Jump to content

Hyperion

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8T Quattro

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Hyperion's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами в крайна сметка взех комплект на Закс, а маховика си остава същия може би, трябва да го свалим, за да се знае със сигурност. Не тресе на ниските об., на висока предавка, ама знае ли се, не се ли знае, само догадки докато не се свали. Благодаря за изчерпателните отговори.
  2. Благодаря за отговора. Четох темите, но тъй като съм зле със свободното време ми се искаше да купя направо готов кит (дали от 2-3 коли да събера няма значение) и да го сложи майстора, за да няма ходене по няколко специализирани човека за разпробиване, напасване, олекотяване и пр. Отделно изникна нов въпрос, който не прочетох никъде да бъде зададен (извинявам се, ако има такъв, но аз не намерих), а той е че след като съм с куатро олекотения маховик, при отпускане на газта при по-високи обороти, ще забива осезаемо муцуна колата, наговориха ми, че ще е дооста повече от нормалното заради куатрото. Дадоха ми нов план, а той е - да не пипам маховика, ако не е за смяна и да си взема просто закс за 1.8Т. Не съм споменал, но мотора е АЕВ. Много мнения и все различни. Колата е стокова почти, скоро бъдеще най-много филтър и чип ще има.
  3. Поразпитах разни приятели, познати и ми казаха, че АБФ-ски маховик и притискател стават, само феродовия диск да го взема нов на Закс за 1.8Т който си е. Четох, че маховика от АБФ, Г60, ВР6 са по 9.800кг, а моя е 11.800 ли 12 и нещо ли беше, не помня, съответно трябва да има разлика в ускорението в ниските и в бързината на падането на оборотите или бъркам?
  4. Колеги, когато ускорявам плавно и на 4500-5000об натисна до долу газта колата тръгва (да не казвам голяма дума, ама...) двойно по-бързо отколкото когато набия газта от старта. Казаха ми, че най-вероятно е от дебитомера, не може да измисли толкова бързо каква му е функцията явно... Но пък като го разкача и колата гасне, не може да запали дори след това, съответно би трябвало да функционира нормално. Колата има газова, но и на газ и на бензин разлика няма в ситуацията. С нови свещи е, чистен дросел и стъпков мотор. Също така се случва да мени обороти от 800 до почти изгасване, пак 800 и обратно за 3-4 секунди и после нормализира. Сутрин пали трудно, а като я оставя за повече от 4-5мин загряла и после пак има повече въртене да запали от обикновено. Имам едно Браво ХГТ и то правеше състия проблем, там се оказа от температурен датчик, дали има вероятност и тук да е така?
  5. Здравейте колеги Дойде време да сменям съединител и смятам, че е дори доста спешно, тъй като след 3000 оборота вдига 500об преди да зацепи, а сега идва снежец и ще стане още по-отвратно за изнемогващото съединителче. Та разчетох се из гууглето и видях, че е удачно и една идея по-евтино да се сложи съединител и маховик от ВР6, като дори има 4кг позитивна разлика в маховика и съответно във вървежа на колата. Въпроса ми е дали съм прочел правилно и ще стане ли на колата? Става въпрос за Ауди А4 1996 1.8Т Куатро. Дали ще държи на рязък старт и малко по-хамалско каране от време на време? Все пак прочетох, че държали до 400-450 нютона, което е напълно достатъчно за почти фабрично 1.8Т, макар и куатро.
×
×
  • Create New...