Jump to content

Пламен Минев - PCP

Members
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Пламен Минев - PCP's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, казвам се Пламен Минев и се занимавам с профисионално пастиране и полиране на коли. Работя това от 7 години и съм правил, какво ли не, всякакъв вид автомобили, яхти, каравани, мотори и др. Работил съм най-вече в чужбина. Все повече хора предпочитат да полират своята кола за да и вазвърнат нейния пръвоначален блясък. Процедурата трае до 48 часа и резултатът е впечатляващ. Работата се състой от 2 етапа: (-ЗАБЕЛЕЖКА!: Хубаво е колата да е измита на автомивка преди да се полира!) Първи етап: Колата първо се полира с бързооборотна шлайф машина с около 1500 оборота/минута, с филцова шайба. В наличност трябва да има и орбитална вибрационна шлайф машина за фино шлайфане. Използвам и 3М пасти, които са одобрени от ОЕМ и са професионално използвани от всички бодишоп майстори. Тези които аз ползвам са: 3M™ 09375 Perfect-it III Fine Compound 3M™ 09376 Perfect-it III Hochglanz- politur 3M™ 09377 Perfect-it III Hochglanz- versiegelung Трябва много да се внимава да не се прегрее мястото с първата паста и да не се прекали. Друг важен трик е да не се шлайфа много по ръбовете около процепи на врати, около дръжки на врати защото там слоят е по-тънък, и върху ръб има концентрация на стрес, и може да се стигне до праймъра, с което идва нужда от частично пръсване на мястото, което е много лошо. Втори етап: фино полиране на микро драскотините. Минава се само с виброшлайф с дунапренена дебела шайба, дебела примерно 2см. Първото минаване е с натиск, шайбата е свита до 1см. След първото минаване се изчиства много внимателно, без натиск с микрофибърна кърпа. Това е много важно защото оттук нататък се гони гланц. Минава се втори път с машина, с по-лек натиск. ВАЖНО:Драскотините, ако не са дълбоки (тук трябва майсторлък да се прецени) могат да се ликвидират напълно, като се шлайфа докато се заравнят. Не остава никаква следа. Ако драскотината е по-дълбока, само ръбовете и се полират, именно те я прявят видима. Като за закръглени, драскотината е невидима. КОНТАКТИ: (Полирането може да се извършви на посочено от вас място.) Пламен Минев Телефон: 0899808142 е-мейл: procarpolish@gmail.com Цени: Автобомобил (стандардатен седан, купе, комби): от 90 до 140 лв. Полиране на фарове и стопове: 15 лв за 1 бр. Джипове: от 150 до 200 лв. Каравана: от 220 до 280 лв. (зависи от големината) Яхти: по-договаряне Казват, че начина, по който един човек се грижи за автомобила си говори много за него самия – за неговия неподражаем стил, за изтънчеността на неговия вкус, за личността му." СНИМКИ:
×
×
  • Create New...