Jump to content

Rijku

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5 Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Силистра

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Rijku's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Търся добавката задължително от фейслифт.
  2. Купувам добавка за броня и температурен датчик G109 със стойката Ауди а4 б5.
  3. Търся компресора със закачени маркучи за него, добавка за броня и темературния сенсор със стойката от снимката долу, благодаря
  4. Аха значи самото виско най-вероятно си работи и да се насоча към смяна на лагер. Самия лагер как изглежда? Излиза ми един цилиндричен на вид и пише "лагер ос" ?
  5. Здравейте, преди няколко дена ролката която върти охлаждащата перка спря да се върти и ми се скъса ремъка. Та въпроса ми е каква може да е възможната причина, ролката върти ли се на ръка когато е изправна (аз моята не мога да я завъртя)? Перката се върти на ръка свободно и плавно. Двигателя е 1.9 TDI с код AVG
  6. Купувам добавка за броня за Ауди а4 б5, оригинална/заводска, най ниската оферта печели.
  7. Като цяло се отказах от фабричния/заместник на фабричния маркуч. Май ще се прави модифициран със силиконов маркуч и евентуално алуминиеви тръби и ще видим какво ще се получи. Ще кача снимки с резултата ако стане реалност
  8. Като цяло не ми пречи какво ще е, искам да е като хората. Намерих една стара тема тук за хора които се мъчеха с "подръчни" средства да се справят с проблема. Не искам да си мисля "сега тая лента дали няма да се отлепи" или нещо такова. И маркуча от линка същия ли е, че в Силистра ми искат 160 лева и не е оригинален.
  9. Здравейте, става въпрос за един от маркучите на турбото който е сцепен от долната страна и ми се изключва турбото. Търся добър заместител но не знам къде да го търся. Гледам из сайтовете за подобни такива и на едно място мисля, че намерих тук но ми се иска да е от oнея алуминиевите тръби които ползват за тунинг. На снимката долу съм посочил кой е маркуча, Вие какво ще ми препоръчате?
  10. Изкарах и вкарах предпазителите и дългите тръгнаха, а късите не. Извадих лампата пускам и свети, вкарвам я обратно и не свети. Като цяло проблема е отстранен имам къси и дълги но така и не разбрах каква беше причината да не свети, кофти връзка ли беше не разбрах... ако беше късо щеше да думне предпазителя но всички бяха здрави.
  11. Ксенона или по-точно баластите не съм ги слагал аз. Така си бяха аз до последно не знаех че колата има ксенон докато един ден не смъкнах единия фар и видях баласт отдолу монтиран на самия фар. Купих крушки преди 5 месеца, 35 вата сложих и тръгна. Та след малко отивам да видя предпазителите 18 и 20 ако не се лъжа.
  12. Няма никой на лампите като цяло. Има едно реле там до фара, 12В 30А на което крачето беше готово да се счупи преди време и се чудя дали не е издало то багажа, но до колкото знам то било за мигача което силно ме съмнява.
  13. При положение, че ксенона не светеше и сложих обикновенна която светна за 1 минута и пак угасна как ще е бушон? Ако е бушон нямаше да светне и угасне нали така? Някъде другаде ще да е проблема, на отделни релета ли са фаровете ?
  14. Добър вечер колеги, Проблема се появи изведнъж, на единия фар (десния) нямам къси и дълги светлини. Няма изгоряла лампа, на ксенон съм но сложих и обикновенна която угасна след около 1 минута. Габарит имам както и мигач, та въпроса ми е къде да търся проблема за да го отстраня бързо, че след 2 дни ще ходя до София и ще пътувам главно вечер.
  15. Споделям малко информация, освен клапана (който не е причината да стане така според майстора) колата е прескочила зъб напред и виновника може би се оказва обтяжната ролка на ремъка която е изместена от маркерите си. А може и ремъка да се е отпуснал което е малко вероятно но все пак възможно. Колата е в ред и можете да затворите темата. Благодаря Бат Сашо за вниманието
×
×
  • Create New...