Jump to content

intriganta

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди 80 купе GT

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

intriganta's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колата е с мотор, който се чудя дали да оставя или да сменя с друг. Всъшност е трябвало да бъде с 1.8 с 93 или 107к.с, но само главата и от него. Блока по букви излиза, че е 1.6л EZ от Фолксваген. Вероятно е сменяван някога и са правени интересни свободни съчинения. Карана е на газ, която искам да премахна, но за момента все още не е заработила само на бензин. На газ пали в момента и върви доста прилично бих казал. В процес на ремонт е системата инжекцион. Изгоряла бе бензиновата помпа. Счупен температурен датчик. Запушени инжектори и клапан за обратно гориво. Общо взето много занемарена работа. Мисля тези дни да отида до Боби Инжекциона за консултация. Понеже инжекциона е от типа KE-Jetronic и ремонта се оказа малко по сложен за мен от очакваното. В момента дори обмислям подмяната на двигателя с нещо по сериозно като 2.0 20V, 1.8 Т или 2.2 турбо но това ще оскъпи доста солидно проекта. Все пак аз искам да върна класическия и вид, а не да правя силов тунинг. В противен случай Христо и Кирил от HEAD в Надежда ги познавам добре и щях да откарам колата там за пълна промяна. Ето го двигателя. Колата е с мотор, който се чудя дали да оставя или да сменя с друг. Всъшност е трябвало да бъде с 1.8 с 93 или 107к.с, но само главата и от него. Блока по букви излиза, че е 1.6л EZ от Фолксваген. Вероятно е сменяван някога и са правени интересни свободни съчинения. Карана е на газ, която искам да премахна, но за момента все още не е заработила само на бензин. На газ пали в момента и върви доста прилично бих казал. В процес на ремонт е системата инжекцион. Изгоряла бе бензиновата помпа. Счупен температурен датчик. Запушени инжектори и клапан за обратно гориво. Общо взето много занемарена работа. Мисля тези дни да отида до Боби Инжекциона за консултация. Понеже инжекциона е от типа KE-Jetronic и ремонта се оказа малко по сложен за мен от очакваното. В момента дори обмислям подмяната на двигателя с нещо по сериозно като 2.0 20V, 1.8 Т или 2.2 турбо но това ще оскъпи доста солидно проекта. Все пак аз искам да върна класическия и вид, а не да правя силов тунинг. В противен случай Христо и Кирил от HEAD в Надежда ги познавам добре и щях да откарам колата там за пълна промяна. Ето го двигателя. Забравих да спомена още нещо: Колите станаха две. Купих още една същия цвят. По здрава от към ламарини, но салона и ходова част са тотал щета. Тя е с мотор 2.3 от B3. Идеална е за тунинговане и мисля на нея да поекспериментирам повечко. Ето какво си купих тези дни.
  2. Ето го проекта! Това е колата. Тъй като информацията за този модел тук е оскъдна ще бъде хубаво ако колеги с опит дават мнения и съвети.
  3. Здравейте, От скоро съм собственик на Audi Coupe GT Typ 82-85, модел от 86г. Отдавна исках да притежавам такъв автомобил, и ето мечтата ми се сбъдна. Автомобила е в доста прилично състояние за 30 те си години. Всичко по него е напълно оригинално. Зная, че се захващам с нещо което изисква много постоянство, много труд и много средства. Въпреки всичко съм твърдо убеден, че си заслужава. Този модел на Audi не е често срещан по пътищата на България и ще се радвам ако има повече хора които съхраняват и се грижат за тези стари, но истински автомобили. Бих бил благодарен на всеки от вас с помощ, съвети и мнения относно възстановяването на автомобила. Пожелавам си успех, а на вас Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...