направи впечатление, че е по хлабава от тази на дясната седалка, която функционира както трябва. Погледнах отдолу и видях, че всъщност ръчката има много малък ход, в който опъва жилото и огромен свободен ход, в който не прави нищо. Някой може ли да ми каже дали това е от заяждащо или разхлабено жило, или от нещо друго и как може да се оправи. Поздрави!
  13. Здравейте колеги, От време на време, като поусиля климатика от вентилацията изхвърчат мънички донапренени частички, приличащи на уплътнение. Въпроса ми е това как мога да го оправя, къде мога да сменя уплътненията или мога ли сам да го направя. Сменил съм поленовия филтър и под него ми се стори, че има подобно уплътнение. Благодаря за помощта.
  14. Здравейте колеги, Бихте ли ми препоръчали къде могат да ми сменят и обучат таблото?
  15. Ами преди време я карах на газаджия да регулира уредбата и той като я закачи на компютъра каза, че имало записано спиране на 1ви и 2ри цилиндър, но аз си мислех че това се е случвало при смяна от бензин на газ, тъй като преди да се регулира уредбата много тресеше като смени.
×
×
  • Create New...