Jump to content

Rosen88

Members
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Rosen88

  • Рожден ден 22.02.1988

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5 1.6 ALZ

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Wisbech, United Kingdom

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Rosen88's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да това е фейслифт. Инак за пасата дето гледам май не е фейслифт не съм сигурен. https://www.gumtree.com/p/volkswagen/volkswagen-passat-1.8-petrol/1269166102
  2. Изразих опасенията си. Как да не е с демпфер? Аудито ми със 1.6 е с демпфер и то 23 сантиметра. Идеята е просто да ползвам аудито като донор, независимо дали ще взема ауди пак или както съм се ориентирал към Пасат Б5, тъй като сега само такова намирам близо до мен. Опасенията ми са че е на много километри, и да не е маслояд... Наплаших се от аудито, не мога да смогна на масла и антифриз. Огромни облаци пушек щом загрее..
  3. Това се опитах да намекна че в тези коли не е единична бобина. Но това е без значение. Интересуваше ме риск ли е да го взема на 156 000 мили? Тъй като вече го няма онова немско качество от ерата на Пасат Б1 Б2. Имах един Б1 който го продадох на 500 000 километра тъй като изгни. Това не е толкова съществено, дори ми липсва динамиката на VW в момента. Сега карам Мондео МК3 1.8 Дуратек 130 коня. Не е от най-пъргавите двигатели заради променливото газоразпределение, но мине ли 4000 оборота чупи стрелките, това за мен е неудобно колкото и да е предимство. Но искам да го сменям с VW отново.
  4. От последния коментар съм силно озадачен.. Особено бобината за 4 свещи... Всеки 4 цилиндров двигател е с 4 свещи (Алфа Ромео ще е ицключение). Както помолих с в заглавието, искам само коментари по темата. Само от двигателите се интересувам, а не от това дали на някой му харесва окачването с алуминиеви носачи или оборудването на колата.
  5. Та който и да е от трите двигателя не е проблем че е на 250 000 ?
  6. Здравейте! Отдавна изпуснах дирите на VAG и кои двигатели са добри. След неудачен избор миналата година с ALZ двигател, искам да получа информация, относно B5 със изброените в заглавието двигатели. Добра идея ли е покупката на кола с някой от тези двигатели, имайки в предвид че е на около 250 000 километра реални? Знам че в България се връщат километражи, но тук става дума за в Англия. Трябва ли да се притеснявам за вечния проблем със разхода на масло и антифриз при новите VAG? Тъй като имам спомени от ALZ. Няма смисъл да говорим за други недостатъци на Б5 тъй като са ясни. Интересува ме само информация за тези двигатели.
  7. Rosen88

    Обслужване на А4

    доста се зачудих че към термостата имам два гумени пръста и няколко гарнитури..
  8. Rosen88

    Обслужване на А4

    гледайки из интернет... дават да се смъква генератор ремъци казана за антифриз маркучи и какво ли още не.... това е моят двигател. Пластмасови колектори е една от разликите с по-стария 1.6
  9. Rosen88

    Обслужване на А4

    псувни дето знам са само на български и руски. конкретния двигател е ALZ ако променя нещо. Като че ли едно от местата дето предполагам се губи антифриза е гарнитура на термостата.
  10. Rosen88

    Обслужване на А4

    Как бих могъл да сменя термостата без да се налага да разглобявам много?!
  11. Rosen88

    Обслужване на А4

    Лошото е че нямам излишно време. А и не съм много на ти с колите.. Имам някои разбирания относно ВАГ защото само такива съм карал цял живот. Но Ауди е коренно различно по конструкция. И много от нещата просто не ги намирам.
  12. Rosen88

    Обслужване на А4

    Това за прегряването не е шега. Тук климата е много влажен, и лятото ако тук е 30 градуса е равностойно на 50 градуса в България. Ситроена ми беше така със скопен термостат, Нисана също. Брат ми си взе Шкода която също е скопена в термостата. После и един миниван на Рено който също е със скопен термостат. Та относно другите неща.. За съединителя знам че са две помпи, просто питах с помпи ли е. Та от тези съединители с хидравлика се наплаших още от случая с нисана. До последно нямаше никакви признаци че е износен до 0. Никакво боксуване нямаше. И съм решил да го сменям. Защото не знам дали ще оцелее до България, като пътувам. Това със спирачките е досадно на дисплея нищо друго не показва заради датчика за накладките.
  13. Rosen88

    Обслужване на А4

    Относно съединителите се наплаших. От Англия имам две коли купени през годините преди това Ауди и двете гръмнаха за съединители. Едната за късмет в България, но другата в Германия, и още стои там. Та ме притеснява на аудито.. Голям ход има педала а действа само най-горе. Не си споменал с хидравлични помпи ли е съединителя? За термостата съм убеден че са го скопили. Не е първата кола от Англия. Правят го да не им прегряват колите при задръствания. Та за спирачките.. Къде са буксите? Някъде в таблото предполагам става дума.
  14. Rosen88

    Обслужване на А4

    Здравейте! Тъй като нямам много време да търся правилен раздел или съществуващи вече теми, правя една с всичките си въпроси. 1. Загуба на антифриз 2. Съединител 3. Термостат 4. Постоянно светещо предупреждение за накладки дори и когато са чисто нови. Относно загубата на антифриз,има ли вероятност за пукнатина в главата ? Не установявам да е пресечено маслото, нито в антифриза да има масло. Варианти за които мисля са или теч от някой маркуч, но тук в Англия е трудно да установя, постоянно вали и не мога да видя за течове. Прекалено зает съм да ходя на работа. Друго предположение.. Гарнитура (съдейки по това че на бензинов двигател рядко се случва да се спука глава) По външни признаци също не мога да установя, пуши бяло но то е свързано и с липса на термостат (англичаните винаги махат термостатите и работи на двата кръга, двигателя винаги е студен). Относно съединителя.. Не знам дали да се притеснявам като от целия ход на педала работи само на последните 1 - 2 см. Не мога да видя дали е със жило или със хидравлика този съединител. Всякакви предложения са добре дошли. Audi A4 B5 2001 Facelift 1.6 102hp ALZ двигател
  15. Мерси но мисля да пропусна. Смених свещите и се реши проблема.
×
×
  • Create New...