Колата е с мотор, който се чудя дали да оставя или да сменя с друг. Всъшност е трябвало да бъде с 1.8 с 93 или 107к.с, но само главата и от него. Блока по букви излиза, че е 1.6л EZ от Фолксваген. Вероятно е сменяван някога и са правени интересни свободни съчинения. Карана е на газ, която искам да премахна, но за момента все още не е заработила само на бензин. На газ пали в момента и върви доста прилично бих казал. В процес на ремонт е системата инжекцион. Изгоряла бе бензиновата помпа. Счупен температурен датчик. Запушени инжектори и клапан за обратно гориво. Общо взето много занемарена работа. Мисля тези дни да отида до Боби Инжекциона за консултация. Понеже инжекциона е от типа KE-Jetronic и ремонта се оказа малко по сложен за мен от очакваното. В момента дори обмислям подмяната на двигателя с нещо по сериозно като 2.0 20V, 1.8 Т или 2.2 турбо но това ще оскъпи доста солидно проекта. Все пак аз искам да върна класическия и вид, а не да правя силов тунинг. В противен случай Христо и Кирил от HEAD в Надежда ги познавам добре и щях да откарам колата там за пълна промяна. Ето го двигателя.
Колата е с мотор, който се чудя дали да оставя или да сменя с друг. Всъшност е трябвало да бъде с 1.8 с 93 или 107к.с, но само главата и от него. Блока по букви излиза, че е 1.6л EZ от Фолксваген. Вероятно е сменяван някога и са правени интересни свободни съчинения. Карана е на газ, която искам да премахна, но за момента все още не е заработила само на бензин. На газ пали в момента и върви доста прилично бих казал. В процес на ремонт е системата инжекцион. Изгоряла бе бензиновата помпа. Счупен температурен датчик. Запушени инжектори и клапан за обратно гориво. Общо взето много занемарена работа. Мисля тези дни да отида до Боби Инжекциона за консултация. Понеже инжекциона е от типа KE-Jetronic и ремонта се оказа малко по сложен за мен от очакваното. В момента дори обмислям подмяната на двигателя с нещо по сериозно като 2.0 20V, 1.8 Т или 2.2 турбо но това ще оскъпи доста солидно проекта. Все пак аз искам да върна класическия и вид, а не да правя силов тунинг. В противен случай Христо и Кирил от HEAD в Надежда ги познавам добре и щях да откарам колата там за пълна промяна. Ето го двигателя. Забравих да спомена още нещо: Колите станаха две. Купих още една същия цвят. По здрава от към ламарини, но салона и ходова част са тотал щета. Тя е с мотор 2.3 от B3. Идеална е за тунинговане и мисля на нея да поекспериментирам повечко.
Ето какво си купих тези дни.